Surettaa kuihtunut seksielämä :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Meillä on vauva ja taapero, joten kyllähän jo tuo lapsiperheen elämä verottaa jaksamistä.
Mutta, ennen sitä seksiä oli 2-5 kertaa viikossa, nykyään 2-4kertaa kuussa :(
Kummallakaan ei hirveästi ole haluja, ja mua hämmästyttää, miksi?
Omaa halukkuutta nostaisi se jos olisi muutakin läheisyyttä edes vähän, ja jos seksi olisi muutakin kuin pikapanoja, mies ei jaksa esileikkejä, kuulema ne vie halut :(

Ihmetyttää myös mikä miehen halut on vienyt, ennen oli hyvinkin viriili, nykyään ei kuulema pahemmin edes runkkaa :o

mikä mättää?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
väsymys? onko töissä ?
jos mies on töissä niin tuskin sitä aina jaksaa vaan..meillä kävi myös tollee,ei vaan jaksa.
eikä kyllä huvita useinkaan

tässä välissä on ehtinyt olla työtön ja töissä, kumpaakin. pari vuotta on kestänyt tälläisenä, ja huonommaks vaan menee koko ajan.

Olis vaan ihanaa jos sais vapaaehtoisesti hellyyttä/läheisyyttä enemmänkuin kerran kahdessa viikossa, ja seksi olisi muutakin kuin vain kassien tyhjennystä.

Meillä kotona samanlainen "yhdistelmä" lapsia ja täytyy kyllä myöntää että seksi on saanut nyt vähän väistyä arjen tieltä. Väsymys lienee se suurin syy fiiliksien katoamiseen, ja lapset nyt toki muutenkin vie veronsa, kuten itsekin sanoit.

Ollaan asiasta kuitenkin puhuttu ja kumpikin yhtä mieltä siitä että molemmat kuitenkin haluavat vielä toisiansa ja meillä menee parisuhteessa hyvin. Ei siis oteta mitään ylimääräistä stressiä asiasta, sitä on, kun sitä on.

Seksi kun on niin paljon muutakin kuin pelkkää "sitä". Kyllä meillä pussaillaan oikein kunnolla, taputellaan pepulle ja halaillaan paljon.

Mutta, sitten kun "sitä" on, niin seksiä saattaa olla useampana päivänä peräkkäin! Eli seksi lisää seksiä.

meillä vauva ja 4vuotias... ei seksiä yli vuoteen... alkaa jo kyllästyttää.. lapset hyviä nukkumaan ja aikaa olis vaikka kuinka iltaisin eikä mua ainakaan väsytä.. mutta ukkoa ei huvita.... kyllähän se rakentaminen vie voimia mutta en mä ainakaan ala olee yhtään pidempään ilman....

oliskin edes niin, että laatu korvaa määrän. Miestä ei edes huvita muuttaa tilannetta, on sen suoraan sanonut, kun ei häntä häiritse tämä tilanne.
Mulle ei ole mitään iloa seksistä tälläisenä, usein oon vaan vihanen seksin jälkeen, vaikka saankin siitä edes vähän fyysistä läheisyyttä.

Ja tuo seksi lisää seksiä ei toimi meillä :( jos sattuu panettamaan, kun edellisenä iltana on ollut seksiä, niin turha toivo, mies "nukahtaa" hyvin äkkiä jos ehdotan.

leipä on parasta, jos jaksaa joka päivä leipoa vaikkei aina niin huvittaiskaan. pätee seksiinkin.

mutta oikeesti, eihän kukaan voi palstalla tietää mikä on miehesi halut vienyt - voidaan vain arvailla. juttele KESKUSTELE miehesi kanssa omista tuntemuksistasi ja haluistasi ja ajatuksistasi. Jos mies ei ole mikään pässijuntikka, niin varmsti pääsette alkuun tuollasella kahdenkeskisellä juttutuokiolla. Alatte ihan konkreettisesti työstämään asiaa .
Kyllä se siitä lähtee suttaantumaan, jos kummallakin on sisimmässä halua ja tahtoa ! :hug:

Musta tuntuu, että en enää edes osaa/ kehtaa sekstata niina kauan on viime kerrasta aikaa. Orkkukin on niin tiukassa, että ei jaksa edes yrittää.
Työstressi ja lihomista, eikä tuo miehen käytöskään saa oloa kovin seksyksi tuntemaan.

Sairaudet, masennus ja väsymys vievät halut. Teeppä niin, että aloita itse läheisyyden tarjoaminen miehellesi: silittele häntä, käytä hellyyttelynimiä ja pusuttele. Luulisi aiheuttavan edes jotakin värinää. Käytä hänen seurassaan myös sexyjä vaatekappaleita. Koita korjata tilanne. Ei se itsekseen korjaannu.

Jos ihminen on kaikin puolin terve, niin hä on seksistä kiinnostunut.

se nimeen omaan oikea juntti, jonka kanssa saa keskustella vaikka vuoden, eikä silti ymmärrä missä vika on, toinen vaihtoehto on, että mies väittää mun tekevän ongelman tyhjästä, ja kolmas on se, että heittäytyy marttyyriksi.

Ihmetyttää miten niin monella voi olla näin että mies ei halua mitään läheisyyttä ja silti sen kanssa roikutaan yhdessä. Onko miehet oikeasti näin ajattelemattomia? Itseä panettaa aika paljonkin useammin kuin miestä, mies tietää sen ja "lohduttaa" minua sitten halaamalla ja olemalla muuten lähellä ja hellä. Enkä usko että johtuu pelkästään naisten ulkonäöstä tämä asia, että mielestäni ihan turha tulla tänne kommentoimaan niiden jotka sanoo että "mitäs näytät kauhealta harakalta, kai siinä miehen halut katoaakin"

Alkuperäinen kirjoittaja tsyby:
Sairaudet, masennus ja väsymys vievät halut. Teeppä niin, että aloita itse läheisyyden tarjoaminen miehellesi: silittele häntä, käytä hellyyttelynimiä ja pusuttele. Luulisi aiheuttavan edes jotakin värinää. Käytä hänen seurassaan myös sexyjä vaatekappaleita. Koita korjata tilanne. Ei se itsekseen korjaannu.

Jos ihminen on kaikin puolin terve, niin hä on seksistä kiinnostunut.

no ei auta, ei tykkää silittelyistä yms. eikä auta vaikka laittautuisi, ei huomaa mitään :( mä tosi pitkään yritin, että laitoin yllätyksiä miehelle, niin seksissä kuin muutenkin, ja yritin huomioida miestä, mutta eipä tuo mitenkään hyödyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onks sitä pakko koko ajan nussia? :o

no ei, mutta eikö periaatteessa hyvään parisuhteeseen kuulu myös seksi ja läheisyys?

Tuo "hyvä parisuhde" on määrittelykysymys. Nykyisessä seksin kyllästämässä maailmassa tunnutaan seksin määrällä mitattavan parisuhteen hyvyyttä.

Onko se sitten vieras, hyvä parisuhde, jos toinen tuntee olonsa surulliseksi ja huonoksi juurikin seksin puutteen takia? Mielestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu se, että molemmilla hyvä olla, oli seksiä tai ei.

Höpö höpö. Seksi kuuluu parisuhteeseen aivan kuten esimerkiksi toisen kunnioitus, rakkaus jne. Ei tarvi nussia kuin kanit mutta jos ei ole seksiä ollenkaan niin on jossain vika.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Höpö höpö. Seksi kuuluu parisuhteeseen aivan kuten esimerkiksi toisen kunnioitus, rakkaus jne. Ei tarvi nussia kuin kanit mutta jos ei ole seksiä ollenkaan niin on jossain vika.

just näin mäkin ajattelen! jos kaksi tervettä ihmistä toisiaan oikeesti rakastaa ja haluu hyvää toiselle, ni kyllä se seksi on silloin ihan luontanen osa suhdetta jossakin määrin.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

just näin mäkin ajattelen! jos kaksi tervettä ihmistä toisiaan oikeesti rakastaa ja haluu hyvää toiselle, ni kyllä se seksi on silloin ihan luontanen osa suhdetta jossakin määrin.

mä ajattelen itse samoin.

Entäs sitten jos mopo ei keuli, toosa ei kostu, eikä muutenkaan tee edes mieli ajatella seksiä; niin mitäs sitten pitäis tehdä?

Yhteistyössä