krista (vierailija)
Flanelli, kiitos kun kirjoitit oman tarinasi..näitä asioita mietin päivittäin, kuinka voisin tehdä toiselle niin? kun kuitenkin yhdessä on tämä yhteinen elämä rakennettu, eikä toinen todellakaan ole tehnyt mitään väärää. Pohdin, kumpi on enemmän väärin toista kohtaan; lähteä ilman ennakkovaroitusta, vai jäädä kun ajatukset - ja suuri osa sydäntä- on jatkuvasti muualla. Minun tilanteessani ei kuitenkaan ole kyse muutaman kuukauden ihatuksesta, vaan vuosista, jotka olen pysynyt ja pysynyt tässä suhteessa juuri tuon takia mitä itse kirjoitit tunteneesi..koska en halua aiheuttaa noita tunteita kenellekään,enkä usko että saisin miestäni uskomaan, ettei vika ole hänessä, vaan minun sekopäisessä sydämessani, joka ei todellakaan nyt toimi niinkuin sitä käsketään.. muutaman kuukauden tähden en todellakaan olisi lähtenyt, siinä ajassa tuskin on ehtinyt ajatuksiaan koota ajattelemaan tilannetta järkevästi, ja tunteistaan luulee aivan liikoja sen alkuhuuman aikoihin. Enkä usko muutamassa kuukaudessa oppivan toista ihmistä tosissaan tuntemaankaan.
Kamalaa tässä on myös se, kun huomaan välillä toivovani että minut jätettäisiin yksin. Minä siis todella välillä mietin, kunpa mieheni jättäisi minut, kyllästyisi ja tajuaisi etten ole hänelle sitä mitä hän haluaa. Kärsisin varmasti, mutta mietin että ansaitsisin sen.
Tarinoita maailma pullollaan, älä suotta vaivaa päätäsi asialla. Jos todellakin yksinäni kirjoittelisin keskustelupalstoille monen eri nimimerkin suojissa keksittyjä tarinoita, kävisin keskustelua yksinäni, miksipä sinä koet tarpeelliseksi asiaa kommentoida.
Kamalaa tässä on myös se, kun huomaan välillä toivovani että minut jätettäisiin yksin. Minä siis todella välillä mietin, kunpa mieheni jättäisi minut, kyllästyisi ja tajuaisi etten ole hänelle sitä mitä hän haluaa. Kärsisin varmasti, mutta mietin että ansaitsisin sen.
Tarinoita maailma pullollaan, älä suotta vaivaa päätäsi asialla. Jos todellakin yksinäni kirjoittelisin keskustelupalstoille monen eri nimimerkin suojissa keksittyjä tarinoita, kävisin keskustelua yksinäni, miksipä sinä koet tarpeelliseksi asiaa kommentoida.