rma
Onko kokemusta tai muita perusteluja tälle?korkeintaan joka toinen päivä, muuten homma kusee pitkällä aikavälillä.
Viimeksi muokattu:
Onko kokemusta tai muita perusteluja tälle?korkeintaan joka toinen päivä, muuten homma kusee pitkällä aikavälillä.
Minä olen käyttänyt Bathmate pumppua joulukuusta asti eli vajaa 5 kuukautta. Minulla ei kyllä ole vielä mitään järisyttävää kasvua ollut. Pituutta on tullut 1 sentti ja Paksuutta puolisinttiä. Pumppauksen jälkeen kyllä on 1 sentti ollut paksumpi ja pituutta vajaa 2 senttiä mutta se ei kauvaa pysy. Olen joka viikko käyttänyt 3-5 kertaa ja tavallista penispumppuakin välissä. Mikäköhän se olis tehokkain konsti tuolla pumpulla että saisi parhaan tuloksen ja pitäiskö vaan kertoja lisätä etta kasvua alkais tulemaan enempi.
Nytten olen kayttänyt kovalla paineella mutta kivesten nahka tahtoo venyä ja mennä pumpun sisälle kun penis venyy kovasti. Nytten myös on tullut nuppineulanpäänkokoinen pahkura kivesten nahkaan. Olisiko joku pieni verenpurkauma. Samalla kovalla paineella tulee peniksen päähän ilmakuplaa muistuttavia nuppineulanpään kokoisia pahkuroita. Onko kellään ollut vastaavaa hommaa ja estääkö se pumpauksen jatkamista. Nytten olen kulläkin pienentänyt painetta reilusti ja ei tule enään peniksen päähän niitä kuplia.
Hyviä havaintoja! Liian suuri maximi-paine tuntuu vain epämukavalta, ja kulli on sininen ja puuduksissa rankan pumppauksen jälkeen. Olen itsekin siirtynyt mukavalta tuntuvaan säännölliseen treeniin.Nyt on jälleen aamutreenit vedetty. Ensin venyttely penispainoilla noin tunti ja sitten pumppaus noin 20 min. Painetta vain sen verran, kun tuntuu kivalta. Varon käyttämästä liiallista painetta, siitä on vain haittaa ja voi tulla vaurioita, eikä liika paine kasvata yhtään enempää.
Pumppaan joka päivä, mikäli on aikaa ja olen huomannut, että niinsanotut värimuutokset on häipyneet ja kauttaaltaan ihon väri on nyt sama, eikä mitään rajoja ole havaittavissa. Yksi harjoitus aamulla ja toinen illalla ja tulosta on tullut. Kalu kyllä kestää minulla hyvin tämän ohjelman. Säännöllisyys on minusta tärkeintä, ei liiallisen paineen käyttö.
Säännöllinen käyttö ilmeisesti suurentaa lepokokoa, koska pumppaushan suoritetaan
lepotilassa joten lepotilainen verimäärä lisääntyy ja sitä kautta lepotilakoko suurenee.
Suuri lepotilakoko perustuu juuri suurempaan lepotilaiseen verimäärään, siksi suhteessa
suuret penikset kasvavat erektiossa vähemmän. Pienemmissä peniksissä verimäärä lepotilassa
voi olla hyvin pieni ja kun sitä saadaan pumppauksella nostettua lepotilakoko kasvaa.
Bathmate on kai siitä hyvä, että vesi estää mm. nesteen kertymistä ja pumppaus on
tehokkaampaa ja turvallisempaa.
Paisuttele ja turvottele ennen kun pistät sen sisään, turha toivoa pysyvästä kasvusta. Turvotella kyllä voi, mutta se pysyy vain vähän aikaa ja pysyvää kasvua et tule saamaan.Itte olen käytellyt vajaan viikon nyt. 1-2 kertaa päivässä, muutamana päivänä 20min jelq päälle. Huomaa kyllä eron. Kalu on turvonneempi ja isompi niin velttona kuin taistelukunnossakin. Jännä nähdä mitä tyttöystävä sanoo viikon päästä, kun pistän tämän sisään.
Paisuttele ja turvottele ennen kun pistät sen sisään, turha toivoa pysyvästä kasvusta. Turvotella kyllä voi, mutta se pysyy vain vähän aikaa ja pysyvää kasvua et tule saamaan.
Olen käyttänyt kahvapumppua, kun laitan vettä putkeen ja pumppailen tavallisella pumpulla. Putki on sen verran pitkä, että putken yläosaan saa jäädä ilmaa, joka sitten poistetaan pumpulla. Riittää, kun kalu jää veden alle. Pumpulla pumpataan vain ilmaa pois, niin tyhjiö toimii hyvin. Helppo pumppailla.eiks noi tavalliset kahvapumput mene pilalle jos niiden läpite vettä imetään?
Moro kaikki. Meikä on pumppaillut muutaman kuukauden, ja homma alkaa maistua vähän puulle, vaikka munaan on mittaa tullut n. 2 senttiä lisää, eli nyt 16,5 cm. Olisko halukkaita tulla mukaan kimppaan huumorin ja pumppailun merkeissä? Vois tavata silloin tällöin, saunoa ja pumppailla yhdessä, vaikka pari-kolme kaveria, ottaa vähän olutta ja sillai. Rento meininki, ilman homostelun kammoa. Itse olen hetero, mutta estoton sellainen 32vee. Kommentoikaa...
Ihan hyvä idea. Kumma että kaikilla ei tuu tulosta. Meikä 50-v. jo ja parin viikon jälkeen jo
selvät tulokset: ainakin lepokoko suurempi ja kalu muutenki järeen tuntunen, suureneminen
varmaan johtuu verenkierron tehostumisesta. Lepotilassa varmaan pitää enemmän verta
sisällä, siitä varmaan koon suureneminen johtuu. Ehkä ei stondiksessa niin suurta eroa,
lepo- ja stondistilan ero vaan pienenee. Upeelta tuntuu kyllä kun lepotilassa suuremman
näkönen, kyllä tyttökaveri tykkää, pumppaan aamuin illoin 20 min. Kyllä voitais pumppaus-
kerho perustaa, vaihtaa kokemuksia...
[viestiä moderoitu]
Tuntuu että nykysin kulli menee suht hyvin tonne pumpun päähän asti, niin kysynpä, että onko kehitystä odotettavissa edelleen vaikka en voi pistää painetta enempää? Ei huvittaisi ostaa mitään uutta pumppua taas.