Oletteko koskaan ajatelleet, että....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
..tällä palstalla on tälläkin hetkellä monta naista ympäri maata. Välillä ympäri maailmaa ja miehiäkin mukaan joskus eksyy. Meillä kaikilla on edessämme mäyttö ja näppis. Luemme, mitä joku on kirjoittanut. Jos aihe kiinnostaa tai muuten vaan on sillä tuulella, vastaamme. Tai teemme uuden avauksen itse. Jollain on näppiksen vieressä kahvimuki, toisella sipsipussi, kolmannella suklaalevy, neljännellä olutpullo, viidennellä ei mitään jne. Tässä me vaan tuijotetaan ruutua ja jutellaan. Jos yhtäkkiä tämä kaikki ympäriltämme katoaisi ja olisimmekin vaikka samassa jalkapallohallissa ilman näyttöjämme ja sipsipussejamme, jatkuisikohan jutustelu samalla tavalla? Vai ajattelisimmeko, että mitä hemmettiä mä täällä teen, kuka toi on, pitääks mun sanoa jotain jne. Kunhan aikani kuluksi tällaista mietiskelen :D

Mä oon itse tosi ujo, että tykkään jutella enemmän näin tuntemattomien ihmisten kanssa, kuin kasvotusten. Joten itse varmaan istuisin tuppi suuna.. Paitsi jos mulla olis se olut pullo kädessä ;)

no ite oon kyllä sen verran huonossa kunnossa etten pystyis puhua samalla tavalla livenä kuin täällä. myönnän juuh. ehkä jossian vaiheessa löydän sen sosiaalisen ihmisen minussa että voisin solmia uusia tuttavuuksia ilman näyttöö ja näppistä. =)

No ei kukaan kyllä juttelis kauheesti varmaan kellekään, ei ainakaan asiasta. Täällä on hyvä "kasvottomana" kuitenkin keskustella asiasta ku asiasta. Ja tää on jotenkin vaan niin... koukuttavaa tää netti. Tässä saat vaan mähöttää ja kattoa mitä ikinä haluat ja jutella jos haluat ja piereskellä ilman, että se naapuriasukas kattoo sua, että ootko idiootti.

En mä tiiä mitä mä höpötän, väsyttää... |O

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
No ei kukaan kyllä juttelis kauheesti varmaan kellekään, ei ainakaan asiasta. Täällä on hyvä "kasvottomana" kuitenkin keskustella asiasta ku asiasta. Ja tää on jotenkin vaan niin... koukuttavaa tää netti. Tässä saat vaan mähöttää ja kattoa mitä ikinä haluat ja jutella jos haluat ja piereskellä ilman, että se naapuriasukas kattoo sua, että ootko idiootti.

Tuo on hyvä pointti. Mullakin on nyt eriparisukat jalassa, toinen punainen ja toinen vihreä. En vaan jaksanut etsiä sitä oikeeta paria. Jalkapallohallissa olisi varmaan että voi kääk, mitä mulla on oikeen jalassa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Tuo on hyvä pointti. Mullakin on nyt eriparisukat jalassa, toinen punainen ja toinen vihreä. En vaan jaksanut etsiä sitä oikeeta paria. Jalkapallohallissa olisi varmaan että voi kääk, mitä mulla on oikeen jalassa :laugh:

Mulla on "mummoyöpaita" eikä rintsikoita, joten rinnat roikkuu ku mitkäki kärpäslätkät... Punaset villasukat jalassa, jotka oon omistanu jo 10v ainaki. Ja silmät ristissä.

älä nyt..mul on aina eriparit sukat. siitä on tullu oravanpyörä että aina on toinen sukka pesussa. :laugh: :ashamed:

Voin kertoa, että mulla on eripari sukat usein myös julkisesti. Ihan kenen tahansa pällisteltävänä: tänään esim toinen oli nalle puh, ja toinen kukkakuvioilla. Ja eilen illalla toinen on vaaleansininen ja toinen vaaleanpunainen kun kukaan ei ollut sitten ajatellut pyykkiä lajitellessaan että saattaisin tarvita molempia samasta parista yhtäaikaa: oli pakko kuitenkin jotain jalassa pitää.

Useimmiten kuitenkin pyrin pitämään kenkien sisällä piilossa julkisesti sukat, jotka ovat ihan räikeästi toistensa vastakohdat: toinen villaa, ja toinen silkkiä. Se olisi jo vähän naurettavaa sellaisia esitellä. :xmas:

Mutta ku koulussa oli (ammattikoulu) yks, jolla oli useampana päivänä eriparikengät jalassa, siis oikeesti ihan erilaiset ja erityyppiset kengät. Sitä hieman ihmeteltiin..

voin kertoa että mulla on päällä ihonväriset kainaloihin asti ulettuvat reikäiset puuvilla alushousut, nallepuh-yöpaita jossa takana on sinistä maalia ja en oo ajanut säärikarvoja :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voin kertoa että mulla on päällä ihonväriset kainaloihin asti ulettuvat reikäiset puuvilla alushousut, nallepuh-yöpaita jossa takana on sinistä maalia ja en oo ajanut säärikarvoja :xmas:

Vähän olet seksy :xmas:

niinpä, parasta kaikessa on että säärikarvat on pikimustat :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mä varmaan tunnustelisin eka tilannetta ja rykäisisin suustani jotain legendaarista. :D
Ilmapiiriä keventääkseen voisi tietysti vaikka kuuluvasti kysäistä "käytättekste pyöräilykypärää?"

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

Vähän olet seksy :xmas:

niinpä, parasta kaikessa on että säärikarvat on pikimustat :xmas:

:p

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mitens, ennen kun tästä siirrytään sinne hallin niin saiskos pukea vähän lisää vaatetta päälle? :ashamed: En mä alasti ole, muttei paljoa puutukaan. :D
Ei saa. Sehän koko homman idea on, että tullaan sellaisina kuin just nyt ollaan. Puf vaan, koti, mukulat, tietsikat ym veks ja teleportaten jalkapallohalliin.

Yhteistyössä