Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
KP
Tulokset: 4,5kk takana. Mittaukset 2 kertaa/kk.

V-pit: 10,0 | 10,0 | 10,0 | 11,0 | 10,5 | 10,5 | 11,0 | 11,0 | 11,5 | 12,0
V-pak: 10,0 | 10,5 | 11,5 | 11,6 | 11,5 | 11,0 | 11,2 | 11,3 | 10,5 | 11,0
E-pit: 15,0 | 15,0 | 15,0 | 15,5 | 16,0 | 15,5 | 15,5 | 16,0 | 16,0 | 16,0
E-pak: 12,5 | 13,0 | 13,0 | 13,0 | 13,0 | 13,2 | 13,0 | 13,2 | 13,0 | 13,0
T-pak: 11,3 | 12,3 | 12,2 | 12,2 | 12,7 | 12,5 | 12,2 | 12,5 | 12,5 | 13,0
BM-max: 17,0 | 18,0 | 18,5 | 19,0 | 19,0 | 19,2 | 18,5 | 19,0 | 18,0 | 19,0

V=veltto; E=erektio; T=terska; BM-max=Bathmaten asteikon luku maksimipaineella

Tästä parin viime viikon jaksosta on viimeinen puolitoista viikkoa ollut taas oikein aktiivista toimintaa. Eikä pelkästään Bathmaten kanssa, vaan olen ajatelut jonkin aikaa kokeilla aktiivisemmin myös muita konsteja. Olen kertonut väsänneeni kotikonstein sellaisen yksinkertaisen venyttimen. Siinä on silmukka joka asetetaan terskan taakse, ja kuminauha joka venytetään polvilumpion alle. Lueskelin hiukan lisää mitä Ameriikan pojat puuhaavat ja huomasin, että tämä on itse asiassa aika lähellä "hanging"-touhua minkä nimeen moni vannoo. Niissä kaluun yleensä kiedotaan jonkin sortin side/teippi joka auttaa itse kiinnitysvärkkiä pysymään paikoillaan ja suojaa terskaa. Virittelinkin sitten omaa tekelettäni kietomalla peniksen ympärille ensin sideharsoa, jonka ansiosta pystyn pitämään jatkuvasti venytyksen paljon aiempaa kireämmällä ilman että verenkierto juurikaan häiriintyy. Ja tätähän pystyy pitämään päällä myös työpäivän aikana - sen verran näkymätön se on.

Venyttimen lisäksi tutustuin myös erilaisiin jelqing-tyyleihin. Tavoitteenanihan on saada varteen ja erityisesti terskaan lisää paksuutta. Päätin tehdä päivittäin 100 sellaista tyvestä päätä kohti suuntautuvaa lypsyliikettä, joiden aikana terskaan pakkautuu runsaasti verta ja - ainakin teoriassa - sen pitäisi ajan myötä laajentua.

Lieneekö näiden uusien konstien ansiota mutta velttopituus ja terskan paksuus ylsivät tässä mittauksessa uusiin ennätyksiin. Velttopituus toki vaihtelee edelleen lämpötilan mukaan noin 10 cm ylöspäin mutta kyllä se vaan keskimääräisesti tuntuu olevan aiempaa riippuvampi.

Ehkä parasta tässä uudessa harjoituskombinaatiossa on se, että ne (venyttimen asettaminen paikalleen ja jelqing) ei vie kuin 10 minuuttia päivittäin. Jotenkin olen myös alkanut pitää Bathmatea vain yhtenä osana kokonaisharjoituksia enkä niinkään pääasiallisena harjoitusvälineenä. Paksuuspuolella luulisin sen silti olevan edelleen se tehokkain väline, mutta miinuksena kyllä on sen vaatima puolen tunnin eristäytyminen (suihku, vartin treeni, jälkilämmittelyt).

Mielenkiintoista nähdä antaako tämä kombinaatio enemmän/nopeammin tuloksia kuin yksittäinen treenimuoto. Puolitoista kuukautta olisi vielä jäljellä Bathmatelle antamaani koeaikaa mutta saa nähdä jatkanko joitain harjoituksia sen jälkeenkin joka tapauksessa... Ainakin jos tulosta alkaa näkyä.
 
fawsghwhwh
Onpa hyvä, että joku viittii kirjottaa tänne. On ollu jo pitemmän aikaa suunnitteilla ostaa tuo bathmate, mutta vaikea löytää aikaa käyttää, kun pitää salassa hoitaa tämä. Pitää itekkin kehitellä joku jatkuva venytin jos tehoais.

~15 cm :D
 
Bigger-John
Minun "kehitykseni", jos sitä on edes ollut, on pysähtynyt. Tiukasti juuresta mitattuna 19cm. Useamman kuukauden jo pysytellyt siinä.
Paksuuttakin olisi mukava saada, mutta kun ei tapahdu mitään, paitsi tilapäistä turpoamista.
Ovatko pitempään treenanneet törmänneet tällaiseen "seinään" ja miten siitä pääsisi läpi?
 
Bodypumper
Eihän taloakaan rakenneta ilman raaka-aineita, joten olen todennut itse että penis kasvaa parhaiten kun pitää huolen siitä että syö proteiineja riittävän paljon ja lisäksi lisäravinteena saatavaa L-Arginiinia jolla on lihaksia kasvattava vaikutus - kyllä penis tykkää näistä kun käyttää Bathmatea ja lisäksi se palautuu käyttökerrasta toiseen paljon nopeammin ja erektio on voimakkaampi. Lisäksi jos haluaa lisää spermaa niin L-Arginiini hoitaa homman tosi makeesti, nimittäin kyllä riittää suihkua...

Viikko Bathmaten käyttöä takana ja paksuutta on tullut aivan valtavasti pituutta vain 0,5 cm lisää. Täytynee odotella vielä muutama kuukausi niin sitten näkee miten mömmöt on vaikuttaneet...
 
Bigger-John
Eihän taloakaan rakenneta ilman raaka-aineita, joten olen todennut itse että penis kasvaa parhaiten kun pitää huolen siitä että syö proteiineja riittävän paljon ja lisäksi lisäravinteena saatavaa L-Arginiinia jolla on lihaksia kasvattava vaikutus - kyllä penis tykkää näistä kun käyttää Bathmatea ja lisäksi se palautuu käyttökerrasta toiseen paljon nopeammin ja erektio on voimakkaampi. Lisäksi jos haluaa lisää spermaa niin L-Arginiini hoitaa homman tosi makeesti, nimittäin kyllä riittää suihkua...

Viikko Bathmaten käyttöä takana ja paksuutta on tullut aivan valtavasti pituutta vain 0,5 cm lisää. Täytynee odotella vielä muutama kuukausi niin sitten näkee miten mömmöt on vaikuttaneet...
Juu, proteiinia en syö lisäravinteena (voisi kyllä kokeila). Sen sijaan vitamiineja, L-arginiinia, "Natural testo" -luonnontuotetta ja sinkkiä.
Minä olin vähän pettynyt tuohon L-arginiinin spermaa lisäävään vaikutukseen, ei nimittäin minusta hirveästi vaikuttanut. Kuinka paljon ja missä yhteydessä sitä otat? Epäilen nimittäin, että se ei ehkä imeytyisi nyt kunnolla. Ja olen syönyt sitä pitkän kuurin, siitä ei ole kiinni, nyt vähän satunnaisemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Juu, proteiinia en syö lisäravinteena (voisi kyllä kokeila). Sen sijaan vitamiineja, L-arginiinia, "Natural testo" -luonnontuotetta ja sinkkiä.
Minä olin vähän pettynyt tuohon L-arginiinin spermaa lisäävään vaikutukseen, ei nimittäin minusta hirveästi vaikuttanut. Kuinka paljon ja missä yhteydessä sitä otat? Epäilen nimittäin, että se ei ehkä imeytyisi nyt kunnolla. Ja olen syönyt sitä pitkän kuurin, siitä ei ole kiinni, nyt vähän satunnaisemmin.
NOTE TO SELF: Päätin eilen aloittaa aktiivisen jelqingin pumputtelun lisäksi. Aluksi n. 200-300 vetoa päivässä.
 
Viimeksi muokattu:
Aloittelija
Kysynpä kokeneilta: onko haittaa, jos hankin heti ensimmäiseksi pumpun, jossa on iso sylinteri, esim. yli 20 cm? Penikseni on nimittäin aika pieni. 12 cm erektiossa. Vai onko sylinterin koolla muuta merkitystä kuin että isolle kalulle voi käydä ahtaaksi?
 
Kysymys
Tulipa nyt sitten hommattua penispumppu, mutta jotenkin tuntuu että se ei toimisi aivan kuten pitää. Kun alkaa pumppaamaan paintta niin penis kyllä paisuu, mutta samalla vetää peniksenvieressä olevaa nahkaa paljon sisään, ilmeisesti tiiviste on huono?
 
Bigger-John
Tulipa nyt sitten hommattua penispumppu, mutta jotenkin tuntuu että se ei toimisi aivan kuten pitää. Kun alkaa pumppaamaan paintta niin penis kyllä paisuu, mutta samalla vetää peniksenvieressä olevaa nahkaa paljon sisään, ilmeisesti tiiviste on huono?
Aja munakarvat pois, auttaa jonkun verran. Pumppua paikalleen laittaessa erektio auttaa, ja venytä palleja alaspäin, ettei nahka imeydy sisään. Lisäksi rasva tai joku neste tms. auttaa tiivisteen juuressa.
 
Viimeksi muokattu:
KP
Kysynpä kokeneilta: onko haittaa, jos hankin heti ensimmäiseksi pumpun, jossa on iso sylinteri, esim. yli 20 cm? Penikseni on nimittäin aika pieni. 12 cm erektiossa. Vai onko sylinterin koolla muuta merkitystä kuin että isolle kalulle voi käydä ahtaaksi?
Ei kai suuresta sylinteristä varsinaisesti haittaa ole. Samalla tavalla se ilma tai vesi sielä käyttäytyy kuin pienessäkin, joutuu vain ehkä hiukan enempi pumppailla että saa hyvän alipaineen. Mutta jos mietit sitä, että kasvaako kalu niin että pienempi sylinteri tulee heti täyteen ja joutuu ostamaan uuden niin voin kokemuksesta vakuuttaa, että näin ei valitettavasti tule käymään... Pienempi saattaa olla parempi valinta myös siinä mielessä, että se on ehkä halvempi, helpompi asettaa tiiviisti paikoilleen ja nopeampi piilottaa kun äiti tulee kylään ;)
 
Viimeksi muokattu:
KP
Tulokset: 5kk takana. Mittaukset 2 kertaa/kk.

V-pit: 10,0 | 10,0 | 10,0 | 11,0 | 10,5 | 10,5 | 11,0 | 11,0 | 11,5 | 12,0 | 11,5
V-pak: 10,0 | 10,5 | 11,5 | 11,6 | 11,5 | 11,0 | 11,2 | 11,3 | 10,5 | 11,0 | 10,5
E-pit: 15,0 | 15,0 | 15,0 | 15,5 | 16,0 | 15,5 | 15,5 | 16,0 | 16,0 | 16,0 | 16,0
E-pak: 12,5 | 13,0 | 13,0 | 13,0 | 13,0 | 13,2 | 13,0 | 13,2 | 13,0 | 13,0 | 13,0
T-pak: 11,3 | 12,3 | 12,2 | 12,2 | 12,7 | 12,5 | 12,2 | 12,5 | 12,5 | 13,0 | 13,0
BM-max: 17,0 | 18,0 | 18,5 | 19,0 | 19,0 | 19,2 | 18,5 | 19,0 | 18,0 | 19,0 | 19,0

V=veltto; E=erektio; T=terska; BM-max=Bathmaten asteikon luku maksimipaineella

Jälleen oli hiukan hiljaisempi mittausjakso. Alussa taisi olla lähes viikko etten päässyt käyttämään Bathmatea ollenkaan, samoin muut treenimuodot jäivät väkisinkin hyvin vähiin. Nyt alkaa taas kesän jälkeen päästä normaaliin rytmiin niin työn kuin oman ajankin suhteen. Etenkin tuon terskan isonnusoperaation (jelq) suhteen tarvii kyllä petrata, koska sitä voi kyllä tehdä melkein missä ja milloin vaan. Unelmieni täyttymys olisi jos Bathmate alkaisi joskus käydä ahtaaksi mutta en tiedä onko se realistista...

Mitään erikoisempaa raportoitavaa ei tässä jaksossa ole. Sellaisen huomion kyllä tein, että kun eilen pumppasin 180mm:iin asti (jossa yleensä pysyn suurimman osan vartin treeniajastani) ja katsoin mitalla mikä on todellinen pituus niin huomasin mittanauhankin näyttävän 18cm. Kun pumppasin maksimiin (190mm) niin mittanauha näytti 18,5cm. Joskus alkuaikoina muistan mitanneeni, että kun paine venyttää kalun 170mm kohdalle niin mittanauha näytti samaa lukemaa mutta kovemmilla paineilla mitta alkoi näyttämään pienempää lukemaa kuin Bathmate. Ehkä siis kalun venyvyys on hitusen parantunut tms.
 
Bodypumper
Juu, proteiinia en syö lisäravinteena (voisi kyllä kokeila). Sen sijaan vitamiineja, L-arginiinia, "Natural testo" -luonnontuotetta ja sinkkiä.
Minä olin vähän pettynyt tuohon L-arginiinin spermaa lisäävään vaikutukseen, ei nimittäin minusta hirveästi vaikuttanut. Kuinka paljon ja missä yhteydessä sitä otat? Epäilen nimittäin, että se ei ehkä imeytyisi nyt kunnolla. Ja olen syönyt sitä pitkän kuurin, siitä ei ole kiinni, nyt vähän satunnaisemmin.
Kannattaa hankkia sellainen L-Arginiini tuote jossa on mukana L-Ornitiini ja annoskoko on noin 3200 mg päivässä ja kannattaa ottaa ennenkuin alat pummppaamaan penistä.

Proteiineista sen verran että niitä on erilaisia ja ne imeytyvät eri tahtiin. Hera-proteiini imeytyy 1 tunnissa, soija-proteiini 3 tunnissa ja maito-proteiini 7-tunnissa. joten kannattaa hankkia sellainen tuote jossa on nämä kolme eri proteiinia yhdessä tai sitten ostaa erikseen jokaista noita pussillisen ja sekoita niistä sitten oma mix:i. Jos otat noita em. 8 tunnin välein vuorokauden ympäri, niin silloin sulla on elimistössä jatkuvasti riittävästi rakennusaineita josta lihakset ja elimistö tykkää.

Lisäksi proteiinit ja aminohapot imeytyvät paremmin elimistöön jos otat hieman pitkäketjuista sokeria eli Maltoa niiden kanssa, koska tällöin haima tuottaa proteiinien imeytymiseen ja kuljettamiseen tarvittavia entsyymejä ja hormoneja.

Näillä ohjeilla pitäisi peniksen kasvaa ja siinä sivussa lihaksistokin jos teet jotain liikunnallista...
 
Viimeksi muokattu:
pumppupupu
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Ei merkittävää edistystä. Tänään tosin Bathmatessa taisi tulla maksimiennätys, vaikea sanoa kun asteikko ei mene yli 20cm. Reilu puoli senttiä yli 20 menee nyt.
Kulli on n. 19cm häpyluusta ja paksuutta 14cm. Haluaisin paksuutta, koska siitä vaimo tykkää. Pituutta on jo kutakuinkin riittävästi (joskin 20cm on edelleen tavoitteena).
 
Bigger-John
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10975202:
Kuka avusti sinua tuossa lausumassa!?Aivosihan lienevät valahtaneet tuonne lisäkivesten puolelle.
Samapa tuo missä miOinun aivoni ovat. Tuo sinun jankutuksesi käytön opettelusta ei vaan vaikuta kovin viisaalte a, kun ketjun aiheena on nimenomaan peniksen kasvatus. Aloita uusi ketju, jossa jaat viisauttasi meille hepin käytöstä.
 
jänkäjoonas1943
Samapa tuo missä miOinun aivoni ovat. Tuo sinun jankutuksesi käytön opettelusta ei vaan vaikuta kovin viisaalte a, kun ketjun aiheena on nimenomaan peniksen kasvatus. Aloita uusi ketju, jossa jaat viisauttasi meille hepin käytöstä.
Mitä"viisautta"on yrityksessä kasvattaa heppiä?Eipä tule juuri yhtä epä-älyllistä puuhastelua mieleen.
 
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10975775:
Mitä"viisautta"on yrityksessä kasvattaa heppiä?Eipä tule juuri yhtä epä-älyllistä puuhastelua mieleen.
En väittänyt, että siinä olisikaan viisautta (vaikka onkin). Sen sijaan tarpeeton, asiaan liittymätön sivustahuutelu on aivan taatusti perseestä.
Ja kyllähän se kulli kasvaa, vaikka itsellä onkin aika tuskaisen hidasta. Netti on pullollaan todisteita, eli kuvia ennen ja jälkeen, mittatikun kanssa.
Ja edelleen, millä tavalla kyrvän venyttäminen en sen tyhmempää kuin bodaaminen, meikkaaminen tai parturissa käynti? Miksi itsensä kehittäminen itseä miellyttävämpään suuntaan on tyhmää?
Kenenkään ei ole sitä pakko tehdä eikä varsinkaan osallistua siihen liittyvään keskusteluun, jos ei ole mitään snaottavaa.
Peniksenkehityksen myytti, tabu ja häpeily on jo aika haudata.
 

Yhteistyössä