Juu, me kokeiltiin rouvan kanssa kolmatta. Hain netin kautta vaihtoehtoja, ja rouvan toive oli hyvännäköinen ja isokaluinen. Tarjokkaita riitti ja valkkasimme yhden. Tapasin itse ensin miehen ja vaikutti asialliselta. Hän kertoi, että aiemminkin on ollut mukana ja tyytyväisiä on kaikki olleet.
Kuulemma jotkut naiset pitivät liiankin "suurena". Vaimoni ei paljoa empinyt kun ehdotin risteilyä porukalla. Oltiin kuppiloissa ja hän tanssi miehen kanssa hitaita. Mentiin sitten hyttiin drinksuille.
Mies teki aloitteen ja olin enemmänkin katsojan roolissa. Aika luonnollisesti se homma käynnistyi. Aluksi oli kiihottavaa, mutta tajusin kyllä, että vaimo antautui miehelle täysin ja en ole saanut itse häntä ko. lailla tyydytettyä. Mies oli taitava ja vaimo sai monta "laakia" tavalla, jota en ollut nähnyt. Valtava voihkiminen ja huuto kävi , kun sai kunnolla. Oikeastaan minua ei huomioitu ollenkaan... Kun mentiin takaisin ravintolaan, niin selkeästi näin vaimon ihastuneen. Lähtivät uudelleen , nyt miehen hyttiin rakastelemaan. Odottelin heitä takaisin vielä, mutta vasta aamupalalla tavattiin. Ikävä kyllä, vaimoni ihastui ja jäi koukkuun tähän mieheen. Avioliittomme on nyt muodollinen ja tiedän heidän tapailevan usein. Itseni koen riittämättömäksi ja paluuta mukaavaan liittoomme ei enää ole. Muksun takia en vielä viitsi erota. Mutta niin tulee käymään myöhemmin. Siis mulle ei ollutkaan hieno homma.