Pikku-Kakkonen (tai kolmonen) vuodelle 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hemuli 83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
....ja niin lähti uusi kierros käyntiin.

Jeps, sama täällä. Jännä muuten kun aloin nyt tässä huvikseni ihan tällä viikolla ottaa noita aamulämpöjä ja niistä näki kyllä nyt todellakin tän menkkojen tulon: ensin oli kolme päivää 36,4 ja 36,5 ja yhtäkkiä tänä aamuna 36,1 ja paf -- menkat alkoivat saman tien. Nyt kyllä kiinnostaa katsoa, näkyykö se oviskin noissa lämmöissä sitten noin selvästi.

Ihmeellisen vähän petyin nyt tästä uuden kierron alkamisesta vaikka oli se pahuksen Clearbluen valeplussakin. Olin niin varautunut tähän kuitenkin. En väitä, ettei yhtään harmita -- tämä olisi ollut mun äitiysloman ajoituksen kannalta täydellinen ajankohta -- mutta tajuan kyllä ettei elämää nyt voi olettaa laskelmoivansa niin tarkasti! Päätin ajatella, että nyt leikitään miehen kanssa oikein kunnon kuherruskuukautta! :-D Me nimittäin mentiin naimisiin kun olin viimeisilläni raskaana (vihkipäivä oli esikoisen laskettuna aikana ja siinä sitä jännättiin että ehditäänkö vai ollaanko synnärillä sittenkin just silloin), joten se oikea kuherruskuukausi silloin oli vähän ehkä perinteisestä poikkeava, heh.

Viimeksi muokattu:
Mulla toi lämpötilojen seuraaminen toimii tosi hyvin. Oli oviksesta raskauden ekat kk ainakin lämpö aina 37.3. Normaalisti 36.8.

Mulla taitaa olla ovis nyt loppu viikosta /alkuviikosta. Taitaa kyllä mennä ohi kun on niin kiirettä. Nukkumaan aina 2 aikaan ja ylös 6.30. Mä meinasin viime viikolla nukahtaa palaveriin. :)

Moi! Kolmas täällä toiveissa ja yritys alkaa nyt :). Tai siis viime kierto eka luomu sellainen, kun jäi ehkäisy pois ja olipahan taas mielenkiintoista kuulostella omaa kroppaansa, kun hormonit haki itseään. Kyllä toi hormonaalinen ehkäisy on aika ikävää, mutta tietty se ehkä kaikkein tehokkain tapa ehkäistä. NO mutta nyt ei tarvitse sitä murehtia, yes!

Ovis tuli jo viime kierrossa, onneksi. Kierto oli 28 päivää pitkä ja nyt aavistelen ovista saapuvaksi alkuviikosta. Mun on ollut melkein aina melko helppoa aavistaa sen tulo (olen siis oppinut tunnistamaan merkit se saapumisesta). Katsotaan nyt sitten kuinka tässä käy. Voihan olla, että menee tämä toinen luomukierto ihan pyllylleen, mutta sen näkee sitten (kierrot kun ei niin säännöllisiä mulla).

Täälläkin tuo lämpöjen mittailu on ollut tosi hyvä keino seurata kiertoa, suosittelen muillekin, jos vaan onnistuu. Normaalisti mulla lämmöt 36.4, mutta oviksen jälkeen 37.1. Ja kun olen tullut raskaaksi, niin on lämmöt jääneet sinne yli 37 asteen, mistä olen sitten osannut jo aavistella että on onnistanut :).

Saas nähdä kuinka kauan nyt menee yrityksessä. Ihan eka raskaus meni kesken, esikoista yritimme kolmatta vuotta, toinen lähti tulemaan jo 5 kierrosta ja nyt ei sitten tiedä miten menee, jos edes tulee. Peukut pystyyn! Uusi kierto on aina uusi mahdollisuus :)!

Tervetuloa mukaan Malviina! :) Minkä ikäiset lapset sinulla on? Itsekin olen miettinyt tuota lämpöjen mttailua, mutta jotenkin tuntuu etten ehdi tai muista niitä kuitenkaan mittailla :D pitäiskö se lämpö mitata hei aamulla ennen kuin nousee ylös? Ihanaa kun olet noin positiivisella mielellä! Sama asenne pitäisi löytää taas itsestään kun tuntuu että tässä välissä alkaa hieman masentaa kun lähipiiriin tupsahtelee vauvoja ja itsekin haluaisi niin malttamattomasti olla samassa tilanteessa. Saatiin juuri tietää että miehen sisko on raskaana ja olen kyllä iloinen ja onnellinen hänen puolestaan mutta ehkä hitusen katkerampi omasta tilanteesta. Eihän toisen onni ole itseltä pois mutta masentaa hiukan kun yritystä on kestänyt jo sen verran monta kiertoa. Tällä viikolla pitäisi olla ovis, ellei se nyt siirry stressin takia kun viimeviikolla meille sattui ikävä tapaus :/ Onpas Pampula84:llä jääneet unet vähiin :D itse en kyllä pärjäisi kun 7-8 tuntiakin unta yössä on mulle liian vähän ja olen väsynyt koko päivän :D unta pitäis saada ainakin se 9h että olisin "parhaimmillani" :D ja se nyt harvoin onnistuu kahden pienen lapsen kanssa jos haluaa illalla istua hetken rauhassa kun lapset ovat nukkumassaMites muilla menee? :)

Tervetuloa Malviina! Kiva kun tulit joukkoon.:)

Meillä lähti tosiaan uusi kierto käyntiin..tämä on nyt sitten jo 6.
Esikoinen tärppäsi 4. kierrolta.

Miehen kanssa sovittiin että ostetaan tähän kiertoon ovistikut, niin nähdään onko ovis ollenkaan siellä main mitä luullaan. Menkat kyllä on täsmälliset..mutta jos se ovis sit vaihteleekin.

Maanantai. Onneksi kohta on viikonloppu.;)

Kiva kun tulee lisää yrittäjiä mukaan :)
Minulla on menossa kp 21/30-33. Olen tässä kierrossa mitannut oviksia, mutta minulla ei ole tullut viivoja :( On muutenkin ollut sellainen olo ettei ole ovista. Yleensä tunnen sen aika selkeästi ja limoja tulee paljon. Yleensä seksihalunikin herää. Nyt ei mitään tietoa "oireista".
Olen lähdössä viikon reissuun huomenna, joten tämä kierto taisi olla tässä. Meillä mies myös kipeä ja minullakin vähän flunssan tuntua. Ei ole ollut mitenkään kovin "aktiivista" meidän yrittäminen.

Täällä kiertopäivä 5. Niin ne päivät vain menee. Aamulämpöjen mittaamisesta on ainakin selvinnyt se, että olen kylmä nainen! Lämmöt ovat nyt olleet 35,8 monta päivää. Huu. Mies on saanut tehtäväksi lämmittää... ;-)

Mä en ole nyt mitannut lämpöjä mutta onnistuin löytämään sen sylkitestin laatinkon pohjalta. Se on kyllä vaan sekoittanut mua enemmän. Saniaisia tuli jo viime la ja maanantaina mahaa nipisteli tosi ovismaisesti mutta sitten eilen oli lasi ihan täynnä niitä saniaisia. Eli ovis olisi ehkä vasta to tai pe. Saa nähdä tuleeko hyödynnettyä. Tuli kyllä lisäpaineita kun kuultiin että lapsen pk muuttaa niin totaalisen väärään suuntaan vuoden päästä että meillä menisi pk matkoihin yhteensä vähintään 90min päivässä. Aika kohtuutonta musta.

Mulla on sellainen tunne että joko nyt tässä kuussa (mikä kyllä aika epätodennäköistä) tai sitten vasta parin kk päästä. En jotenkin osaa ajatella että minulle tulisi vauva marras tai joulukuussa.

Jotenkin nyt ei työ ja koulu taas kiinnosta yhtään. Ainakaan työt (vaikka ihan mielenkiintoinen työ ja näin). Pitäisi varmaan alkaa miettiä mitä sitä tekisi "isona" ihan oikeasti.

Mites muiden viikko on käynnistynyt?

Heissan!

Täältä tulisi mukaan kakkoskuumeilija :) Tyttö täyttää huomenna 9kk ja kovasti haluaisin hälle pikkusisarusta, jonka kanssa olisi sitten yhteiset leikit ja mahd. pieni ikäero. On vain vähän kelju tilanne, kun tyttö imee yhä muutaman kerran päivässä ja joskus yölläkin (tosin vain joku pari min, kun se tuntuu enemmän olevan tapa kuin tarve) yritän nyt lopetella yösyöttöjä kokonaan.

Yrittäminen aloitettiin joulukuun alussa kun tein elämäni ensimmäisen ovistestin ja se näytti kahta viivaa. Tosin sitten luin jostain, että noi cittarin & prisman pregcheck-testit voi näyttää kahta viivaa muulloinkin kuin oviksen aikana. Mulla sitten alkoi 25.12 "kuukautiset". Oli tullut limaista verta housuihin, mutta vuoto oli muuten todella niukkaa. Kesti ehkä kaksi päivää eikä edes sidettä olisi tarvinnut. Olikohan ne kuukautiset vai jotain muuta?

Nyt sitten pupuiltiin 8.1-16.1 joka ilta ja olen bonganut mahdollisia raskausoireita (nippailuja alavatsasta, menkkamaista jomotusta yms), mutta tänään kun testasin (kp32/30-32) oli tulos negatiivinen :( Tein ovistestejä tuossa mahdollisen ovulaatio ajankohdan aikana ja kyllä viivat mielestäni tummia olivat kun vertaa ovistestiin jonka tein kaksi päivää sitten - oli todella haalea viiva. Voikohan plussa vielä tulla vasta myöhemmin? Sotkeeko imetys? Huuh, kuume on niin kova :) Plussatuulia kaikille! <3

Moi! Kiitos tervetulotoivotuksista :). Ja heippa myös Aeris! Ja kyllähän se imetys voi vielä sulle vähän tehdä tepposiaan hormonien toiminnassa, tosin imetät niin harvakseltaan, että kyllä se ovulaatio on hyvin mahdollinen.

Tyttöjenäippä kyselit lasten ikää: kaksi poikaa täällä ja eka on 3v, toinen 1,5v. Kiirettä pitää näidenkin kanssa, mutta kolmas olisi vielä enemmän kuin tervetullut. Mulla on aina haaveissa ollut isompi perhe, miehellä ei niinkään, mutta suostui vielä kolmannen yrittämiseen, mistä olen hirmu iloinen.

Tämä positiivinen asenne johtuu varmaan siitä, että joskus silloin, kun esikoinen ei meinannut lähteä edes tulemaan, niin tuli käsiteltyä aika hyvin kaikki tunteiden kirjot siinä piinailussa. Koin myös katkeruutta siitä, että muilla tuntui onnistuvat tuosta vaan ja meille ei vaan vauvaa kuulunut. Jopa raskaana olevien näkeminen tuntui joskus pahalta. Mutta sitten kun se ihan oma ensimmäinen lapsi syntyi, tajuttiin miehen kanssa, että se oma lapsi tulee silloin, kun sen kuuluukin tulla eikä sillä ole mitään merkitystä, milloin muut niitä vauvoja saa. Me saatiin omat lapset silloin, kun se oli meille tarkoitettu. Vähän hassu ajattelutapa varmaan, mutta näin me ollaan asiaa käsitelty. Eli ei sillä yrityksen pituudella sinänsä ole merkitystä, lapsi tulee jos tulee (mutta tietysti on joskus tosi vaikeaa ajatella näin, kun yritystä takana hirmu pitkä aika). Mehän juteltiin jo adoptiostakin miehen kanssa, joten jos ei biologisia lapsia olis tullut, niin varmaan oltais haettu adoptio-oikeutta. Mutta näin meillä :).

Noista lämmöistä vielä: eli onhan se vähän hankalaa välillä se mittailukin, varsinkin jos epäsäännöllinen kierto. Itse mittailen niitä lämpöjä aamulla/aamupäivällä. Se sääntöhän myös on hyvä, että muistaa mitata sen lämmön suurin piirtein samaan aikaan joka päivä.

Eilen/tänään ilmeisesti oli sit se ovis :). Lämmöt kivunneet 37 tietämille ja nännitkin arkana. Ja kaikki tarvittava on nyt tehty tämän kierron suhteen ;)... Sitten vaan odottelemaan tarttuiko mato koukkuun.

Oon nyt yrittänyt parina päivänä lämpöjä mitata, mutta se on venynyt just sinne aamupäivän puolelle kun ei aamulla ehdi millään :D lämmöt olleet 36,6 eli ei nousua ainakaan vielä, mutta halut on olleet kohdillaan ja tuntuu lissäntyvän vaan :D nyt kiertopäivä 15 (kierron pituus ollut nyt noin 32-34 päivää), oviksen oletan olevan tänään, huomenna tai ylihuomenna. Eikös se niin mennyt että kun lämpö nousee niin ovulaatio on jo tapahtunut ja jos hedelmöitys tapahtuu niin lämmöt pysyy ylhäällä ja jos ei niin ne laskee aika pian normaaliin?
Malviina: Meillähän on sitten kierto aika samoilla kohdilla ja lapsetkin suht saman ikäisiä :) MEillä mies haaveilee isosta perheestä ja itse olen sanonut että kolme on hyvä niin hän toppuuttelee mua ja sanoo että älä nyt vielä sitä päätä, eihän sitä koskaan tiedä monta lasta me vielä halutaan/saadaan jne :D Kahden kanssa riittää kyllä puuhaa, meillä on kyllä melko kiltit ja rauhalliset lapset että hyvin pärjätään, vaikka nuoremmalla selvästi uhma tuloillaan (1v9kk) Eikä minusta ajattelutapasi ole ollenkaan hassu, kumpa osaisin itse ajatella samoin ja relata tän asian kanssa.
Tervetuloa Aeris! Mulla on Pampula84 samat fiilikset koulun suhteen. Vaikka aloitin koulun ihan harrastuspohjalta että saan välillä omaa aikaa ja muuta puuhaa lastenhoidon lomassa niin nyt ei kiinnostaisi yhtään hoitaa kouluhommia ja stressaan vaan kun en saa mitään aikaiseksi :D
Kirjoitelkaa muutkin kuulumisianne :)

Mullakin nuo lämmönmittausajat vähän pari kertaa vaihdelleet, kun viikonloppuna uinailin pitempään. Yleensä kuitenkin aika tarkkaan 6.30 aamulla mittaan sen. Mulla on kuumemittari yöpöydällä ja mittaan lämmön siinä heti herättyä (olen kuvitellut, että se on tosi tarkkaa, ettei saa nousta sängystä ennen sitä mittaamista, vai olenko väärässä?). Mittariin jää muistiin se lukema, joten voin jatkaa uniakin (kaikkina aamuina ei tarvi nousta niin aikaisin) eikä tarvi nousta kirjaamaan sitä heti mihinkään.

Mulle ei mitään uutta. Ovista odotellessa...

Pikakommentteja ennen kakkavaipan vaihtoa, heh :)...

Tyttöjenäippä: juuri näin se on, että lämmöt nousee, kun ovis on jo tapahtunut.
Pampula: niinhän sitä neuvotaan, että ennen ylös nousemista pitäisi lämmöt mitata, eli oikein oot toiminut. Itselle vaan jostain syystä sopinut paremmin tuo aamupäivän mittailu :).

Niin ja vielä lisäys - kun unohtui tuosta edellisestä viestistä - ,että lämmöt jää koholle kuukautisiin saakka. Jos menkat alkaa, lämmöt laskee ja jos on raskaana, lämmöt jää ylös.

Meillä menee kyllä tämä kierto ohi. Vitsailtiin just eilen että "hyvää yötä kulta ja nähdään maaliskuussa". Mulla särki alamaha taas eilen. Ota nyt selvää että missä mennään. Mulla on ollut aikaisemmin (alkoi varmaan jo 4 vuotta sitten) outoja maha kipuja munasarjojen seudulla. Välillä niin kovia ettei meinää päästä kävelemään. Tutkittu on mutta mitään ei ole löytynyt. Tiedä vaikka olisi taas niitä kipuja.

Tiedän kyllä ettei kaikkeen aina löydy syytä mutta on niin ärsyttävää kun oikeasti sattuu ja mitään fyysistä syytä ei muka ole. Toisaalta mä olen kyllä tosi huono menemään lääkäriin. Lapsen jälkeen haluan sinne vielä vähemmän ja en olekaan tainnut käydä kertaakaan. Myönnän kyllä että poskiontelotulehduksen kourissa haaveilin antibioottikuurista mutta kyllä sekin parani.

Onko teiltä kyselty jo toisesta lapsesta? Meiltä aika varovaisesti udeltu. Suurin osa kavereista on vielä lapsettomia kun ollaan alle 30.

Onko teillä lapset pk:ssa vai kotona? Asutteko muuten missä päin suomea? Meillä tyttö pk:ssa ja asutaan helsingissä.

Onko teiltä kyselty jo toisesta lapsesta? Meiltä aika varovaisesti udeltu. Suurin osa kavereista on vielä lapsettomia kun ollaan alle 30.

Onko teillä lapset pk:ssa vai kotona? Asutteko muuten missä päin suomea? Meillä tyttö pk:ssa ja asutaan helsingissä.

Meillähän taas on niin, että kaveripiirissä "kaikilla" on jo isommat lapset. Kaveriperheiden kuopuksetkin ovat eskari-iässä. Kaikilla on lainausmerkeissä, koska onneksi pieni iltatähtibuumi on ollut ja monille on nyt myös parin vuoden sisään tullut vauvoja, ettei meidän lapsi aivan yksin jää. Ollaan siis nelikymppisiä, minä kohta tasan ja mies jo yli. Mulle on pari läheisempää kaveria puhunut alusta asti toisesta lapsesta, koska varsinkin mun parhaalle ja pitkäaikaisimpiin kuuluvalle (lapsuuden-) ystävälle on käynyt niin, että ei ole toista lasta saanut vaikka kovasti halusi. Häntä harmittaa se, että venytti yritystäkin pitkälle ihan siksi, että neuvolassa oli sanottu ettei pidä liian pienellä ikäerolla tehdä. Sen vuoksi on kannustanut mua ryhtymään heti toimeen. Appiukko myös on alkanut jo melkein heti tämän ensimmäisen lapsenlapsensa syntymän jälkeen tivaamaan, että milloin on seuraava pulla uunissa. Meillähän nyt kyllä on tietysti aivan selvää, ettei ole aikaa hukattavaksi, kun näin vanhoja jo ollaan.

Meillä on mies vuorotteluvapaalla heinäkuuhun asti, joten lapsi on kotona isänsä hoivissa nyt. Minä asuin muuten ennen Helsingissä, mutta nyt täällä Turun seudulla. Muutin tänne 2004.

Kiertopäivä 7 jo, jee. :-)

Viimeksi muokattu:

Meillä kun on jo kaksi lasta niin kukaan ei ole kysellyt kolmannesta mitään, ja vain muutamalle harvalle ystävälle (ja mies siskolleen) oon kertonut että yritetään. Päinvastoin kaikki läheiset tuntuvat ajattelevan että kahdessa on aivan tarpeeksi ja tuskin me enää lisää tehdään. Miehen sisko kun kuuli että yritämme kolmatta niin hänen reaktio oli että tietysti mieheni haluaa yrittää poikaa kun meillä on "vain" tyttöjä :/ Myönnetään että olisi mukavaa saada kasvattaa myös poikaa, mutta myös ajatus kolmannesta tytöstä on mieluisa että ei sillä sukupuolella niin paljon merkitystä ole. Etenkin äitini on sitä mieltä että kaksi lasta on riittävästi, hän sai lapsensa suht samanikäisenä kuin minä ja hänelläkin kaksi tyttöä (ehkä rinnastaa minut jotenkin itseensä kun olen samankaltaisessa elämäntilanteessa nyt kuin hän aikoinaan, tiedähäntä). Mieheni perheessä on kolme lasta, mieheni ja hänen kaksi siskoaan. Miehen toiveissa olisi siis vieläkin isompi perhe ehkä 4 tai jopa 5 lasta (hyvähän se on toivoa kun ei itse tarvitse olla raskaana, synnyttää, imettää, jäädä lasten kanssa kotiin jne.. :D), mutta itse vähän toppuuttelen kun tiedän millainen vastuu ja työ lapsissa kuitenkin on ja kolmen lapsen kanssa onnistuisi vielä reissaaminen jne suhteellisen helposti, mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

Meillä on lapset vielä kotona (kuopus 1,9kk) ja tarkoituskin olla vielä. Siksi toivoisin kolmannen saavan alkunsa ennen heinäkuuta että ikäero jäisi alle sen 3:n vuoden, ja muutenkin olisi kivempaa että lapset on peräkkäin ja pienillä ikäeroilla jos tämä vaikka jää sitten viimeiseksi lapseksi niin ei jää siskoistaan etäisemmäksi ikäeron vuoksi (tämä vain ajatus, voihan isommallakin ikäerolla sisarukset olla läheisiä kuten mieheni ja hänen 10 vuotta nuorempi siskonsa). Ajateltiin että sitten kun kolmas olisi noin 1,5v niin sitten kaikki lapset lähtisivät päiväkotiin minun palatessa työelämään. Sitten on esikoinenkin jo lähellä eskari-ikää :) Ja Kymenlaaksossa asustellaan :)

Viimeksi muokattu:
Taas tulee lisää jengiä! Kivaa!:))

Mulla nyt kiertopäivä 7. Veikkaan että mulla on ovis viikon päästä pe..mutta mistäs sitä tietää. Vajaan viikon päästä pitäis aloittaa se parisuhteen kiivaampi tahkominen..;D

Meillä on tosiaan kolmevuotias esikoinen. Ei ole kukaan suoraan kysellyt vauvoista. Tosin, mulla on niin järjettömän vaikea raskaus, mitä hirvein synnytys ja sen jälkeen viikon sairaalahoidot, lapsi toisessa ja itse toisessa sairaalassa. Sit iski vielä trauman aiheuttamat masennusjutut päälle...että en usko että kukaan ees uskaltaa kysyä.
Kaikki on siis nykyään hyvin, mistä merkkinä on tämä toivoton vauvakuumekin. Mutta eihän ne muut sitä mun mieltä osaa lukea.;)

Jos ei tältä kuudennelta kierrolta nyt jo vihdoin tärppää niin alan huolestua..kun oli syksyllä munasarjoissa se kysta ja kaikkea..Huoh.

Oon aloittanut nyt kuntoilun, terveellisen syömisen jne. Jos vähän edesauttais.

Täältä listoille yksi lisää.. Heinäkuusta asti "saa tulla jos on tullakseen" mikä pian jo muuttui harmistukseen "ei vieläkään".. Esikoinen täyttää jo 8.. Nyt hänelle puolisisarusta toivotaan koko perheen voimin.. Tylsintä on ehkä se, miehellä ei vielä " ihkaomaa" ja esikoinen muistuttaa lähes jokapäivä miten ihana perhe meillä ois kun tulis vielä yksi..

Ikää tällä mammalla tulee 37 tänä vuonna.,.

Hei pakkastytöllekin! Ja kaikille tasapuolisesti mukavaa sunnuntaita.

Täällä räkätauti päällä ja takaraivossa ärsyttävä fiilis siitä, että huomenna taas alkaa työviikko. Olen alkanut vakavasti harkitsemaan alan vaihtoa, kyllästyttää tosissaan ja olen herännyt siihen todellisuuteen, että en ole sellaisessa ammatissa, mitä haluaisin oikeasti tehdä. Ikävää, että tuli tämän homman takia aikanaan tahkottua yliopiston penkkiä melkein 5 vuotta, mutta parempi tietysti herätä todellisuuteen vähän myöhemmin kuin ei milloinkaan. Ei sittenkään ollut mun juttu :/. NO eiköhän tässä vielä kerkiä jotain muutakin tekemään. Ensi syksynä ajattelin jäädä lasten kanssa kotiin, oli vauva sitten tulossa tai ei, ja perehtyä eri vaihtoehtoihin. Niin ja me asustellaan länsi-Suomen puolella. Tällä hetkellä meille tulee hoitaja kotiin, kun ollaan töissä.

Meillä ei ole vielä kyselty kolmannesta, mutta ehkä sen ymmärtääkin, kun tuo kuopus on vielä sen verran pieni. Tosin on kyllä totta, että suurimmalla osalla tuntuu olevan se asenne, että kaksi riittää ja kolmas on tosiaan jomman kumman sukupuolen "metsästystä", varsinkin jos on kaksi samaa sorttia jo olemassa. Ikävää, että näin ajatellaan. Meille lapset eivät koskaan ole olleet itsestäänselvyys ja kyllä niitä lapsia yritetään saada ihan sen lapsen saamisen ilosta. Tietysti myönnän sen, että olisihan se tosi kivaa, jos saataisiin tyttö, mutta en ikimailmassa vaihtaisi näitä jo olemassa olevia poikakultia mihinkään ja jos se kolmas saadaan ja hän on poika, niin ihan yhtä rakas olisi kuin nämä jo olemassa olevat. Ja itse asiassa luulen, että kolmaskin tulee olemaan poika, jos hänet vielä saadaan :D. Taitaa tämä meidän isäntä olla poikien tekijä ;).

Kp 21/28? menossa ja viikko aikaa menkkoihin, jos kierto sama kuin viimeksi. Pikku nipistelyjä alavatsalla, lämmöt koholla edelleen ja nyt tämä kiva flunssa tähän päälle. Odotellaan siis vielä vähän yli viikko ja ollaan taas tämän kierron suhteen viisaampia :).

Pysykäähän te muut terveinä ja ovulaatioita odotellessa ;)! Reipasta alkavaa viikkoa!

Kyllä tämä itsensä tarkkailu jossain määrin kannattaa. Mullahan on tänään vasta kiertopäivä 10, mutta olen noita limoja seuraillut sen verran että päätin aloittaa ovistestailun jo eilen vaikka vähän itseäni soimasinkin, että meneekö testitikkuja hukkaan kun niin kovin aikaisin aloittaa. No, eilen oli vielä nega, mutta tänään tulikin yllättäen hymynaama ruutuun! Tai siis yllättäen ja yllättäen -- limoista sen siis nyt jo näki, mutta vähän mietin, luottaako niihin kun on niin aikaista ja kun en ole niiden tarkkailussa mitenkään kokenut. Hyvä siis että seurasin vaistoa.

Tässä kierrossa ollaankin onneksi oltu ahkeria, joten ei silleen tullut nyt kauhea paniikki peittojen riittävästä heiluttelusta tai puutteesta. Kyllä mieheen tuli hauskasti vipinää kun menin näyttämään hymynaamaa sopivasti esikoisen päiväuniaikaan. Heh. ;-)

Jännä seurata nyt noita lämpöjä sitten taas eteenpäin.

Mä ostin eilen sellasia kaupasta saatavia ovistestejä. Aamulla viiva oli haalea, mutta ohjeissa sanottiin et ovis hollilla kun viiva on yhtä vahva tai vahvempi ku kontrolliviiva. Ootellaan siis.:)

Mites muilla menee? Onko merkkejä kiinnittymisistä, onko pupuiltu?:)

Yhteistyössä