Morjesta, olemme keski-ikäinen pariskunta, asumme omissa talouksissamme, se soveltuu meille molemmille, käymme ahkerasti tansseissa näin kesäisin lavoilla, käymme yhdessä ja yksin kun käymme yhdessä, tanssimme alkuillasta niin sanotusti parina, mutta sitten molempien toiveista, naiseni haluaa mennä haettavaksi, ja olemme sopineet jos jompikumpi ei pääse tanssimaan silloin yhteisymmärryksessä jelpimme toisiamme, eli jos naistani ei haettaisi minä haen että alkuun pääsee, ja vastaavasti naisten haulla naiseni hakee minua jos minua ei haeta.
Molemmat nautimme tilanteesta kun vieras mies pyörittelee naistani ja minä voin pyöritellä vierasta naista, hitailla kappaleilla kuten Tangoilla, sydän alkaa lyömään nopeammin kun tiedämme molemmat että mies vie jalkansa naiseni jalkojen väliin, ja minä vien samoin jalkani naiseni jalkojen väliin, ja siinä yhdessä keinummee musikin mukaisesti, naiseni on tunnustanut että häntä on alkanut kiihoittamaan kun joskus tuntee kuulemma vieraan kalun sisä reidellään, poski poskea vasten siinä mennään ja lopuksi vieran mies antaa naiselleni kaulalle kevyen suudelman, se minua on alkanut kiihoittamaan kun näen että vieras mies paijailee naistani.
Tanssien jälkeen kotona kun rakastelemme naiseni on ihan märkä pillustaan ja silloin haluan antaa ihanan hellää suuseksiä tässä vaihessa naiseni laukeaa ensimmäisen kerran.
Olemme jutelleet ystävä parin hankinnasta, ihan vain tanssikaveriksi, niin että voisimme vaihtaa tanssikavereita, naiseni sitä miestä ja minä hänen naista, voisiko tämä systeemi toimia vai voisiko se mennä jopa seksin puolelle parinvaihdoksi ?
Onko kenelläkään kokemusta tämän tyylisestä järjestelmästä.
Kun naiseni käy yksin tanssimassa hän kertoo jokaisen käynnin minulle ja kun tanssit päättyy kertoo koska on kotona, ja vastaavasti minä teen samoin.
Olen mielessäni kuvitellut että kun naiseni mene tanssimaan häntä haetaan ja mies alkaakin hissukseen vikittelemään naistani, ja voisi onnistua päästä jopa suukottelemaan, ja parhaimmassa tapauksessa rakastelemaan naiseni kanssa minulla silloin kulli seisoo kovana.
Kun kerron naiselleni että menen nyt sinne ja kerron millainen ilta oli yleensä hän myös sormetaa ja kertonut että laukeaa usein.
voisiko tämä olla singnaali yhdessä molempian vieraissa käynti, eli olisimme sen tuttava parin kanssa vaikka mökillä ja siellä vaihdettaisi pareja ja rakasteltaisi avoimesti että molemmat näkee toisensa kun vieras kulli työntyy hitaasti naiseni huulten väliin ja samoin hän näkisi kun kullini työntyisi vieraan pillun huulille ja siitä sisään.