A
Alina
Vieras
Nyt menee hermot tuon avomieheni kanssa, sillä mies vain lihoo vuosi vuodelta. Olemme seurustellet viitisen vuotta, ja tässä ajassa miehelle tullut noin 30 kiloa lisää. Nykyisellään 178 cm pitkä ja painaa n 125 kg. Hän ei urheile lainkaan, harrastaa mielestään ns. hyötyliikuntaa ja mässyttää aivan valtavat määrät ruokaa ja karkkia päivittäin. Viimeksi hän on urheillut 3km lenkin viime vuoden kesäkuussa. Tänä kesänä hän on alkanut heräämään öisin syömään, koska ei ehtinyt syömään iltapalaa, vaikka esimerkiksi vasta klo 19 syöty grillattu päivällinen. Harmittaa ja suoraan sanottuna vituttaa paisunut olemus, valtava pallomainen raskausmaha arpineen, turvonneet kasvot ja tissit nekin kasvaa vain.. Seksielämämme on minimiä, koska en kertakaikkisesti pysty harrastamaan seksiä noin radikaalisti muuttuneen olemuksenomaavan miehen kanssa! Olin pinnallinen bimbo tai ei, mutta seksihaluja ei vain ole. Maha painaa minua alla ollessani, ja päälläollessani tuo suuri maha on tiellä.
Meillä on kaksi pientä lasta, elämä kiireistä, joten itsestään huolehtiminen ja urheilu jäävät väkiselläänkin vähiin. MUTTA, minä olen synnyttänyt ne kaksi lasta, paisunut raskausaikona ne 9-21kg mutta myös laihduttanut ne kilot pois. Lihomisesta on seurannut myös sosiaalisia ongelmia, en kehtaa liikkua mieheni kanssa tuttaviemme ja ystävieni luona, koska minulla nolottaa paisunut mieheni. Illanistujaisiin menen yksin, "koska emme saanet hoitajaa lapsille", ja miehelleni sanon aina tilaisuuden olevan tyttöjen ilta. Samoin ystäväni häihin menin yksin, koska "kutsu koski vain minua..". Ihan kamalaa, mutta en vain kerta kaikkiaan pysty elämään tuon lihavuuden kanssa. En todellakaan ole mikään missi, vain tavallinen liikuntaa harrastava 32-vuotias nainen joka mahtuu 36-38 vaatteisiin. Inhoan, kun kaikissa vaatteissa mieheni maha roikkuu vyötärön yli ja jokaisessa paidassa tissit pömpöttää läpi.
Tämä on ihan kamalaa, niin kamalaa, että kohta riittää alkaa olla syynä eroon..
Meillä on kaksi pientä lasta, elämä kiireistä, joten itsestään huolehtiminen ja urheilu jäävät väkiselläänkin vähiin. MUTTA, minä olen synnyttänyt ne kaksi lasta, paisunut raskausaikona ne 9-21kg mutta myös laihduttanut ne kilot pois. Lihomisesta on seurannut myös sosiaalisia ongelmia, en kehtaa liikkua mieheni kanssa tuttaviemme ja ystävieni luona, koska minulla nolottaa paisunut mieheni. Illanistujaisiin menen yksin, "koska emme saanet hoitajaa lapsille", ja miehelleni sanon aina tilaisuuden olevan tyttöjen ilta. Samoin ystäväni häihin menin yksin, koska "kutsu koski vain minua..". Ihan kamalaa, mutta en vain kerta kaikkiaan pysty elämään tuon lihavuuden kanssa. En todellakaan ole mikään missi, vain tavallinen liikuntaa harrastava 32-vuotias nainen joka mahtuu 36-38 vaatteisiin. Inhoan, kun kaikissa vaatteissa mieheni maha roikkuu vyötärön yli ja jokaisessa paidassa tissit pömpöttää läpi.
Tämä on ihan kamalaa, niin kamalaa, että kohta riittää alkaa olla syynä eroon..