Mua nimittäin alkaa jo vähän ärsyttää.. Tiedän, oma ongelma, mutta en vain ymmärrä miksi niitä pitää tehdä monta päivässä. Aiheetkin on aina jotain itsensäjalustallenostamisjuttuja.. Mitä ajattelet perheestä jossa monta lasta? Minä ainakaan en ymmärrä kun eihän niillä voi olla kunnon olot eikä ne voi saada tarpeeksi huomiota eikä meillä ainakaan ole sellaisia ongelmia kun on vain Pirkko ja Petteri 7v ikäerolla että molemmat on saaneet olla rauhassa vauvoja ja ainokaisia ...
Haluaako näiden galluppien aloittajat todellakin vain rehellisiä, puolueettomia mielipiteitä asioista, vai halutaanko kenties vahvistusta omille päätöksille, omille tuomioille, omille näkemyksille ja omille ennakkoluuloille?
Asiat voi muotoilla tavalla ja tavalla. Tämä aloitus oli muotoiltu hieman provosoivasti tarkoituksella
Et älkää ottako henk koht, mua vaan kiinnostaa tietää :saint:
Haluaako näiden galluppien aloittajat todellakin vain rehellisiä, puolueettomia mielipiteitä asioista, vai halutaanko kenties vahvistusta omille päätöksille, omille tuomioille, omille näkemyksille ja omille ennakkoluuloille?
Asiat voi muotoilla tavalla ja tavalla. Tämä aloitus oli muotoiltu hieman provosoivasti tarkoituksella