Ruoka ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansikat & kermavaahto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mansikat & kermavaahto

Vieras
Sanotaan, että tie miehen sydämeen vie vatsan kautta, miksei siis myös naisen. Mikä on mielestänne seksikäs, aisteja herättävä ja haluja nostava herkku tai herkut. Millä vikittelette partnerin kuumaksi?

siveltynä iholle ja toinen nuolee sen pois. Tämä ehdotus tuli omalta mieheltä mutta eipä ole vielä toteutunut : (

Tämä nyt ei ole ruokaa mutta: hyvä salmiakkirengas suuhun ja pujotella se huulilla kalun ympäri tiukaksi renkaaksi. Maistuu hyvälle ja toimii samalla penisrenkaana. Hyviä kokemuksia ollut.

siveltynä iholle ja toinen nuolee sen pois. Tämä ehdotus tuli omalta mieheltä mutta eipä ole vielä toteutunut : (

Tämä nyt ei ole ruokaa mutta: hyvä salmiakkirengas suuhun ja pujotella se huulilla kalun ympäri tiukaksi renkaaksi. Maistuu hyvälle ja toimii samalla penisrenkaana. Hyviä kokemuksia ollut.

Miten sulavaan sokeriin reagoi wibatsu?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11021553:
Miten sulavaan sokeriin reagoi wibatsu?

Nyt en ehkä ymmärtänyt. En ole yksin ollessani harrastanut namujen nuolemisia, ja wibatsua (jos tarkoitat mun soemivibraa) ei ole mukana kaksin leikeissä.

Kunnolla tehty laskisoosi ja tuppipotut. Niitä napa täyteen ja johan riittää isännällä puhtia peräkammarissa.
Uskokaa pois, totta tämä on. Ex-äijä heräsi tällä reseptillä akiiviseksi ja päivän menyy tehtiin tämmöseksi, jos alkoi puute vaivata. Joo - loppuvaiheessa en tarjoillut sitä koskaan. Nykyisen kanssa sitä syödään kerran vuodessa herkuksi, lääkkeeksi sitä ei tarvita.

Mies haluaa monesti lihaa, kalaa tai jotain muuta proteiinipitoista ja saa siitä voimia niin töihin kuin sänkyhommiinkin.

Minäkin tykkään noista ruuista, etenkin miehen itse pyydystämä liha tai kala hänen laittamanaan herättää minunkin aistini. Riistaruoka-aikaahan tämä syksy on muutenkin.

En tarvitse suklaa tms. herkkuja muuta kuin silloin tällöin. Oikea ruoka kunniaan meillä päin.

Kun oikein irrotellaan niin silloin skumppaa napaan ja kermavaahtoa viivalle. Suklaapatukka tai banaani hetkeksi sisään ja eikun maistelemaan sekä ruoka-aineet että pitopaikka maistuvat. Hunajaa nänneille, salmiakkijauhetta rinnoilta kiitoradalle ja olutta piikkarista päälle. Vegetaristeille kurkkuviipaleita, pieniä tomaatteja, kukkakaalia ja dippi vatsalle.

Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11021783:
Tarkoitin wibatsulla vittua.Miten vittu reagoi kun salmiakkirenkaisella kyrvällä nussii?

Yleensä se salmiakkirengas on kyllä mennyt parempiin suihin ennen kuin kalu uppoaa toosaan. Joskus se nyt on pikkuisen tahmea mutta ei haittaa. Ja jos vittu osaisi aistia makuja niin varmaan tykkäis.

Yleensä se salmiakkirengas on kyllä mennyt parempiin suihin ennen kuin kalu uppoaa toosaan. Joskus se nyt on pikkuisen tahmea mutta ei haittaa. Ja jos vittu osaisi aistia makuja niin varmaan tykkäis.

On kiva nimitys vitulle!Nähtävästi jokin"väännös"rantaruotsista,koskapa jo poikasena kuulin isojen poikien Pohjois-Pohjanmaalla käyttävän nimitystä.Niillä seuduilla oli murresanojen joukossa näitä"väännöksiä", kuten kahveli,taltrikki,ranstakka jne.Olisiko se esim.rasia>riemurasia?Jokos olet tänäaamuna "toosaillut"?

Viimeksi muokattu:
Hei!

Laitankin tämän tänne, kun sattui niin sopivasti aiheeseen kun kirjoittelin vastausta suomi24 seksipalstalle. Tämä vaikuttaisi olevan muutenkin kaikinpuolin kivempi palsta:)

"Olen ruvennut haaveilemaan nähtyäni seksisivuilla miten nainen nuoli spermaa mm. lautaselta, lasista ja suklaalevynpäältä, että saisin kanssa kokeilla tätä, ajatuskin kiihottaa minua suuresti. Onko kukaan muuten kokeillu tai haaveillut vastaavasta vai olenkohan ihan hullu:) "

Et ole hullu tai sitten meitä on kaksi, kiihottava ajatus! :) Tästä innostuneena ostin viikonloppuna suosikki suklaatani ja laitoin poikaystävälleni sähköpostilla linkin tähän keskusteluun. Jätin suklaalevyn avaamattomana lautasella sängyn päälle yllätykseksi kun hän tulee minua aikaisemmin kotiin:)
Oli ihanan irstasta maistella ja nuolla suklaan kanssa sitä sekä lopuksi nuolla vielä lautanenkin puhtaaksi, nam nam :P Tämän jälkeen sain valtavan orgasmin kun olin valmiiksi niin kiihdyksissäni näkemästäni, maistamastani että tuntui kuin laukeaisin itsestään. Seuraavana karkkipäivänä, hih :) haluan herkutella ja mies saa ottaa käyttöön yöpöydän surisijan samanaikaisesti mukaan :D

Löytyykö vastaavia kokemuksia muilta vai olenkohan minäkin vähän kahjo? :)

Yhteistyössä