Bathmate Peniksensuurennin

• Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
JUSSI
Treenaisit yläpäätäsi. Pelkkä iso mulkku ei riitää mihinkään.
Eks sä kundi tajuu, että opiskekija treenaa luonnostaan yläpäätään. Juurihan kerroin, että olen koulussa. Kaikilla ei näy sytyttävän oikein.
Mulle on myös tärkee toi kullin treenaus, joillekin se kaljan juonti, mutta ei minulle.
Oon kyllä ylpee kookkaasta kullistani.

Viimeksi muokattu:
Aku
Eks sä kundi tajuu, että opiskekija treenaa luonnostaan yläpäätään. Juurihan kerroin, että olen koulussa. Kaikilla ei näy sytyttävän oikein.
Mulle on myös tärkee toi kullin treenaus, joillekin se kaljan juonti, mutta ei minulle.
Oon kyllä ylpee kookkaasta kullistani.
Joo Jussi, älä välitä kateellisten panettelusta, vaan anna mennä vaan lisäsenttien tavoittelussa. Isolla kullilla voi säädellä sisällemenon ja sisälläolon sopivuutta, mutta pienellä on koko ajan oltava niin sanotusti kaikki pelissä ja tyydyttävä toivomaan, että se "kaikki" riittäisi. Keskustelussa pienikulliset tiedostavat tämän eivätkä keksi muuta kuin yrittää kiinnittää huomiota toisarvoisiin epäolennaisuuksiin, niinkuin Master edellä. Ikäänkuin kullin treenaaminen olisi älyn tai järjen treenaamisesta poissa.

Ole kuitenkin varovainen niiden Goliathin paineiden kanssa. Ainakin minä olen siinä käsityksessä, että kullinkin kasvatuksessa tulee kyllä rajat vastaan ja niillä rajoilla vaurioiden riskin täytyy olla suurempi kuin aikaisemmassa nopean kasvun vaiheessa.

Viimeksi muokattu:
rma
Ou jeah. Eilen meni bathmatessa jo lähemmäs 17cm kulli, lähtömitta n. 15cm. Takana n. 2 viikkoa säännöllistä käyttöä, yks välipäivä. Pitäs jaksaa vielä yks jelq/venytysharjoitus tehä päivittäin niin sais tehoa lisää. Helposti myös innostuu bathmatella liikaa ja tulee muutamia pieniä punaisia pisteitä.. hiljaa kai se hyvä tulee.

JUSSI
Täytyy illalla alkaa pumppaileen sillä, nyt en vielä ehdi. kerron sitten ,että miltä se tuntuu käyttää.
Kovin kookkaalta tuo näyttää, riittää varmaan aika suurel kalul.

JUSSI
Eilen pumppailin eka kerran Goliathilla ja täytyy kyllä sanoo, että hyvin se toimii . Valtavaksi paisutti kullin, kun tilaa riittää . Tehoo tuntuu löytyvän kuin Mersusta, kun vain kaasua antaa. Pumppailin aluksi vain 15 min ja valtavaks se paisutti. Saa nähdä mitä tyttökaveri tykkää, kun näkee ? Toivottavasti ihastuu. Tänään pumppailen toisen kerran, ehkä 20 min. Suosittelen toisillekin joilla on iso!!

rma
Eilen pumppailin eka kerran Goliathilla ja täytyy kyllä sanoo, että hyvin se toimii . Valtavaksi paisutti kullin, kun tilaa riittää . Tehoo tuntuu löytyvän kuin Mersusta, kun vain kaasua antaa. Pumppailin aluksi vain 15 min ja valtavaks se paisutti. Saa nähdä mitä tyttökaveri tykkää, kun näkee ? Toivottavasti ihastuu. Tänään pumppailen toisen kerran, ehkä 20 min. Suosittelen toisillekin joilla on iso!!
Pistä JUSSI säkin harjotusohjelmaasi tänne. Itte olen käytelly aamu + ilta n.20min, 1 välipäivä viikosa.

Viimeksi muokattu:
JUSSI
Pistä JUSSI säkin harjotusohjelmaasi tänne. Itte olen käytelly aamu + ilta n.20min, 1 välipäivä viikosa.
Aamulla venyttelyä penispainoilla ja bathmatella sitten 20- 25 min kohtalaisella paineella ja lopussa 5min täydet paineet mitä saa.

Illalla bathmatella 20 min sitten pieni 5min tauko ja uudelleen 15 min , lopuksi penispainot housuun ja 2x 1 tunnin venyttely välissä 5 min tauko.

Viikossa 1 lepopäivä jos tuntuu, että tarvitsee.

Vapaapäivinä kannan 1200g painoja housussa, kun liikun ulkona tai leikkaan kesällä ruohoa. tunnin välein 5min tauko.

tälläistä ohjelmaa käytän nyt.

Viimeksi muokattu:
ANSELMI
Huomasin, että olet siirtynyt käyttämään jo Goliathia. Olethan kuitenkin varovainen alkuun ennenkuin totut sitä käyttämään , mahtavat tehot on, kulli paisuu herkästi upeisiin mittoihin.

Muistutan, että ei liikaa painetta, maltti on valttia. Minulla on käytössä kans Goliath, hommasin sen heti , kun se tuli markkinoille. Nyt koko riittänee joksikin aikaa.

Onnea uudelle pumpulle ja toivottavasti kullisi tykkää ja kasvaa edelleen!

Viimeksi muokattu:
ARNOLD
Myöskin täällä pumppailen Goliathilla, ihan hyvin pelaa. Tuntuu ,että tällä saa kulliin todella järeyttä lisää. Palleja kutittaa niin saatanan kivasti kun veto on päällä. Mulla venyy nyt 24,5 cm
asti tuon mittarin mukaan.

Onko kellään vinkkiä antaa, että miten noita palleja sais kasvatettua? Olis kiva, jos sais ne paisutettua isommiksi. Olen kullut,että niitäkin voi kasvatella. En vaan tiedä miten??

Pojilla näyttää olevan jo useammalla Goliath käytössä. Pistäkääpä kaikki pumppailijat kommenttii
miten hommat etenee. Onko jo monella tuo Herkules käymässä pieneksi??

+

manu
PENISLEIKKAUS turha ja hankala toimenpide. Kallis ja todella turha. Hyöty aivan mitätön, jos sentti tulee pituutta lisää tuskien kautta, ja senkin saa vain lopuksi venyttämällä kalliilla instrumentilla. Mitä teet sitten sillä sentillä? Ei siitä kyllä itsetuntokaan paljon nouse. Saman tuloksen saat jo vähemmällä vaivalla pumpulla tai androlla, ellet saa niin säästyypä rahat ,eikä vituta niin paljon.

bathmaten käyttäjä.
jääkö teillä käyttöön pumpun sisälle vettä kuinka paljon kun olette sen asetellut ja pumpannut alipaineen sisään ??
pitäiskö sitä vettä mahd. paljon jäädä sinne ?? kun sitä tuppaa aina tulemaan aikalailla pois sieltä : / huonontaakohan se tulosta.. ei ainakaan viel ole mitään isompaa muutosta tapahtunut.. noh,pitää vaan jaksaa yrittää.. auttakaa joku pitkään käyttänyt.

JORI
Alkuperäinen kirjoittaja bathmaten käyttäjä.;10559107:
jääkö teillä käyttöön pumpun sisälle vettä kuinka paljon kun olette sen asetellut ja pumpannut alipaineen sisään ??
pitäiskö sitä vettä mahd. paljon jäädä sinne ?? kun sitä tuppaa aina tulemaan aikalailla pois sieltä : / huonontaakohan se tulosta.. ei ainakaan viel ole mitään isompaa muutosta tapahtunut.. noh,pitää vaan jaksaa yrittää.. auttakaa joku pitkään käyttänyt.
Laitan käden pumpun venttiilin alle, ettei vesi pääse vuotamaan pois ja sitten lasken vettä suihkusta pumppuun. Kalu pumppuun ja vielä lasken raosta vettä pumppuun, että tulee varmasti täyteen. Sisälle jää pieni ilmakupla pumpun yläosaan. Ellei pumpun asettelu onnistu ja ilmaa jää liikaa ,niin kannattaa se pumppu täyttää uudelleen ja asettaa paikoilleen. Jos ilmaa jää liikaa, niin painetta ei saa pumpattua kunnolla, eikä imu vedä kalua pitemmäksi kunnolla.Kyllä sen oppii helposti harjoittelemalla.

Karvoitus voi myös tehdä sen, että ilmaa pääsee sisään tiivisteen välistä, Silloin on trimmattava karvoja pois kalun juuresta, ettei niitä jää tiivisteen alle. Myöskin venttiilistä voi vuotaa ilmaa sisään,
kuuluu siitä silloin suhina. Venttiilin yläosan muovi irtoaa, kun nostaa siinä olevasta kolosta sitä. Kolo on yhdellä sivulla. Löytyy , kun tarkastelee sitä, pieni venttiili ja tiiviste on sen alla, jonka voi puhdistaa jos vuotoa esiintyy. Ellei puhdistus auta on venttiilissä vikaa. Näillä neuvoilla pärjäät varmasti.

rami
Aika älytön juttu laittaa vr : n lasten leikkipaikan mainoksia kullipalstalle. Hävitöntä sanon minä. Foorumin pitäjä saisi hävetä, ei minusta oikea paikka tälläiselle mainokselle. Hävetkää laittajat !!!

Elias
Meidän mikko oli nähnyt tuon VR: N mainoksen täällä vaikka on vasta 6 vuotta, että kyllä lapset löytää. Onko se mainostajan tarkoituskin johtaa lapset tänne?? IHMETTELEN SUURESTI. Joltakin kyllä älli on karannut tyystin!!!

Jimi
Olen harkinnut tuon Bathmaten ostoa jo kauan. Mahtaisko siitä olla apua mun pulmaan, kun luulen penikseni olevan liian pieni. Se näyttää olevan 16,5 cm vaan pystys. Näyttää siltä. että kaikilla kavereilla on suuremmat. Kasvaakohan se jos käyttää pumppua apuna? En oikein usko noihin mainoksiin . Varmaan yrittävät kaupata Batmatea, vaikka ei sillä tekisikään mitään. Oisko jollain saavutettuja tuloksia, joista vois kertoo? Kiitos jo ekaksi!

löysää lihaa
onko se totta että erektio paranee tuolla pumpulla?
oon 27v ja joskus ongelmia erektion kans eikä viitti mennä lääkärii itkee asiasta :D varmaa vaan kehottas vähentää tupakkaa ja muuta turhaa. sentti pari pituutta ei olis myöskään paha kaupan päälle jos samalla erektiota parantas :)
eli vastailkaa jos ootte tuolla pumpulla saanu kovemman erektion/halut parantunu.

hyvää kesää kaikille!

sonic
En osaa sanoa muiden tilannetta itse alle 50 kaveri mulla on aamuseisokit parantunu ja muutenkin on lujuutta taas 3 kk päivitäin paksuutta tullut myös pituuttakin mutta ennen kaikke on sitä kovuutta taas.Jatkan käyttöä kerran kaksi päivässä.

Kalle
Puoli vuotta säännöllistä pumppailua, ja 2 cm tullut lisää seisokkipituuteen, mikä on ihan jees. Mutta nyt on jo pitempään tuntunut siltä että munan kasvu on lopahtanut, eikä kehitystä enää tapahdu. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kannattaako pumppailua enää jatkaa?

Leka
Jatka ehdottomasti, itselläni on jo 30-senttinen kyrpä käytössä runkkailua ja valokuvausta varten. Vaatii kyllä lähes ympärivuorokautista pumppaamista eikä se mela seiso enää ollenkaan ilman pumppua. Olennaisintahan on kuitenkin se, että pääsee näille foorumeille kehumaan ja vertailemaan vehkeen kokoa .

ihanvaankysyjä
pienimunaisten, naisia saamattomien ja epävarmojen peräkammaripoikien keskusteluketuko tämä on?
Poijjaat pumppaa jollain muovisilla nettiostovehkeillä yksinänsä mulukkujaan mukamas isommaksi siinä toivossa, että joskus pääsisi panemaan. Voe herrajjumala... eikö tuo perusrunkkailu olisi enemmän paikallaan? Tai menisitte ihmisten ilimoille välillä ja hakisitte ihan oikeita naisia... Mutta äläkää ny sentään kertoko näistä harrastuksistanne.

hemmo
Alkuperäinen kirjoittaja ihanvaankysyjä;10565430:
pienimunaisten, naisia saamattomien ja epävarmojen peräkammaripoikien keskusteluketuko tämä on?
Poijjaat pumppaa jollain muovisilla nettiostovehkeillä yksinänsä mulukkujaan mukamas isommaksi siinä toivossa, että joskus pääsisi panemaan. Voe herrajjumala... eikö tuo perusrunkkailu olisi enemmän paikallaan? Tai menisitte ihmisten ilimoille välillä ja hakisitte ihan oikeita naisia... Mutta äläkää ny sentään kertoko näistä harrastuksistanne.
Eppäilen, että tänne on eksynyt kärttynen vanhapiika, joka ei oo ikkään suanu mulukkuva maestoo,ei pientä eikä suurta. Immenkalovi on kasvanna niin paksuksi, että sitä ei puhkase, kun orriin kyrpä, jos nyt sekkään. Seäliks käy mimmiä poloista. Huomoo tuosta kirjoituksen sävystä, että puute tuntuu olevan kova. Liekö Luoja antanut niin ruman ulokomuodon, että kelleenkään ei kelepoo, vaikka vähän maksaisi, että joku ruppees hässimään. Ei muuta, kun ukkova ehtimään siitä, ei se muuten kunnian kukko laula.

RAIKULI
Alkuperäinen kirjoittaja ihanvaankysyjä;10565430:
Tiukkapiponen tunnut olevan!! Mitä hiiviskelet täällä foorumissa, vai satuitko eksymään vahingossa?
Ihmettelen suuresti, kun kirjoituksesi sävystä paistaa läpi, että Päivihän se siellä arvostelee. Pysypä vaan kaukana täältä ! Vai haluatko, että saat kunnon haukut, ennenkuin osaat häipyä täältä? Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen!!

Yhteistyössä