C
Caillean
Vieras
Kertokaa mulle, onko kukaan ollut skorpioni-miehen kanssa? Millaista oli parisuhde tai seksisuhde? Millainen skorpioni-miehen luonne yleensä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kertokaa mulle, onko kukaan ollut skorpioni-miehen kanssa? Millaista oli parisuhde tai seksisuhde? Millainen skorpioni-miehen luonne yleensä?
Hehee...'yleensä kaunispiirteinen'...reps reps reps...
Missä kuussa niitä rumia eniten syntyy??
Kertokaapa kaikki rumat lukijat merkkinne, niin tehdään tilastoa...
Vakavasti puhuen: mikä riivatun vimma joillakin on lokeroida ihmiset
muutamaan siistiin läjään? Onko se joku neuroosi vai mikä?
Jaa jotain? Aika kattava luettelo narsistin ominaisuuksista, painottaen näitä:Alkuperäinen kirjoittaja hörhöke vastaa;10651498:Tosin horoskooppimerkkihän ei kerro välttämättä yksilöstä juurikaan mitään. Jokaisen persoonaan vaikuttaa ympäristö, perimä, kasvatus jne. Mutta jospa tuossa nyt jotain yleistä horoskooppipohjaista tuli.
Jaa jotain? Aika kattava luettelo narsistin ominaisuuksista, painottaen näitä:
Mustavalkoinen maailmankuvaltaan, loukkaantuu helposti, omistushaluinen, riitelee paljon, yleensä kostaa haaverinsa.
Milloinkas onkaan näiden nars *köh* anteeksi skorpionien vuosisesonki, kun syntymäajan perusteella voisi kätevästi välttää seurustelua narsistisesti käyttäytyvien ei-välttämättä-narsistien kanssa? Ettei kävisi niin kuin on kirjoitettu, että hyvää seksiä on paljon, parisuhde ja muukin näyttää ulkoisesti hyvältä. Yleensäkin kaikki ok, muttei silti kuitenkaan.
Sanohan vaan, minunkin luvallani!Sanoisin kommentista että paskan marjat!
Alkuperäinen kirjoittaja hömppää;10651247:Ehkä sitten esim. Afrikassa ja Intiassa ei heinäkuussa vain synny ihmisiäDD
Alkuperäinen kirjoittaja minä;10652033:Itse olen ollut jo monta vuotta miehen kanssa joka on horoskoopiltaan skorpioni. Itse olen myös skorpioni. Nuo luonnekuvaukset joita täällä on aikaisemmin skorppareista ei osu yksiin omani, eikä myöskään mieheni luonteen kanssa.
Eihän nyt hyvänen aika sentään ole mitään asiallista siinä, jos joku ihan oikeasti luokittelee ihmisiä syntymäajan mukaan! Täysi vitsi, ei siihen voi asiallisesti vastata. Sama kuin jos joku kysyisi "musta kissa meni tien yli kun olin menossa treffeille, pitäisiköhän minun dumpata mies tämä takia" tai jotain muuta yhtä älytöntä.ei ole mukavia tuollaiset kommentit, jos asiallisesti jotain kysytään...
Eihän nyt hyvänen aika sentään ole mitään asiallista siinä, jos joku ihan oikeasti luokittelee ihmisiä syntymäajan mukaan! Täysi vitsi, ei siihen voi asiallisesti vastata. Sama kuin jos joku kysyisi "musta kissa meni tien yli kun olin menossa treffeille, pitäisiköhän minun dumpata mies tämä takia" tai jotain muuta yhtä älytöntä.
Voi helevetti teidän yksinkertaisten kanssa..!
Katsopa vaikka tuolta, siinä on hyvä infopläjäys: Skorpionit ? Wikipedia
Suosittelen kuitenkin harrastamaan suhteita mieluummin ihan ihmismiesten kanssa. Nämä ihminen-skorpioni suhteet kun eivät tuppaa kestämään, ja lisäksi ympäristökin voi paheksua eläimen kanssa vehtaamista.
Alkuperäinen kirjoittaja Antihororskooppihörhö;10651141:Koska olen heteromies, minulla ei ole kokemusta skorpparimiehistä, mutta horoskooppihörhöt naiset ovat kauheita.