Onko kukaan ollut skorpioni-miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caillean
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katsopa vaikka tuolta, siinä on hyvä infopläjäys: Skorpionit ? Wikipedia

Suosittelen kuitenkin harrastamaan suhteita mieluummin ihan ihmismiesten kanssa. Nämä ihminen-skorpioni suhteet kun eivät tuppaa kestämään, ja lisäksi ympäristökin voi paheksua eläimen kanssa vehtaamista.

ei ole mukavia tuollaiset kommentit, jos asiallisesti jotain kysytään...

minulla on kokemusta skorpioni -miehen kanssa olosta, eikä minkään eläimen vaan ihmisen.

toki jotain ns. eläimellistä voi skorpioni -luontoisissa ihmisissä olla. mielestäni ovat melko dynaamisia, vaiston varaisia ja tekeviä ihmisiä.

ehkä myös pisteliäitä ja jonkin verran kiihkeä luontoisia.

en halua yleistää, mutta tällaista itselle on tullut vastaan.

Voi hyvänen aika mitä hömppää ne horoskoopit. Eräs tuttuni on horoskoopissa skorpioni, eikä lainkaan tuollainen mitä tähän ketjuun nimimerkki asiallinen kirjoitti.

Tämä tuttava on mielikuvitukseton ja epädynaaminen sääntöihminen ja koulutukseltaankin juristi.

Nyt tähän saa tietysti vetää sen, että joomutku se koko tähtikartta niinqu ratkaisee. Ainahan niin voi sanoa ja kas kummaa kun aina saadaan aikaan tähtikartan ja perusluonteen välinen yhteensopivuus.

Naurettavimman horoskoopin luin eräästä kirjasta, jossa esim. minun tähtimerkkiini liitettiin myös tiettyjä ulkonäköseikkoja. Omalla tähtimerkilläni kerrottiin yleensä olevan maitomaisen vaalea iho, joka palaa herkästi. Ehkä sitten esim. Afrikassa ja Intiassa ei heinäkuussa vain synny ihmisiä :DDD

Eiköhän se ole parasta tutustua henkilöön ihan ilman ennakkoluuloja. Ite en tiedä edes vaimon tai kenenkään sitä ennen olleen naisen kooppia. Kalaan viittaava ei ainakaan kukaan ole ollut..

TUOTEMERKKI: Tuplapatukka
Merkillä ei ole tarkkaan ottaen vaikutusta ja sen voi vaihtaa tarvittaessa toiseen.
Myös ajanjakso voi olla mikä tahansa, eikä ole syytä miettiä miksi niin on sillä tämä vain toimii, perustuu se sitten mihin tahansa, ja sehän on tärkeintä.

PERUSTILANNE: Artikkelikartan tulkintaa...
Nouseva pullataikina auringossa.
Laskeva olutvaahto oppositiossa kevytmaitoon.
Irtokarkki Mehu-Katissa.
Hangon-Keksin ja Pommacin harvinainen konjunktio.

TARKKA TULKINTA SUHTEUTETTUNA LISÄTIETOIHIN:

Setsuuri vallitsevana, mikä antaa tasapainoisuutta koko jaksolle.
Pectus ja Eucalyptus siirtymässä toiseen huoneeseen, heikentäen uusien ystävyyssuhteiden luomista.
Hyvässä paikassa sijaitseva pullollinen Kikkomania tuo jaksolle erityisen paljon iloa.
Lasimestarin Silli avaa edullisia näkymiä menestyä uusissa hankkeissa.
Pan-Suola maksalaatikossa tekee koko jaksosta hyvin huolettoman ja raha-asiat sujuvat.

Laku-Pekka lakritsitanko Pirkka-tuotemerkin läheisyydessä luo otollisen maaperän ulkomaanmatkojen onnistumiselle, joskin Jenkki-Purukumin ja Coca-Colan vastakkainen vaikutus antaa aihetta suunnata matkat mieluiten itään.
Estrella Taffelkuviossa altistaa jonkin verran huonovointisuudelle.
Kalapuikot pakastimessa vaikeuttavat rentoutumista, ja yöuni voi olla heikkolaatuista.
Arkiaskareiden sujumien on taattua Aitonakkien perhepakkauksen voimakkaan vaikutuksen ansiosta, lähes koko jaksolla.

Diplomaattimakkaran viimeisen käyttöpäivän läheisyydessä kielellinen ilmaisu saattaa tuottaa suuriakin vaikeuksia.
Jakson loppupuolella Fazerin-Sinisen ja jäävuorisalaatin sekstiili aiheuttaa selviä, mutta nopeasti ohimeneviä häiriöitä rakkauselämään.
Tämän jälkeen Oltermannin lasku, ja Fun-Light'in nousu, sekä Sika-Naudan siirtyminen zeniittiin vakauttaa tunne-elämää, antaen sille kokonaan uuden perustan.
Lisäksi Aurinkosalaatin ja kalkkunaleikkeen kvadrantti luovuttaa niin kipeästi kaivattua pirteyttä ja elinvoimaa.

Kertokaa mulle, onko kukaan ollut skorpioni-miehen kanssa? Millaista oli parisuhde tai seksisuhde? Millainen skorpioni-miehen luonne yleensä?

Vastaanpa asiaan. Olen ollut suhteessa skorpionimiehen kanssa. Hän on herkkä, taiteellinen, loukkaantuu helposti, on mustasukkainen, omistushaluinen, synkkyyteen taipuvainen. Hän on intohimoinen, seksuaalisesti viriili, huumorintajuinen, älykkö. Yleensä kaunispiirteinen. Mustavalkoinen maailmankuvaltaan, tosin hänen kanssaan on helppo keskustella asioista. Riitelee paljon, mutta pyrkii myös sovintoon. Paitsi verisesti loukkaannuttuaan ei anna anteeksi koskaan ja yleensä kostaa haaverinsa.

Tosin horoskooppimerkkihän ei kerro välttämättä yksilöstä juurikaan mitään. Jokaisen persoonaan vaikuttaa ympäristö, perimä, kasvatus jne. Mutta jospa tuossa nyt jotain yleistä horoskooppipohjaista tuli.

Viimeksi muokattu:
Hehee...'yleensä kaunispiirteinen'...reps reps reps...

Missä kuussa niitä rumia eniten syntyy??
Kertokaapa kaikki rumat lukijat merkkinne, niin tehdään tilastoa...

Vakavasti puhuen: mikä riivatun vimma joillakin on lokeroida ihmiset
muutamaan siistiin läjään? Onko se joku neuroosi vai mikä?

Hehee...'yleensä kaunispiirteinen'...reps reps reps...

Missä kuussa niitä rumia eniten syntyy??
Kertokaapa kaikki rumat lukijat merkkinne, niin tehdään tilastoa...

Vakavasti puhuen: mikä riivatun vimma joillakin on lokeroida ihmiset
muutamaan siistiin läjään? Onko se joku neuroosi vai mikä?

Voip olla joillakin tapana tuokin!
Tatjaana on skorppari ja hyvin elämä sujunut, jopa auvoisen antoisasti !

Horoskoopeilla saa pyyhkiä persettä, sillä ne ei anna kuvaa todellisesta ihmisestä!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja hörhöke vastaa;10651498:
Tosin horoskooppimerkkihän ei kerro välttämättä yksilöstä juurikaan mitään. Jokaisen persoonaan vaikuttaa ympäristö, perimä, kasvatus jne. Mutta jospa tuossa nyt jotain yleistä horoskooppipohjaista tuli.
Jaa jotain? Aika kattava luettelo narsistin ominaisuuksista, painottaen näitä:
Mustavalkoinen maailmankuvaltaan, loukkaantuu helposti, omistushaluinen, riitelee paljon, yleensä kostaa haaverinsa.

Milloinkas onkaan näiden nars… *köh* anteeksi skorpionien vuosisesonki, kun syntymäajan perusteella voisi kätevästi välttää seurustelua narsistisesti käyttäytyvien ei-välttämättä-narsistien kanssa? Ettei kävisi niin kuin on kirjoitettu, että hyvää seksiä on paljon, parisuhde ja muukin näyttää ulkoisesti hyvältä. Yleensäkin kaikki ok, muttei silti kuitenkaan.

Jaa jotain? Aika kattava luettelo narsistin ominaisuuksista, painottaen näitä:
Mustavalkoinen maailmankuvaltaan, loukkaantuu helposti, omistushaluinen, riitelee paljon, yleensä kostaa haaverinsa.

Milloinkas onkaan näiden nars… *köh* anteeksi skorpionien vuosisesonki, kun syntymäajan perusteella voisi kätevästi välttää seurustelua narsistisesti käyttäytyvien ei-välttämättä-narsistien kanssa? Ettei kävisi niin kuin on kirjoitettu, että hyvää seksiä on paljon, parisuhde ja muukin näyttää ulkoisesti hyvältä. Yleensäkin kaikki ok, muttei silti kuitenkaan.

Sanoisin kommentista että paskan marjat!

Narsisteja löytyy kaikista, olipa mikä hyvänsä hourauskoopiltaan!
Joka ainoassa ihmisessä asuu pienoinen omanarsisti!

Viimeksi muokattu:
Sanoisin kommentista että paskan marjat!
Sanohan vaan, minunkin luvallani!
Arlan mainosten mukaan meissä asuu pieni lehmäkin: Tietoa lehmästä, Kirjoittajana 10-v ruotsalaispoika:

Lehmä on kotieläin...Mutta on niitä talojen ulkopuolellakin. Ne asuvat usein maalla mutta tulevat kaupunkiin kuolemaan, mutta siitä ne eivät päätä itse.
Lehmällä on seitsemän sivua, yläpuoli, alapuoli, ylempi puoli, alempi puoli, oikea puoli, vasen puoli ja sisin puoli. Ylemmällä puolella on pää, se on siksi, jotta sarvet voivat kiinnittyä siihen. Sarvet ovat sarvesta ja ne ovat vain koristuksena. Niitä ei voi liikuttaa, mutta korvia voi. Ne ovat sarvien sivuilla.

Lehmällä on kaksi reikää pään edessä, niitä kutsutaan lehmän silmiksi. Lehmän suuta kutsutaan turvaksi sen takia, jotta ne voivat sanoa muu.....
Alemmalla puolella on häntä, sitä käytetään kärpästen hätistämiseen, jotta ne eivät kulkeudu maitoon ja huku. Yläpuolella, oikealla puolella ja vasemmalla puolella, on vain tukkaa. Sitä kutusutaan lehmän tukaksi, ja se on aina samanvärinen kuin lehmäkin. Lehmän väri on kirjava.

Alin puoli on tärkein, koska siellä heiluvat maidot. Kun meijeristi avaa kraanan, maito juoksee ulos. Kun maitoa heilutetaan, siitä tulee hapanta, mutta miten se tapahtuu, en ole vielä oppinut.
Lehmällä on neljä jalkaa, niitä kutsutaan sorkkaraudoiksi, ja niitä voi käyttää myös naulojen vetämiseen.
Lehmä ei syö hyvin paljon, mutta kun se syö paljon, silloin se syö aina kaksi kertaa päivässä. Lihavat lehmät antavat maitoa, mutta kun lehmällä on vatsa kipeä, se antaa juustoa. Juustossa on reikiä, mutta miten ne tekevät juustoon reikiä, sitä minä en vielä ole oppinut.

Lehmällä on hyvä hajuaisti, voimme haistaa lehmät kaukaa.
Lehmän lapsia kutsutaan vasikoiksi. Vasikoiden isä on sonni, kuten myös lehmän mies. Sonni ei anna maitoa, joten sentakia se ei ole nisäkäs.
Niitä jotka hakevat lehmät kun ne tulevat vanhoiksi, kutsutaan lehmänvangitsijoiksi. Ne istuvat usein auton edessä. Niin lehmät lahdataan, maito laitetaan tetroihin, ja me ostamme maidon kaupasta. Lehmän neljä jalkaa lähetetään puusepälle, sitä kutsutaan uusiokäytöksi.

Kuten huomaatte, lehmä on erittäin hyödyllinen eläin, ja tämän vuoksi minä pidän lehmistä valtavasti.

Opettajan kommentti: en ole koskaan lukenut vastaavaa!

Viimeksi muokattu:
Itse olen ollut jo monta vuotta miehen kanssa joka on horoskoopiltaan skorpioni. Itse olen myös skorpioni. Nuo luonnekuvaukset joita täällä on aikaisemmin skorppareista ei osu yksiin omani, eikä myöskään mieheni luonteen kanssa.

Googletinpa koopit vaimolle ja itelle. Vaimon kohdalla voin joitakin piirteitä tunnistaa: hää onkii niin lutune, mutta omalla kohdalla hämmästys oli suuri, se oli kuin nakutettu......mulkku mikä mulkku.

Alkuperäinen kirjoittaja minä;10652033:
Itse olen ollut jo monta vuotta miehen kanssa joka on horoskoopiltaan skorpioni. Itse olen myös skorpioni. Nuo luonnekuvaukset joita täällä on aikaisemmin skorppareista ei osu yksiin omani, eikä myöskään mieheni luonteen kanssa.

Huumorintajua teiltä ainakin puuttuu - piirre, joka skorppareilla on yleensä hyvä.

ei ole mukavia tuollaiset kommentit, jos asiallisesti jotain kysytään...
Eihän nyt hyvänen aika sentään ole mitään asiallista siinä, jos joku ihan oikeasti luokittelee ihmisiä syntymäajan mukaan! Täysi vitsi, ei siihen voi asiallisesti vastata. Sama kuin jos joku kysyisi "musta kissa meni tien yli kun olin menossa treffeille, pitäisiköhän minun dumpata mies tämä takia" tai jotain muuta yhtä älytöntä.

Voi helevetti teidän yksinkertaisten kanssa..!

Viimeksi muokattu:
Eihän nyt hyvänen aika sentään ole mitään asiallista siinä, jos joku ihan oikeasti luokittelee ihmisiä syntymäajan mukaan! Täysi vitsi, ei siihen voi asiallisesti vastata. Sama kuin jos joku kysyisi "musta kissa meni tien yli kun olin menossa treffeille, pitäisiköhän minun dumpata mies tämä takia" tai jotain muuta yhtä älytöntä.

Voi helevetti teidän yksinkertaisten kanssa..!

sinäkin sait oman näkemyksesi ruudulle, hyvä niin.

horoskoopit voi olla osittain viihdettä, osittain itse tuntemuksen välineitä. ei hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen horoskooppien anna liikaa elämäänsä vaikutttaa.

keskustellaanhan täälläkin palstalla vaikka mistä asioista, välillä huumorilla ja välillä hyvinkin tosissaan.

Viimeksi muokattu:
Minusta on surullista, jos seurustelukumppani valitaan horoskoopin mukaan, sillä minä ainakin uskon, että on olemassa enemmän ihmistyyppejä kuin vain 12 erilaista. Sitä paitsi jos horoskooppi määräisi luonteen, niin mitä sijaa olisi kasvatuksella ja geeneillä, jos kerran horoskooppi määrittelisi kaiken???

Itse olen horoskoopissa Kalat ja allekirjoitan tietyn taiteellisuuden ja herkkyyden, mutta jos esim. taiteilijoiden horoskooppeja aletaan tutkimaan, niin ihan taatusti muusikoista, näyttelijöistä, kuvataitelijoista jne löytyy horoskooppeja laidasta laitaan. Tunnen sukulais- ja kaveripiiristä äkkiä laskettuna viisi Kalat-merkkiä ja vain yksi ei ole taiteellisesti lahjakas. Ihan toinen juttu on sitten se, paljonko vaikuttaa se, että on yhteinen mielenkiinnon aihe tai esim. sukulaissuhteiden ollessa kyseessä perimä...

Yks lukijoajan tuttu tyttö peäsi Kaenuun Sanomiin kesätomittajaksi, kun se oli niin hyvä kirjottamaan aeneita Ensimmäeseksi hommakseen se sae horoskooppien kirjottamisen laovantaen lehteen. Annettiin nippu vanahoja horoskooppeja ja sanottiin, että pistä tuosta kaksitoesta sopivaan järjestykseen ja muuttele mielesi mukkaan.

Niinpä Kaenuun taekauskoset lukivat horoskooppisa ja osa jopa usko niihin. KS:n toemitukselle tuli kahenlaesta pallaotetta. Joellahi oli horoskooppi sattunu ihan nappin, toesilla vastaavasti menny ihan päen persettä.

Nykyvään tämä naenen kirjottaa "Kirkko ja Koti"-lehessä. Varmaanniin yhtä uskottavasti.

Sepä näestä horoskoopeista. Ei niistä oo taekoa. Minusta.

Katsopa vaikka tuolta, siinä on hyvä infopläjäys: Skorpionit ? Wikipedia

Suosittelen kuitenkin harrastamaan suhteita mieluummin ihan ihmismiesten kanssa. Nämä ihminen-skorpioni suhteet kun eivät tuppaa kestämään, ja lisäksi ympäristökin voi paheksua eläimen kanssa vehtaamista.

En mä halua mitään yleistä sepustusta skorpioneista. Mä haluan kuulla nimen omaan ihmisten kokemuksia skorpioni-MIEHISTÄ.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Antihororskooppihörhö;10651141:
Koska olen heteromies, minulla ei ole kokemusta skorpparimiehistä, mutta horoskooppihörhöt naiset ovat kauheita.

Ei tässä ole kyse mistään, että olisin horoskooppihörhö. En tietenkään valitse kumppaneitani horoskoopin perusteella. Ymmärrä nyt sinä ennakkoluuloinen, tuomitseva ja toisia mielellään haukkuva mies, että olen kiinnostunut kuulemaan ihmisten kokemuksia skorpioni-miehistä.

Jos olet itse skorpioni, voisitko sitten kertoa, millainen olet esim. luonne, millainen rakastaja yms.

Uusimmat

Yhteistyössä