Viehättäisikö sua enemmän Antin vai Mikon persoona? (molemmat olisivat 2 eri horoskooppimerkin arkkityyppejä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilulilu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilulilu

Vieras
MIKKO

Kaksonen on eläinradan ohjus, joka voi toimia yhtäaikaisesti monella eri alueella. Sisäinen polte ajaa heitä jatkuvasti eteenpäin, eivätkä he viihdy kauaa paikoillaan. Rauhattomuus ja levottomuus kuuluvatkin merkin ominaisuuksiin, samoin kuin koko iän kestävä uteliaisuus ja halu tutustua uusiin asioihin. Siksi kaksosen elämä voi olla hyvin vaihtelevaa ja siinä voi olla suuria nousuja ja laskuja. Kaksonen vaihtaa esimerkiksi työpaikkaa, asuntoa ja kumppania keskimääräistä useammin.

Luova mielikuvitus on kaksosen parhaimpia puolia. Mielikuvitus tekee hänen puheestaan varsin eloisan ja vilkkaan. Kaksosen jutustelua onkin aina miellyttävä kuunnella. Kaksosella on myös lähes kaikista asioista syvällinen ja loppuun saakka ajateltu mielipide. Kaksonen on älykäs ja hyvä keskustelija.

Kaksosen huonoihin puoliin kuuluu mutkikas ja kaksijakoinen luonne, jonka takia hänestä voi saada täysin vastakohtaisia vaikutelmia tilanteesta riippuen. Pohjimmiltaan kaksonen on rehellinen ja vilpitön, mutta mukautuvaisuutensa vuoksi hänestä saattaa saada sellaisen vaikutelman, että hän on juonitteleva ja epärehellinen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ANTTI

Hiljainen ja syvällinen, suurten tunteiden skorpioni on monelle ikuinen arvoitus. Tämä äärimmäisen herkkä ja intuitiivinen tähtitaivaan yksinäinen susi päästää lähelleen vain harvat ja valitut.

Skorpioni on luonnostaan oikeudenmukainen ja lojaali. Kiinteänä merkkinä hänen on vaikea unohtaa kokemiaan loukkauksia ja petoksia. Syvään juurtunut katkeruus voi estää kostonhimoisten ajatusten karkottamisen - ja kostoa hautoessaan skorpioni on kärsivällinen ja salaperäinen.

Skorpioni on ehdottomasti lähempänä kyynikkoa kuin idealistia. Vaikka tunteiden ilmaiseminen on skorpionille hyvinkin vaikeaa, hän on erittäin voimakastahtoinen, ylpeä ja rohkea rämäpää, joka tekee juuri niin kuin itse haluaa - ja saa yleensä myös muut ihmiset ympärillään noudattamaan tahtoaan.

Skorpionit ovat tarmokkaita, spontaaneita, hyökkääviä ja tunteiden osoittamisessa varsin varauksettomia – oli tuo tunne sitten rakkautta tai inhoa. He ovat myös varsin röyhkeitä ja joustamattomia sekä määräileviä ja aggressiivisia. Skorpionilla on aina menossa taistelu jotain ihmistä, asiaa tai tahoa kohtaan. He saattavat olla myös hyvin kostonhimoisia.

Eli jos jossain olisi kaksi miestä nimeltä Mikko ja Antti ja heidän persoonansa olisivat täydellisesti horoskooppikirjasta poimittuja (olisivat siis ihmisinä noiden horoskooppien ruumiillistumia) niin kumman luonne sua viehättäisi enemmän? ;)

No Mikon "vaihtaa kumppania keskimääräistä useammin" on kyllä aika vahvisti sellainen piirre, jota en kumppanikseni halua. Siis aika selvä pettäjätyyppi tai sellainen "en halua, haluan" tyyppi, jonka kanssa ei naimisiin kannata mennä, jos tuleekin yllättäen hänelle vastaan joku joka olisi sittenkin parempi ja vaihtaa miettimättä. Muuten kyllä kuulostaa lupaavalta tämä Mikko. Pidän älykkäästä keskustelusta ja tietysti miellyttävästä sellaisesta.

Antti on vähän kuin minä ja oikeastaan vähän kuin mieheni vaikka kumpikaan skorpioneja olla. Määräileminen ja aggressiivisuus huonoja puolia (molemmista löytyy ja vähä vaikeaa välillä...ei mitään perheväkilvaltaa kuitenkaan). Haluaisin ehkä vähän muuttaa itseäni ja miestäni, muttta minkäs teet kun et voi.Mieluummin ottaisin siis antin, kuten olen tainnut ottaa. En halua mikkoa joka vaihtaa naista kuin paitaa.

Mä olen kaksonen ja tuo pitää aika hyvin paikkansa. Vaikka en horoskooppeihin usko.
Eli kyllä mä varmaan Mikko kaksosen ottaisin. Eipähän tulisi tylsää. :)
Toisaalta Antti skorpionin määräävyydellä voisi tehdä terää. Voimakkuus kiehtoo. :)

Oikeesti, mä ottaisin molemmat. :D

Yhteistyössä