Nyt olisi hyvä kuulla venyttäjien omakohtaisia kokemuksia laitteesta. Ketjun ensimmäisestä viestistä alkaa olla aikaa, joten henkilökohtaisia tuloksia löytyy varmasti jo monelta. Ja mikäli sivuilla käy henkilö, joka on käynyt kirurgisessa toimenpiteessä niin voisitko kertoa toimenpiteen onnistumisesta. Tässä omia kokemuksia laitteesta.
- Epämiellyttävä käyttää. Venytyksen ollessa päällä kyykistymiset ja luonnollinen käveleminen hankalaa. Terska tulee kipeäksi, jos venyttää pitkään max.2h. Ajankäyttö laitteen yhtämittaiselle käytölle vaikeata, jos käy töissä. Laite päällä ei voi nukkua.
- Tuloksia 5kk päivittäisellä 4-6h venyttämisellä on tullut 5mm pituutta, joka mielestäni on erittäin erittäin vähän mutta tulos on 100%. Paksuutta ei ole tullut yhtään lisää, muttei myöskään vastaavasti kaventunut.
- Lenkin pitäminen terskan takana alkuun hankalaa, koska irtosi vähän väliä. Nyt kuminauha kierretty lukituskohdan ympärille, niin eivät irtoa ennen aikojaan. Alkuun todellakin kannattaa lähteä totuttelu mielellä n.2-4 viikkoa, muuten tulee haavaumia joittenka paraneminen kestää n.1kk tämän takia venyttelyyn tuli taukoa.
KYSYMYKSIÄ KÄYTTÄJILLE:
1.Mistä olette löytäneet penispainoja ja niille kiinnityslaitteita. Mielenkiinnosta kokeilisin penispainojen käyttöä. Kuinka käytätte painoja?
2.Jos erektiossa kalu on 18cm, niin kuinka paljon ylivenytätte? Itse olen aloittanut kalun ollessa levossa 15cm :stä ja lisännyt vetoa 0,5cm kuukaudessa ja näin olleen ollaan nyt erektiopituudessa, eli 18cm:ssä menossa. Kerta viikkoon olen ottanut yli venytys päivän, eli venyttänyt yli erektiopituuden (0,5 - 2cm) mutta silloin en pysty tehdä yhtään mitään muuta kun paine on niin sietämätön vehkeessä.
3.Millä kohdistatte vähemmän painetta terskaan? Itse olen ottanut puuvillaliinan käyttöön, jonka kierrän terskan ympärille ennen lenkin asettamista. Näin terska ei tule sietämättömän araksi.
LOPUKSI
Mikäli omaisin pienen peniksen, tämä 0,5cm tuloskehitys olisi varmasti helpottava tieto sillä tuotteella oikeasti saa tulosta, mutta ei tule helpolla!! Itse lopetan, kun saan 1cm kokonaispituutta lisää. Lähdin tähän mielenkiinnosta tavoittelemaan 20cm tulosta, mutta tämän saavuttaminen jää näillä näkymin tavoittamatta. Tämä tarkoittaisi omalla kohdallani 2 vuoden yhtämittaista venyttämistä näillä tuloksilla ja se on lian työläs ja pitkä aika.