K
Kotiäiti
Vieras
En yritä provosoida mutta ihmetyttää. Kun vien tuota meidän 3-vuotiasta kerhoon, ryhmässä 8 lasta, niin olen oikeasti koko syksyn aikana ollut ainoa jolla on ollut vauva mukana lasta tuodessa/hakiessa. Varmaksi tiedän että ainakin 3:lla muulla on vauva isomman lapsen lisäksi, oletan että muutamalla muullakin, koska 3-vuotiaasta lähtien ei saa kht:ta niin tuskin moni hoitaa yli 3-vuotiasta ilman mitään tukia kotona. Mutta kun omani lisäksi en ole ainoatakaan vauvaa siellä nähnyt? Onko kaikilla muilla sitten mies kotona/mummo hoitamassa/tai jotain, vai ratkaiseeko muut asian niin että jättää vauvan esim. päikkäreille kun käy viemään/hakemaan kerhosta? Mä en ikinä uskaltaisi, vaikka harmittaakin aina herätellä vauva kun pitää lähteä viemään tai hakemaan, mutta tekeekö muut sitten niin kuitenkin? Olenko ihan ylihysteerinen?
Niin ja ennenkuin joku sanoo, niin ei asia mulle kuulu ei mitä muut tekee, mutta kiinnostaa vaan tietää että onko tuo yleinen tapa ja mä itse teen vaan hankalammin kuin muut. Suoraan en mene kysymään, sillä se katsottaisiin arvosteluksi, eikä tosiaan ole mun asiani.
Niin ja ennenkuin joku sanoo, niin ei asia mulle kuulu ei mitä muut tekee, mutta kiinnostaa vaan tietää että onko tuo yleinen tapa ja mä itse teen vaan hankalammin kuin muut. Suoraan en mene kysymään, sillä se katsottaisiin arvosteluksi, eikä tosiaan ole mun asiani.