Hei!
Laitankin tämän tänne, kun sattui niin sopivasti aiheeseen kun kirjoittelin vastausta suomi24 seksipalstalle. Tämä vaikuttaisi olevan muutenkin kaikinpuolin kivempi palsta
"Olen ruvennut haaveilemaan nähtyäni seksisivuilla miten nainen nuoli spermaa mm. lautaselta, lasista ja suklaalevynpäältä, että saisin kanssa kokeilla tätä, ajatuskin kiihottaa minua suuresti. Onko kukaan muuten kokeillu tai haaveillut vastaavasta vai olenkohan ihan hullu

"
Et ole hullu tai sitten meitä on kaksi, kiihottava ajatus!

Tästä innostuneena ostin viikonloppuna suosikki suklaatani ja laitoin poikaystävälleni sähköpostilla linkin tähän keskusteluun. Jätin suklaalevyn avaamattomana lautasella sängyn päälle yllätykseksi kun hän tulee minua aikaisemmin kotiin
Oli ihanan irstasta maistella ja nuolla suklaan kanssa sitä sekä lopuksi nuolla vielä lautanenkin puhtaaksi, nam nam

Tämän jälkeen sain valtavan orgasmin kun olin valmiiksi niin kiihdyksissäni näkemästäni, maistamastani että tuntui kuin laukeaisin itsestään. Seuraavana karkkipäivänä, hih

haluan herkutella ja mies saa ottaa käyttöön yöpöydän surisijan samanaikaisesti mukaan
Löytyykö vastaavia kokemuksia muilta vai olenkohan minäkin vähän kahjo?