Mummi sitten taipui vanhempien tahtoon ja osti niitä ällöjä mauttomia styroxinpaloja, joita myös naksuiksi sanotaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
On se surku kun lapsenlapselle ei saa antaa mitään hyvää :/ B)

Vielä kymmenen vuotta sitten päälle puolivuotiaat sai maistaa keksinmurusia tms. (no, en kyllä kysynyt neuvolassa saako, annoin vaan maistaa ).

Nykyään on vaikea olla kiva, hemmotteleva mummi! Tunnetusti tie miehen sydämeen vie vatsan kautta, niin varmaan myös pienen miehen. :xmas:

Makuja on monenlaisia, toiset aikuisetkin tykkää maissinaksuista. Mutta uskallan väittää, ettei se keksinmuru ole yhtään sen epäterveellisempi vaihtoehto kuin maissinaksukaan.

Ei ei ei lapsenlapsille älyttömiä määriä herkkuja :( Nuo naksut on ihan hyviä, ei pienten lasten kuulu kaivata makeaa! Lapsia pystyy kyllä hemmottelemaan muutenkin kuin syöttämällä epäterveellisiä naposteltavia, yhdessä vietetty aika ja kivat leikit jäävät varmasti mieleen paljon kivempina muistoina kuin sokerihumala ja herkkuvuoret :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Makuja on monenlaisia, toiset aikuisetkin tykkää maissinaksuista. Mutta uskallan väittää, ettei se keksinmuru ole yhtään sen epäterveellisempi vaihtoehto kuin maissinaksukaan.

Minä taas väitän että 100% maissi on hieman parempi vaihtoehto kuin kovetettu kasvirasva, valkoinen vehnäjauho jne.-kombo :o.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Niitä on kiva raapia irti vaatteista, sitteristä, huonekaluista... |O

Miten pienokaisellasi muuten sujuu siellä kaukomailla? :)

"Mun pienokainen" :D viihtyy erittäin hyvin, ja puhuu jäämisestä ulkomaille. Vähän isompi pomo kuin tämä joka jostain syystä ei pidä tytöstäni, oli pyytänyt talveksi Egyptiin töihin. E miettii asiaa, koska oikeasti hän haluaisi sattuneista syistä jäädä Alanyaan.

Maa on hyvä, asiakkaat mukavia, työ mielenkiintoista, lainaten tyttäreni sanoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
"Mun pienokainen" :D viihtyy erittäin hyvin, ja puhuu jäämisestä ulkomaille. Vähän isompi pomo kuin tämä joka jostain syystä ei pidä tytöstäni, oli pyytänyt talveksi Egyptiin töihin. E miettii asiaa, koska oikeasti hän haluaisi sattuneista syistä jäädä Alanyaan.

Maa on hyvä, asiakkaat mukavia, työ mielenkiintoista, lainaten tyttäreni sanoja.

Kiva että viihtyy :)

Maa on hyvä, työ taatusti mielenkiintoista, ja varmasti ehdoton enemmistö asiakkaistakin on mukavia.

Ja kyllähän hän on sinun pienokaisesi :D

Miks ihmeessä se on joku isovanhempien oikeus syöttää lapsenlapsille vaikka mitä herkkuja? Eiköhän se yhteinen aika ole tärkeämpi osoitus välittämisestä kuin namut ja keksit??? On nimittäin omienkin vanhempien kanssa aiheesta jouduttu tiukkaan sävyyn puhumaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kiva että viihtyy :)

Maa on hyvä, työ taatusti mielenkiintoista, ja varmasti ehdoton enemmistö asiakkaistakin on mukavia.

Ja kyllähän hän on sinun pienokaisesi :D

Onhan ne mun vauvoja kaikki...., myöskin se yhden lapsen isä joka on leveä kuin ladon ovi :laugh:

Nyt mun pitäis löytää pienokaiseni poikaystävälle suomi-paita, hän niin mielellään haluaisi sellaisen. :D Niitä ei sitten vissiin ole Turkissa?

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Miks ihmeessä se on joku isovanhempien oikeus syöttää lapsenlapsille vaikka mitä herkkuja? Eiköhän se yhteinen aika ole tärkeämpi osoitus välittämisestä kuin namut ja keksit??? On nimittäin omienkin vanhempien kanssa aiheesta jouduttu tiukkaan sävyyn puhumaan :/

Relaa vähän. Mitä onkaan ihanampaa kuin muistella isovanhempia ja miten siellä oli niin tavallisuudesta poikkeavaa.

Ruoka on yksi mummuloiden kohokohta. Niin makaroonilaatikko tai sitten ne herkut. Miksi niitä ei saisi olla. Ei se ole pois yhteiseltä ajalta yhtään. Miksi olisi?