Mitä ylläsi vitsaa hakiessa

• Viestiketjun aloittaja Elli -76
  • Ensimmäinen viesti
Piikapoika
Sain taas eilen pitkästä aikaa piiskaa ja lujasti. Päällä oli mustat sukkanauhat, verkkosukat, pitsipöksyt sekä lyhyt pitsimekko. Olin sidotuna käsistä ja jaloista liinoilla ja kahleilla mahallani tyynyt lantion alla, joten en pystynyt liikkumaan. Suuhun tungettiin toiset pikkupöksyt ja sidottiin sukkahousuilla suun eteen. Siinä sain koulutusta ja rangaistusta ainakin 2 tuntia ja lopuksi anustapin säestyksellä. Sen jälkeen nuolin vaimoni varpaista alkaen persereikää myöden. Nyt on takapuoli verillä ja mustelmilla, mutta olen todella kiltti ""piikatyttöl"" ainakin pari viikkoa

vallatonta
Kuinka paljon olen taas mesonnut, siitä saan sitten tuomion. pienellä viiveellä. Toisinaan joudun odotamaan tunninkin ja alkaa paikat puutumaan. Ole alaosasta alasti sängyllä. Jalat sidottu leveelle kaikki avoinna. Herrani tulee ja kuulustelee. Sen jälkeen saan pimpille vitsaa, rakkaudella hän minua kurittaa.
Olen pääsemättömissä ja nautin hirveästi tästä tilanteesta.
Alussa oli monta päivää paikat arkana ja muistin kyllä olla kuuliainen.

kun en hakenut
nokkosilla takapuoleen. Siitä on vuosia. Meni päiviä, ennenkuin paikat parani. En suosittele.
Oletteko nähnyt taulun: kotikuritus. En muista kuka teki mutta taulu on 1500- luvulta.

Pikku housut
Mua kiinnostaa tietää, minkälaisissa asuissa joudutte tai saatte hakemaan vitsan ulkoa? Saatteko selkäsaunan samassa asussa vai joudutteko valmistautumaan jollain tavalla?
Haemme Äitin kanssa yhtessä Normaali vaatetus Piiskatessa olen aivan alasti Äiti riisuu itseltään pitkät housut /nostaa hameen helman ylös olen paljaiten reisien päällä piskatessa

Viimeksi muokattu:
Läpsäytys
Haemme Äitin kanssa yhtessä Normaali vaatetus Piiskatessa olen aivan alasti Äiti riisuu itseltään pitkät housut /nostaa hameen helman ylös olen paljaiten reisien päällä piskatessa

Olin Äitini kanssa mökillä kahtestaan Äiti on hyvän näköinen naineno olimme uimassa läpsäytin äitiä pepulle älä tee uutelleen oli äitin kommentti läp säytin vielä kerran 2tuntia myöhemmin Äiti pyysi minut mu kaansa ulos menimme läheiseen koivikkoon Äiti käski valita hyvän piiskan en suostunut äiti valitsi itse menimme mökkiin äiti riisui housuni en vastustellut otti minut syliin sä piiskasi pitkään mutta hellästi piiska tuntui hyvältä pyllylläni lopuksi Äiti silitti pymppyäni sanoi sulla onmyös hyvän näköinen pylly!

Viimeksi muokattu:
pikku pöksyt
Mua kiinnostaa tietää, minkälaisissa asuissa joudutte tai saatte hakemaan vitsan ulkoa? Saatteko selkäsaunan samassa asussa vai joudutteko valmistautumaan jollain tavalla?

Kaksi kuukautta sttenolilämmintä olin pikku pökät jalassani Äiti yllätti minut tupakalta otti kiini tukastani vei minut läheiseen koivikkoon josta oli kaatettu koivuja pakotti valitse maan vitsan talutti tukasta sisälle otti pökät jalastani hellästi silitti samalla pyllyäni mutaman kerran piiskasi minut hyvästi pylly olipunakka kertokaa tytöt saatteko myös piiskaa kuten minä

Viimeksi muokattu:
Yöpaita
Viikonloppuna viimeksi hain kauppareissun yhteydessä. Valkoinen lyhythihainen paita, farkut ja puukengät, eli ei mitään sen ihmeenpää.
Tulin 3tuntia myöhässä kotiin Menin omaan huoneeseen vaihtoin yö paitan päälle Äiti tuli katsomaan käski hakea piiskan hai yö paitassani piiskan sitten alkoi oikea riemu äiti veteli piiskalla pyllylle ja reisilleni nin että viuhkui pylly oli vähän hellä

Viimeksi muokattu:
Vitsaa Tulee Tarpeeseen
Äitin Pyynnöstä Haen Talvella Vitsan kylpyhuoneeseen sulamaan Normaalit Vaatteet Äitini Antaa Yleensä illalla minulle vitsaa Riisun itse alapääni paljaaksi menenÄitin syliin ottamaan vitsaa Pakarani punastelevat Äitin käsittelyn jäljiltä olen antanut Äitin piiskata monta vuotta envastustele piiskan saantia.

Viimeksi muokattu:
Tseke
Äitin Pyynnöstä Haen Talvella Vitsan kylpyhuoneeseen sulamaan Normaalit Vaatteet Äitini Antaa Yleensä illalla minulle vitsaa Riisun itse alapääni paljaaksi menenÄitin syliin ottamaan vitsaa Pakarani punastelevat Äitin käsittelyn jäljiltä olen antanut Äitin piiskata monta vuotta envastustele piiskan saantia.
Kiitos kaikille taulapäille siitä, että Mieltymys vitsoihin ketjua suljettiin.
Mitä enemmän on yllämainittunlaisia typeriä juttuja, voi odottaa että muutkin ketjut suljetaan.

Viimeksi muokattu:
Poika12345
Koivuniemenherra meillä haettiin yleensä kurahaalareissa ja siellä alla kunnon vaateet. Kun on pissapoika, niin vaippa ja muovipöksyt olivat myös jalassa. Siintä sitten housut alas ja sain kunnolla paljaalle pyllylle. Arvaa sattuiko. Vielä piti nurkassa seisoa, housut kintuissa.

Kuritettu
Koivuniemenherra meillä haettiin yleensä kurahaalareissa ja siellä alla kunnon vaateet. Kun on pissapoika, niin vaippa ja muovipöksyt olivat myös jalassa. Siintä sitten housut alas ja sain kunnolla paljaalle pyllylle. Arvaa sattuiko. Vielä piti nurkassa seisoa, housut kintuissa.

Piiskan saannista saa kaiken irti, jos toinen suorittaa sen vahvemman oikeudella. Tietoisuus siitä, että vastapuoli on noutamassa vitsaa saa hiiret juoksemaan siellä sun täällä. Toivoton yritys paeta kurittajan otteesta, kun housuja lasketaan, se saa minut melkoiseen kiihkoon. Kaikkein mahtavinta asiassa on se, että vastassa on niin paljon voimaa, että on pakko taipua piiskattavaksi. Tiukassa otteessa polvien päällä maatessa, olet itseasiassa täysin turvassa sillä vastuu on täysin toisen osapuolen. Hän on katsonut sinun ansainneen piiskajaiset ja pitää myös huolen siitä, että saat tarvitsemasi piiskauksen. Kuritus kestää tietnkin kauan, sillä välillä nuhdellaan ja vaaditaan vastauksia, tarvittaessa korjataan myös otetta. Räpsyttelyn tahti on harvahko, että uhri kestaa kipua pitkään. Lopulta murtuminen kuitenkin tapahtuu. Kun kuritettava opulta vapautetaan otteesta, niin hänelle muistutetaan, että tarvittaessa hän kyllä saa lisää ja silloin sitä annetaankin lujasti. Sittenpä onkin mukava katsella tuota komeaa miestä, jolla on karhun voimat ja päättäväinen tahto.

Viimeksi muokattu:
Pyllysai kyytiä
normaali vaatetus
Tänään ennen puolta päivää hain äitille vitsan valmiiksi 60cm kolmihaaraisen koivuvitsan äiti riisui hellästi jutteli koko ajan mitäsaan pyllyä kihelmöi kovasti lopulta olin ihanien reisienpäällä sain vitsaa vyötäröstä-puoliväliin reisiä pyllysaikyytiä äitipiiskasi hellästi, pitkään pyllyssäni tuntuuhyvälle äitin hellimisen jälkeen halaan äitiä annan suukon poskelle kiitokseksi.

Viimeksi muokattu:
Mies12345
Taas on se aika, että kevät tulee kohinalla. Vitsaa joudun hakemaan lähi metsästä, punaisessa kurapuvussa ja saappaat jalassa. Vitsaa saan, niin että kaikki housut pitää laskea alas, ja käydä "papan" polvien päälle, pappa antaa kunnolla koivuniemen herraa, niin että tuntuu.

Normit

Kun selkäsauna tulee ajankohtaiseksi, niin meillä vitsa haetan ihan normivaatteissa. Ehdoton sääntö kuitenkin on, että heti ensimmäisen vitsan tulee olla kelvollinen, ja jos se ei sitä ole niin uusi haetaankin sitten pylly paljaana ja valvotusti. Meillä on siitä onnellinen tilanne että vitsan saa haettua omalta pihamaaltamme, jota ympäröi melko tuuhea pensasaita. Vitsan hakeminen on siis melko huomaamaton tapahtuma.
Myöskään varsinaiseen piiskaamiseen ei liity sen kummempia vaatetukseen liittyviä rituaaleja. Jostain syystä kuitenkin tykkään pukeutua hameeseen tai mekkoon antaessani kuritusta naisellisuuttani korostaakseni. Jotenkin koen sen miehelleni enemmän hävettäväksi tilanteeksi näin. Myöskään mieheltäni en vaadi mitenkään erityistä pukeutumista. Housut vaadin laskettavaksi polvien alapuolelle, minkä hän saa tehdä itse n. 10 - 15 min. ennen piiskaamista.
Tämä viive siksi, että hän saa hetken aikaa henkisesti valmistautua väistämättömästi edessä olevaan piinalliseen koitokseen.

Viimeksi muokattu:
Vitsa Käytössä
Kun selkäsauna tulee ajankohtaiseksi, niin meillä vitsa haetan ihan normivaatteissa. Ehdoton sääntö kuitenkin on, että heti ensimmäisen vitsan tulee olla kelvollinen, ja jos se ei sitä ole niin uusi haetaankin sitten pylly paljaana ja valvotusti. Meillä on siitä onnellinen tilanne että vitsan saa haettua omalta pihamaaltamme, jota ympäröi melko tuuhea pensasaita. Vitsan hakeminen on siis melko huomaamaton tapahtuma.
Myöskään varsinaiseen piiskaamiseen ei liity sen kummempia vaatetukseen liittyviä rituaaleja. Jostain syystä kuitenkin tykkään pukeutua hameeseen tai mekkoon antaessani kuritusta naisellisuuttani korostaakseni. Jotenkin koen sen miehelleni enemmän hävettäväksi tilanteeksi näin. Myöskään mieheltäni en vaadi mitenkään erityistä pukeutumista. Housut vaadin laskettavaksi polvien alapuolelle, minkä hän saa tehdä itse n. 10 - 15 min. ennen piiskaamista.
Tämä viive siksi, että hän saa hetken aikaa henkisesti valmistautua väistämättömästi edessä olevaan piinalliseen koitokseen.
Piiskattava hakee vitsan itse riisuu alapään paljaaksi vaimolla on piiskatessa pikkarit,rintsikat olen reisillä vitsaa ei meillä säästetä.

Viimeksi muokattu:
tuhmapojtsu
Vaimoni on aina pukeutunut sellaiseen hameseen/leninkiin, nyloneihin ja korkeisiin korkoihin että hän voisi olla virallisiin juhliin menossa. Helmat ovat toki lyhyet ja hänellä on nhakaiset hansikkaat käsissä. Minä joudun pukeutumaan valkoiseen haalariin, siis ainoastaan valkoiseen haalariin kun haen vitsat. Minun pitää sitoa koivunvitsakimppua minkä sitten tuon Rouvalleni. Hän istahtaa tuolille ja vetää hameenhelmaansa hiukan ylsö niin että mahdun hänen nyloniin peittämien polviensa päälle makaamaan. Ennen kun menen hänen polviensa yli niin vedän haalarin nilkkoihin saakka alas. Sitten saan railakkaan vitsasaunan paljaalle perseelle. Minulle tämä on sen verran eroottinen tapahtuma että laukean useimmiten Rouvani polville.

Muutama muu tuhma "poika" on saannut myöskin maistaa rouvani vitsaa ja proseduuri on muuten ihan sama paitsi että he useimmiten makaavat piiskapukilla selkäsaunan aikana.

Teini
olen kiukutellut monena päivänä ototan äitin toimivan tilanteen mukaisella tavalla lopulta tartutaan käteeni nyt mentiin hakee vitsa äitin kommentti tavalliset vaatteet päällä valitsemme hyvän vitsan yhtessä kävelemme käsikätessä kotona halaan äitiä pyytän pitämään sylissään hyvänä äiti riisuu minut samalla kun juttelemme lupaa hellyyttä vitsankanssa pyllyon punainen hetkenpäästä istumme sylikkäin halaan äitiä pitkään.

Viimeksi muokattu:
poika12345
Tänään piti käydä hakemassa piiska läheisestä koivusta. Yllä oli plastiikkahousut joissa pissainen vaippa, valkoise pitkät alushoust, veryttelyhousut. Hain se piiskan ja Iskä antoi piiskaa pissapyllylle..

masokisti
Minä haluan pidä vaatteet yllä kun haen vitsa,en halua häpäistä naapureille,haluan vaan olla hän joka antaa piiskaa alistettu ja nöyryytetty,päin vastoin hävisin oikein paljo jos naapurit saisivat tietä että joku vieras on täällä ja ntaa minulle piiskaa!Minä en hakisi vitsa ollenkaan ulkona naapurin vuoksi,kerran tuli tänne uksi ihminen antamaan minulle piiskaa ja minä sanoin hänelle että hän pitää ottaa koivuvitsa mukans kun hän tule,minä istuin täällä ikkunaverkot kiinni ja odotti nolona!

lea
Riippuu siitä mitä olen tehnyt ja millä tuulella mieheni on. Yleensä lyhyessä mekossa ilman alushousuja, joskus taas vaatteet päällä. Uhkaillut on että tänä kesänä jos olen oikein vittumainen niin haetuttaa lyhyessä topissa ja takapuoli paljaana, sitä odotellessa..

Yhteistyössä