Mitä ajattelette gallupeista joissa kysytään "mitä ajattelette ---"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chala

Aktiivinen jäsen
04.06.2008
15 887
1
36
Mua nimittäin alkaa jo vähän ärsyttää.. Tiedän, oma ongelma, mutta en vain ymmärrä miksi niitä pitää tehdä monta päivässä. Aiheetkin on aina jotain itsensäjalustallenostamisjuttuja.. Mitä ajattelet perheestä jossa monta lasta? Minä ainakaan en ymmärrä kun eihän niillä voi olla kunnon olot eikä ne voi saada tarpeeksi huomiota eikä meillä ainakaan ole sellaisia ongelmia kun on vain Pirkko ja Petteri 7v ikäerolla että molemmat on saaneet olla rauhassa vauvoja ja ainokaisia ...

Haluaako näiden galluppien aloittajat todellakin vain rehellisiä, puolueettomia mielipiteitä asioista, vai halutaanko kenties vahvistusta omille päätöksille, omille tuomioille, omille näkemyksille ja omille ennakkoluuloille?

Asiat voi muotoilla tavalla ja tavalla. Tämä aloitus oli muotoiltu hieman provosoivasti tarkoituksella ;) Et älkää ottako henk koht, mua vaan kiinnostaa tietää :saint:

Minä opin vasta palstailun aloitettuani, että olen liian mielipiteetön henkilö vai sanoisinko ajattelematon. Sillä en ollut tajunnut, että minun pitäisi ajatella jotakin erityistä / tai muodostaa mielipide
* ihmisistä, jotka käyttävät markettien shampoita
*ihmisistä, joiden ostoskärryssä on mäyräkoira
*ihmisistä, joilla on kaksi lasta
* ihmisistä jotka eivät pue lapsiaan kosteussuojatteuhin talviasusteisiin
*ihmisistä, jotka antavat lapselleen nimen, joka sisältää vierasperäisiä konsonantteja
* ihmisistä, jotka eivät värjää hiuksiaan
*ihmisistä, jotka pukeutuvat tuulipukuun...

Siis se, että tuollaisen yksittäisen asian takia, minun tulisi ajatella näkemistäni ihmisistä jotakin.
Listaa voisi jatkaa, tai kysyä mitä ajattelette ihmisestä, joka ei ajattele mitään erityistä nähdessään jonkun ihmisen, johon sopii jokin edm. kuvaksisista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minä opin vasta palstailun aloitettuani, että olen liian mielipiteetön henkilö vai sanoisinko ajattelematon. Sillä en ollut tajunnut, että minun pitäisi ajatella jotakin erityistä / tai muodostaa mielipide
* ihmisistä, jotka käyttävät markettien shampoita
*ihmisistä, joiden ostoskärryssä on mäyräkoira
*ihmisistä, joilla on kaksi lasta
* ihmisistä jotka eivät pue lapsiaan kosteussuojatteuhin talviasusteisiin
*ihmisistä, jotka antavat lapselleen nimen, joka sisältää vierasperäisiä konsonantteja
* ihmisistä, jotka eivät värjää hiuksiaan
*ihmisistä, jotka pukeutuvat tuulipukuun...

Siis se, että tuollaisen yksittäisen asian takia, minun tulisi ajatella näkemistäni ihmisistä jotakin.
Listaa voisi jatkaa, tai kysyä mitä ajattelette ihmisestä, joka ei ajattele mitään erityistä nähdessään jonkun ihmisen, johon sopii jokin edm. kuvaksisista.

Muru, palsta on opettanut mulle saman. Mä oon vain joo-joo-tyttö jolla ei ole ärhäköitä mielipiteitä ja jota ei paljon paskaakaan hetkauta muiden tekemiset ja valinnat. Siis tuohon sun listaasi liittyen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Mä aina mietin että miksi kukaan välittää siitä mitä täällä hengailevat ajattelevat.

Muutenkin kun noita ketjuja saadaan paisuteltua monen sivun mittaisiksi, jaksaako kukaan oikeesti lukea tuhatta eri paheksuvaa kommenttia siitä ettei nainen meikkaa? Pari tyyppiä puolustelee kantaansa ja muut haukkuu, eiks se sitä yleensä ole.. Kuten liian monet ketjut täällä.

Huomaa että on taas muutama päivä tullut palstailtua liian tiiviisti kun heti menee käämit koko touhuun :D No, lupaan itselleni keksiä huomenna edes osaksi päivää järkevämpää tekemistä ;)

Yhteistyössä