Päällä on siis sellainen räkätauti höystettynä korva- ja silmätulehduksella, että oksat pois! Tietty ennenkin oon räkinyt kaks viikkoa kerrallaan, mutta nyt ei saa käyttää kaikkia mahdollisia troppeja, mihin on tottunut ja antibioottikin on sellainen, joka ei tehoa, jos tulehdus on viruksen aiheuttama, joten olen totuttuakin kuolleempi tämän taudin kanssa. Ja silti vaan toivon, että natiainen selviää tästä hengissä.
Sallittuja troppeja on Tintus-yskänlääke, Codemax (ei sisällä lääkeaineita), antibioottina on amoksisilliini ja kuumajuomana Panadol hot. Tänään aloitin myös suolavedellä kurlaamisen (sillä vois myös huuhdella nenänsä) ja taitaa olla tehokkaampi kuin tuo Tintus. Oli puhetta myös keuhkoja avaavasta lääkkeestä, mutta se keskustelu jäi kun sanoin olevani raskaana. Panadoliakin sais syödä 3g/pv, mutta mitä vähemmillä lääkkeillä pärjään sen parempi ainakin näin alussa ja samaa mieltä olen itsekin. Siispä kädet on varpaita myöten ristissä, että ulos tulee täysiaikainen normi-vauva eikä kaksipäinen nelijalkainen höystettynä hännällä
Jos tästä pitää jotain hyvää etsiä niin eipä ole kovinkaan monta ajatusta suotu etomiselle kun ei räkäisenä muutenkaan maistu mikään. Englannin lakuja ja jätskiä on jonkin verran saanut uppoamaan ja vihdoin tänään miehen tekemää jauhelihakastiketta (siis normiversiota eikä mitään mauton-kastiketta

Tosin ennen ois etonut kun en ole mitään syönyt, mutta nyt ei ole ollut sitäkään, oiskohan koko etominen jo ohi...
Vähitellen on alkanut tippua huuto.netistä huutamia kestovaippoja, hauska ajatella, että kohta meillä juoksee niihin sopiva tirpana, vetelee kissaa hännästä ja koiraa korvista, paukuttaa lasiset kirjahyllyn ovet muruiks ja todennäköisesti lasisen olohuoneen pöydänkin saa hajalle

Ja ei haittaa ollenkaan kunhan ei itseään satuta, pääseepähän mamma huonekalukauppaan

))
Esikko 9+5