Onko kukaan ollut skorpioni-miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caillean
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ole mukavia tuollaiset kommentit, jos asiallisesti jotain kysytään...

minulla on kokemusta skorpioni -miehen kanssa olosta, eikä minkään eläimen vaan ihmisen.

toki jotain ns. eläimellistä voi skorpioni -luontoisissa ihmisissä olla. mielestäni ovat melko dynaamisia, vaiston varaisia ja tekeviä ihmisiä.

ehkä myös pisteliäitä ja jonkin verran kiihkeä luontoisia.

en halua yleistää, mutta tällaista itselle on tullut vastaan.

Siis nimenomaan skorpioni-miehistä on kyse. Miten on mahdollista, että sinulle tullut monta skorpionimiestä vastaan, minulle ei yhtään sen merkkistä? Oletko varma, ettet yleistä nyt ja puhu myös skorpioni-naisista. Skorpioni-miehistä kertokaa ihmiset, millaisia ovat parisuhteessa, luonnetta, millaisia rakastajia yms.

Viimeksi muokattu:
Jaa jotain? Aika kattava luettelo narsistin ominaisuuksista, painottaen näitä:
Mustavalkoinen maailmankuvaltaan, loukkaantuu helposti, omistushaluinen, riitelee paljon, yleensä kostaa haaverinsa.

Milloinkas onkaan näiden nars… *köh* anteeksi skorpionien vuosisesonki, kun syntymäajan perusteella voisi kätevästi välttää seurustelua narsistisesti käyttäytyvien ei-välttämättä-narsistien kanssa? Ettei kävisi niin kuin on kirjoitettu, että hyvää seksiä on paljon, parisuhde ja muukin näyttää ulkoisesti hyvältä. Yleensäkin kaikki ok, muttei silti kuitenkaan.

Otappa psykiatrian kirja käteen ja lue sieltä, mikä on narsisti. Narsismi on persoonallisuushäiriö, jossa ihminen on häikäilemätön, laskelmoiva, toisia hyväksikäyttävä ja sairaanloisen itserakas ja itsekäs, ei hyväksy kieltäviä vastauksia ja saa narsistisia raivareita, ei hyväksy sitä, että joku toinen ihminen tietää asioista paremmin kuin hän, ei hyväksy, että hänen kanssaan ollaan eri mieltä asioista. Tekstissäsi oli siis selkeitä asiavirheitä.

Viimeksi muokattu:
jos tosiaan haluat muutakin kuin näitä edellä nähtyjä vastauksia, niin mene jollekin astrologisen sivuston keskustelupalstalle. Löytyy ihan suomeksikin.

Ihmisten kokemukset skorpioni-miehistä. Nyt on kuitenkin kyse parisuhteessa tai seksisuhteessa olemisesta skorpioni-miehen kanssa, siksi tämä kysymys ei mielestäni kuulu astrologian sivustolle.

Viimeksi muokattu:
Hei ihmiset, ei ole tarkoitus arvostella pitävätkö horoskoopit paikkansa, niille vastauksille löytyy oma sivusto Elleistä. Nyt on kyse parisuhteesta, millaisia kokemuksia teillä on skorpioni-miehistä parisuhteessa tai seksisuhteessa. Olen siis vain utelias aiheesta, älkää tuomitko niin herkästi.

Ihmisten kokemukset skorpioni-miehistä. Nyt on kuitenkin kyse parisuhteessa tai seksisuhteessa olemisesta skorpioni-miehen kanssa, siksi tämä kysymys ei mielestäni kuulu astrologian sivustolle.

Okei:)
Mutta astrologisilta sivuilta löytyy "alaotsikkona" ihan ihmissuhteisiin paneutuva osiokin. Itselläni ei ole kokemusta skopu-miehistä joten en voi sikäli sanoa mitään.

Viimeksi muokattu:
Uskot siis tosissasi, että horoskooppimerkistä voi päätellä miehen rakastelutaidot ja sen, minkälainen hän on kumppanina? Horoskooppimerkki on yhtä pätevä kuin sporalogia merkit.

Alkuperäinen kirjoittaja minä;10652033:
Itse olen ollut jo monta vuotta miehen kanssa joka on horoskoopiltaan skorpioni. Itse olen myös skorpioni. Nuo luonnekuvaukset joita täällä on aikaisemmin skorppareista ei osu yksiin omani, eikä myöskään mieheni luonteen kanssa.

No kerrohan sitten vähän enemmän, millaisia kokemuksia sinulla on skorpioni-miehestä parisuhteessa tai seksisuhteessa?

Hehee...'yleensä kaunispiirteinen'...reps reps reps...

Missä kuussa niitä rumia eniten syntyy??
Kertokaapa kaikki rumat lukijat merkkinne, niin tehdään tilastoa...

Vakavasti puhuen: mikä riivatun vimma joillakin on lokeroida ihmiset
muutamaan siistiin läjään? Onko se joku neuroosi vai mikä?

....onkin katsojan silmissä;) Ei sikäli ole rumia tai kauniita ihmisiä tuottavia horoskooppimerkkejä. Jossain skorppareista sanotaan että hieman vetiset (kauniimmin sanottuna kosteat?) silmät joissa pistävä (kauniimmin sanottuna intensiivinen?) katse...

Viimeksi muokattu:
Siis nimenomaan skorpioni-miehistä on kyse. Miten on mahdollista, että sinulle tullut monta skorpionimiestä vastaan, minulle ei yhtään sen merkkistä? Oletko varma, ettet yleistä nyt ja puhu myös skorpioni-naisista. Skorpioni-miehistä kertokaa ihmiset, millaisia ovat parisuhteessa, luonnetta, millaisia rakastajia yms.

kaksi skorpioni miestä olen tuntenut. en kylläkään rupea täällä kenenkään seksitaitoja ruotimaan.

Viimeksi muokattu:
....onkin katsojan silmissä;) Ei sikäli ole rumia tai kauniita ihmisiä tuottavia horoskooppimerkkejä. Jossain skorppareista sanotaan että hieman vetiset (kauniimmin sanottuna kosteat?) silmät joissa pistävä (kauniimmin sanottuna intensiivinen?) katse...

tuo kirjoittamasti skorpionimiehen silmistä kyllä pitää paikkansa, mitä minun kohdalle on osunut.

Viimeksi muokattu:
tuo kirjoittamasti skorpionimiehen silmistä kyllä pitää paikkansa, mitä minun kohdalle on osunut.

Olen ollut enkä ole enää.

En usko horoskooppeihin. Mutta perusluonteen piirteitä löytyy löytyy kyllä muistakin . Kalat merkkinä syntyneenä olen kyllä parasta yhteekuuluvuutta kokenut skorpparin kanssa

niin petin alla kuin sen päälläkin. Samansorttista seksuuaalista vetoa siis olemassa ?

Pisteliäs oli , josta syytä tuli haukattua tän kalanaisen pyrstöä viimeisen kerran.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ympärillä;10653570:

En usko horoskooppeihin. Mutta perusluonteen piirteitä löytyy löytyy kyllä muistakin . Kalat merkkinä syntyneenä olen kyllä parasta yhteekuuluvuutta kokenut skorpparin kanssa

niin petin alla kuin sen päälläkin. Samansorttista seksuuaalista vetoa siis olemassa ?

Pisteliäs oli , josta syytä tuli haukattua tän kalanaisen pyrstöä viimeisen kerran.

juu, vaikeata on ollut tulla skorpioni miesten kanssa toimeen ja ehkä en sitä jaksa minäkään. aika näyttää.

Uskot siis tosissasi, että horoskooppimerkistä voi päätellä miehen rakastelutaidot ja sen, minkälainen hän on kumppanina? Horoskooppimerkki on yhtä pätevä kuin sporalogia merkit.

Liian aikaista sanoa tässä vaiheessa, mitä uskon ja mitä en. Kun kuulen niitä kokemuksia skorpioni-miehistä, sen jälkeen taas voi tapahtua johtopäätelmäni ja voiko jotain yleistämistä niiden skorpioni-miesten ominaisuuksista ylipäänsä tehdä. Ei muuten niinkään rakastelutaidoista vaan intohimoisuudesta, kiihkeydestä, ne ovat niitä noteerattavia asioita. Tutkimuksen tasolla vasta tämä asia. Menet asioiden edelle :)

Viimeksi muokattu:
Merkittävä osa rakastumisen tunteista perustuu muistoihin ja kokemuksiin eikä rakkaudenkohteen ominaisuuksiin. Rakastumiseen valmiuden merkki ei ole tietoinen rakastumisen halu, intensiivinen pyrkimys olemassaolon rikastuttamiseen, vaan syvä tunne siitä että ei ole eikä omista mitään millä olisi arvoa ja häpeä siitä että näin on. (Alberoni)
Ei muuten niinkään rakastelutaidoista vaan intohimoisuudesta, kiihkeydestä, ne ovat niitä noteerattavia asioita.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä: romanssi, intohimo, rakkaussuhde, uusi ihastus, hullaannus.
Ehtona rakastumisen synnylle on toive tai kokemus jostakin paremmasta toisen avulla. Oma minuus tai elämäntilanne tuntuu puutteelliselta. Rakastumisen avulla se näyttäisi täydentyvän.
Rakastuneesta ihmisestä tuntuu, ettei hän koskaan saa kylliksi toisesta.
Rakastumisella tarkoitetaan yleensä rakastumisen tunnetta, joka tuottaa hyvin voimakkaita positiivisia emootioita, kuten mielihyvää ja onnea, mutta joka on ohimenevää. (Alberoni)

Tutkimuksen tasolla vasta tämä asia.
Haastattelujen, kyselylomakkeiden ja 12 vuoden tutkimusten tulokset olivat hätkähdyttäviä: ne osoittivat, että ihminen ei olekaan vapaa ja järjellinen luomakunnan edustaja. On olemassa tilanne, jota hän ei pysty tahdonvoimallaan kontrolloimaan. Tämä tilanne on määrätyn henkilön olemuksen ja käyttäytymisen aikaan saama prosessi, mikä alkaa, kehittyy ja loppuu tunnistettavien ja yleispätevien sääntöjen mukaan. (Tennov)

Ei siis horoskoopin vaan kaikille samojen geenien säätelemänä. Ja kyllä! Rakastelutaitoja voi oppia, mutta intohimoa ei.

Lapsen, joka on tullut murrosikään olisi paljon vaikeampi katkoa siteitään vanhempiinsa, jos ei intohimorakkautta olisi olemassa. (Lenneer-Axelson ym.)
Mielenkiintoinen tutkimustulos on myöskin se, että suhteellisen kehittyneet ja itsenäiset murrosikäiset rakastuvat harvemmin ja vähemmän kiihkeästi kuin ne nuoret, jotka kärsivät erilaisista psyykkisistä ongelmista (mm. Wilson & Nias)

Menet asioiden edelle :)
Regressiotilassa oma passiivisuus voimistuu. Samastuminen taas kohdistuu johonkin rakkauskohteen piirteeseen, tapaan tai taipumukseen. Syntyy yhteisyyden tunnetta.
projektio mahdollistaa ihannoinnin- sitä enemmän mitä enemmän omassa itsearvostuksessa on puutetta. Tässä vaiheessa myös seksuaaliset tunteet muuttuvat hyvin voimakkaiksi. Kaikki edellä mainitut ilmiöt, jotka ovat tiedostamattomia psyykkisiä prosesseja, luovat yhdessä kiintymyksen, yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tunteet sitä helpommin ja kiihkeämmin, mitä suuremmaksi henkisen ja fyysisen läheisyyden tarve on tullut. (Alberoni)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ympärillä;10653570:

Mitä ihmettä te siellä petin alla puuhasitte??
Eikös siellä ole aika pölyistä ja epämukavaa?

Liian aikaista sanoa tässä vaiheessa, mitä uskon ja mitä en. Kun kuulen niitä kokemuksia skorpioni-miehistä, sen jälkeen taas voi tapahtua johtopäätelmäni ja voiko jotain yleistämistä niiden skorpioni-miesten ominaisuuksista ylipäänsä tehdä. Ei muuten niinkään rakastelutaidoista vaan intohimoisuudesta, kiihkeydestä, ne ovat niitä noteerattavia asioita. Tutkimuksen tasolla vasta tämä asia. Menet asioiden edelle :)

On sulla tosi luotettavat menetelmät tehdä tilastollisia johtopäätöksiä:
Kuulet muutaman kokemuksen ja sitten päättelet, voiko jotain yleistää kaikkiin skorpparimiehiin.
Voi hyvää päivää sentään. Ettei vain olisi päättelyissäsi 'mutu'-menetelmä käytössä.

Ja ne pistävät silmät ovat kyllä kaiken huippu.
Idioottikin tajuaa että pistävät silmät ovat kotoisin eläimeltä nimeltä skorpioni.
Samoin kuin vaa'an tasapuolisuus on esineelta nimeltä vaaka ja härän itsepäisyys on
eläimeltä nimeltä härkä...kyse on siis ominaisuuksista, joita on eläimillä/ihmisillä/esineillä,
joiden muotoisia ne tähtikuviot ovat, joiden vallitessa ko. tähtimerkin ihmiset ovat syntyneet. Siis ihan karmeeta hölynpölyä.

Viimeksi muokattu:
kyse on siis ominaisuuksista, joita on eläimillä/ihmisillä/esineillä,
joiden muotoisia ne tähtikuviot ovat, joiden vallitessa ko. tähtimerkin ihmiset ovat syntyneet.
Ja kunkin tähtimerkin sanotaan vallitsevan silloin kun auringon ajatellaan sijaitsevan samannimisessä tähtikuviossa. Taivaalla auringon voidaan oikeasti havaita 'kulkevan näiden kuvioiden kautta', mutta ei kuitenkaan samassa järjestyksessä kuin ns. aurinkomerkit horoskoopin mukaan.

Lisäksi tiettynä aikana vuosittain ei aurinko ole missään horoskooppimerkissä vaan tähtikuviossa nimeltä Käärmeenkantaja. Yksi tähtikuvio on myös niin laaja että erittäin suuri osa ihmisistä syntyy auringon ollessa Neitsyessä. Tasapuolisuuden vuoksi näennäinen 'auringon matka eläinradalla' on päätetty jakaa samankokoisiin 'huoneisiin', yksi jokaista horoskooppimerkkiä kohden, vaikka aurinko käykin eräässä kaksi eri kertaa vuodessa, eikä käärmeenkantajaa ole otettu mukaan lainkaan.

Merkillisintä on että ihmisten syntyessä nykyään ei aurinko oikeasti olekaan siinä kuviossa missä sen ajatellaan ja sanotaan, jopa väitetään olevan. Vain pieni osa syntymistä osuu auringon sijaitessa edes jotenkuten tähtimerkin kanssa samannimiseksi kuvitellussa 'huoneessa'. Aikuisten oikeasti taivaan todellisten havaintojen perusteella aurinko on varsin harvoin 'oikeassa paikassa', eikä sitäpaitsi kalenterilaskujen likiarvon mukaan läheskään samassa suunnassa milloinkaan.

Valistuneimmat horoskoopikot ottavat tämän huomioon mittavin korjauksin, mutta yhteensopivuutta entiseen järjestelmään ei siten enää olekaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja hörhöke vastaa;10652255:
Huumorintajua teiltä ainakin puuttuu - piirre, joka skorppareilla on yleensä hyvä.

Ja sä päättelit sen mistä? =D
Huumorintaju on molemmilla aivan loistava, ainakin toimii meidän kesken ja myös ystävien kesken :)

Yhteistyössä