raikuli
Joko lie Päivi löytännä mulukun mallia, kun on käönynnä teällä vakkoelemassa? Puute varmaan kova lienee. Ei uskalla Päivi vastata, on luikkinna karkuun housut märkänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pari kuukautta käyttänyt;10014155:No niin...mä olen käyttänyt laitetta nyt reilun 2 kk ja täytyy sanoa että alun epämukavuuden jälkeen laitetta on tottunut käyttämään.Eli alussa mustakin tuntui hankalalta kun nahkaa meni mukana sisään ja kiveksiä pakotti ku reuna painoi niihin.Nyt lähes joka päivä käytettyäni olen oppinut asettamaan laitteen niin ettei niin enää käy.Ja kyllä tuloksiakin on tullut: pituutta 2cm ja paksuutta ainakin saman verran.Ja vaimokin on tykännyt vaikka ei välttämättä lisää kokoa ole kaivannut.Mun lähtötilanne oli n.17cm ja ympmitta 14..nuyt pituus 19cm ja ympmitta 16cm..
Toiminut on vaikka alku vähän hankala.....
Näin on , että tuli hankittua tuo pumppu, kun se ilmestyi markkinoille. Pumppaillu olen sillä noin 3 kk, joten kokemuksia on jo jonkin verran. Mitään muuta pumppua en ole ennen tätä käyttänyt, joten voin puhua vain tästä bathmate goliathista.Päätinpä kertoa vähän kuulumisia, kun viimeisestä viestistäni on kulunut kohta 4 viikkoa. Kesälomaa vietän ja hellettä näyttää piisaavan edelleen. Pumppailtu on ahkerasti Bathmate goliath pumpulla. Kasvua on tullut paksuuteen vielä jonkin verran lisää, mutta pituuskasvu näyttää olevan pysähdyksissä tällä hetkellä. Pumppu kyllä venyttää kullia mukavasti, mutta erektiopituus on edelleen sen 22 cm aivan sama kuin kuukausi sitten.
Tilattiin tyttöystävän kanssa isompia kortsuja, kun entiset mallit rupesi puristamaan ja kävi pieniksi.
Kaikki tuntuu olevan kesälomalla, kun viestejäkin on tullut vain muutama. Onkohan pumppailut unohtuneet välillä. Laittakaahan viestejä tulemaan, että miten hommat sujuu! Mukava olisi kuulla miten Goliath pumpun käyttäjillä sujuu?
Hyvä Hoikkis, kirjoitit mielenkiintoisen testitekstin!Näin on , että tuli hankittua tuo pumppu, kun se ilmestyi markkinoille. Pumppaillu olen sillä noin 3 kk, joten kokemuksia on jo jonkin verran. Mitään muuta pumppua en ole ennen tätä käyttänyt, joten voin puhua vain tästä bathmate goliathista.
Hankalan alun jälkeen oon nyt vähitellen oppinut sitä käyttämään kunnolla. Mun kulli on aina ollut melkonen jötikkä 24 cm seisokissa, joten pituutta on tarpeeksi ollut, mutta erektion kanssa ollut välillä toivomisen varaa. Vimolta salaa hankin tuon pumpun, kun en viitsinyt kertoo, kun se valittaa kulliani liian suureksi, että tuntee kipua naidessa. Pohjaan se ottaa,että täytyy työntää varovasti niin, että pimppi venyy ja hieroo silleen kivasti, kun vaimo uikuttaa ääneen, että jatka hiljaa...tuntuu niin saakelin hyvältä.
Salaa olen käyttänyt tuota pumppua pesuhuoneessa ammeessa ja kivasti se paisuttelee kullia 26 cm on putkessa venyneenä, kun en aivan kovilla paineilla pumppaile. Näyttää tulleen jo 1cm erektio mittaan lisää, vaikka en sitä haluaisikaan. Paksuutta tullu ympärysmittaan 2 cm lisää on nyt 18 cm, mutta parasta , että kovuutta näyttää tulevan, kun sitä halusinkin lisää. Vaimo ei ole vielä huomannut, että kulli on kasvanut kokoa lisää. Sen hän huomasi, että kulli on nykyään tosi kovana ja seisokki kestää kauan ennenkuin spermat lentää pillun perukoille, ja siitähän vaimo tykkää, että jaksaa panna reilut puoli tuntia.
Aion jatkaa salaa pumppailua edelleen, kun näyttää auttavan tuohon erektion kovuuteen, jos kasvua tulee lisää, niin ei se minua haittaa antaa tulla vaan.
Kyllä täytyy jaksaa se puoli tuntia, kun vaimo ei saa ennen enkä minäkään. Meillä se on ollut aina näin, että hiljaa edetään aina nautiskellen kliimaksiin. Ei vaimo kestä mitään mahdotonta rynkytystä, vaan välillä huilitaan pysäytellen sitten jatketaan taas . Vaimon on saatava ensin ja sitten vasta minä. Minun kalu kyllä kestää, en ole koskaan ollu herkkä laukeamaan ja joskus jää orkku saamatta, kun vaimo ei kestä pitempään ja täytyy lopettaa.Hyvä Hoikkis, kirjoitit mielenkiintoisen testitekstin!
Kirjoituksesi sisältö on pelkää fulaa, mutta kirjoitit sen näppärällä tavalla niin, että se ensi lukemalla vaikuttaa jopa ihan mahdolliselta, joskin silloinkin kyllä varsin uskomattomalta. Kullisi erektiomitta on kertomuksesi mukaan siis 25 senttiä pituutta ja 18 senttiä ympärysmittaa eli siis lähes 6 senttiä paksuutta. Vaimosi piti heppiäsi jo ennen lisäkasvua liian suurena, mutta ei ole huomannut lisäkasvua, vaikka se on volyymiltään jopa 155,65 cm3 eli 31.2 %!! Vaikka vaimosi piti kaluasi jo ennen tätä lisäkasvua kipua tuottavana, hän siis kuitenkin haluaa, että survot sillä häntä kerrallaan peräti puoli tuntia.
Ilmoittamasi kalukoko on tutkimusten mukaan äärimmäisen harvinainen. Sillä vaimosi kanssa harjoitamasi sessiopituus (puoli tuntia) on pienemmilläkin kaluilla naisille tutkimusten mukaan epämielyttävän pitkä sekä lisäksi miehen kestokyvyn osalta harvinaisen pitkäkestoinen.
Edellä esitetyn perusteella on selvää, että tekstisi on täyttää legendaa, mutta yritys oli kaiken kaikkiaan erittäin hieno.
Aevan ja,kun se räjähti, nii sul ei oo nyt kyrpää ollenkaan. ainoo oot siinä mielessä, että oot nyt sit kyrvätön miäs . Hahahahahahahaaaaaaaaa! SOPISIT SIT HYVIN HAAREMIN VARTIJAKS.katoh mä ostin tämmöse pumpu. mä pumpaili tosaa yks päivä nii helvetist et mu kyrpä räjähtih. onks muil tullu samoi onkelmii vai ooks mä vaa sit ainoo?
Mielenkiinnosta tulin vilkaseen tänne, ku toi kalun koko kiinnostaa. Sul Jussi näyttää toi kalu kasvaneen ihan hiton isoksi , vai että pumppaat goliathilla. Oot varmaan kiva kundi, mutta niin nuori viel, että kulli tuntuu mahdottoman isolta. En muista nähneeni niin isoa missään. Älä nyt kasvata sitä enää. Ei tytöt halua valtavaa, se sattuu. Mitä nyt tyttöystäväsikin siit sanoo, vai tykkääkö suuresta? Ethän kuitenkaan pahastu jos tämmösiä juttelen? Hyvää kesän jatkoa sinulle Jussi? Vastaile jos viitsit!Päätinpä kertoa vähän kuulumisia, kun viimeisestä viestistäni on kulunut kohta 4 viikkoa. Kesälomaa vietän ja hellettä näyttää piisaavan edelleen. Pumppailtu on ahkerasti Bathmate goliath pumpulla. Kasvua on tullut paksuuteen vielä jonkin verran lisää, mutta pituuskasvu näyttää olevan pysähdyksissä tällä hetkellä. Pumppu kyllä venyttää kullia mukavasti, mutta erektiopituus on edelleen sen 22 cm aivan sama kuin kuukausi sitten.
Tilattiin tyttöystävän kanssa isompia kortsuja, kun entiset mallit rupesi puristamaan ja kävi pieniksi.
Kaikki tuntuu olevan kesälomalla, kun viestejäkin on tullut vain muutama. Onkohan pumppailut unohtuneet välillä. Laittakaahan viestejä tulemaan, että miten hommat sujuu! Mukava olisi kuulla miten Goliath pumpun käyttäjillä sujuu?
Mielenkiinnosta tulin vilkaseen tänne, ku toi kalun koko kiinnostaa. Sul Jussi näyttää toi kalu kasvaneen ihan hiton isoksi , vai että pumppaat goliathilla. Oot varmaan kiva kundi, mutta niin nuori viel, että kulli tuntuu mahdottoman isolta. En muista nähneeni niin isoa missään. Älä nyt kasvata sitä enää. Ei tytöt halua valtavaa, se sattuu. Mitä nyt tyttöystäväsikin siit sanoo, vai tykkääkö suuresta? Ethän kuitenkaan pahastu jos tämmösiä juttelen? Hyvää kesän jatkoa sinulle Jussi? Vastaile jos viitsit!
Aika kivan viestin kirjoitit, joten hieman punastellen vastaan. Varmaan vähän liioittelet mun kaluni kokoo. En nyt tiijä onhan se tollanen ruipelo, mutta välttää, jos nyt sais vähän viel kasvatettua sitä. Tyttöystävä antaa viel kasvatella sitä. Itsekin toivon viel ainakin sentin lisää. Kivalta se kyllä tuntuu jos kehutaan suureksi. Sinä Iina tunnut olevan kyllä hirveen kiva tyttö, kun niin fiksusti kirjoittelet. Hyvää kesän jatkoa Sinulle vaan ja viestittele joskus!
itellä on parantunu erektio tosi paljo jo 3vk pumppailuilla. tuntuu että koko ajan olis pystys eli voin ainaki suositellaAlkuperäinen kirjoittaja löysää lihaa;10563376 begin_of_the_skype_highlighting**************10563376******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************10563376******end_of_the_skype_highlighting:onko se totta että erektio paranee tuolla pumpulla?
oon 27v ja joskus ongelmia erektion kans eikä viitti mennä lääkärii itkee asiasta varmaa vaan kehottas vähentää tupakkaa ja muuta turhaa. sentti pari pituutta ei olis myöskään paha kaupan päälle jos samalla erektiota parantas
eli vastailkaa jos ootte tuolla pumpulla saanu kovemman erektion/halut parantunu.
hyvää kesää kaikille!
Näin on täällälin auttaa se , mullakin ollu vähän vaikeuksii tuon erektion kanssa, mutta nyt se on jo palautunut ennalleen. Kyllä nussituttaa nyt yhtenään ja kaku sykkii kiimassa kovana. Mulla aina ennen saatto käydä niin että se lerbayti kesken panon, ennenkuin sain orkun. Minä nyt olen ollu aina hidas laukeemaan, puol tuntia ja risat sitten vasta lentää. Nyt kulli pysyy kyllä niin kauan kovana ja hirmusella sykkeellä pallit tyhjenee , joten olen tosi tyytyväinen. Varmaan käytän tuota pumppua aina. kun siit näyttää olevan apua. Kiva naida, kun kulli pelaa.itellä on parantunu erektio tosi paljo jo 3vk pumppailuilla. tuntuu että koko ajan olis pystys eli voin ainaki suositella
Eipä näytä olevan toisia bathmate goliatin käyttäjiä, kun ei kukaan vastaa. Vai oonko minä sitten ainoo?