Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
raikuli
Joko lie Päivi löytännä mulukun mallia, kun on käönynnä teällä vakkoelemassa? Puute varmaan kova lienee. Ei uskalla Päivi vastata, on luikkinna karkuun housut märkänä.
 
Kaveri
Alkuperäinen kirjoittaja Pari kuukautta käyttänyt;10014155:
No niin...mä olen käyttänyt laitetta nyt reilun 2 kk ja täytyy sanoa että alun epämukavuuden jälkeen laitetta on tottunut käyttämään.Eli alussa mustakin tuntui hankalalta kun nahkaa meni mukana sisään ja kiveksiä pakotti ku reuna painoi niihin.Nyt lähes joka päivä käytettyäni olen oppinut asettamaan laitteen niin ettei niin enää käy.Ja kyllä tuloksiakin on tullut: pituutta 2cm ja paksuutta ainakin saman verran.Ja vaimokin on tykännyt vaikka ei välttämättä lisää kokoa ole kaivannut.Mun lähtötilanne oli n.17cm ja ympmitta 14..nuyt pituus 19cm ja ympmitta 16cm..
Toiminut on vaikka alku vähän hankala.....

Melko paksu on kaverin vehje!!!
 
JUSSI
Olen nyt käytttänyt Goliathia jonkun aikaa ja käyttö tuntuu nyt vähitellen olevan hallinnassa. Nyt minulla on lomaa koulusta ja aikaa paremmin pumppailla ja kasvatella tuota kullia.

Näyttää paksuutta tulevan edelleen lisää , ja mukavasti venyttää pituutta jo 23,5 centtiin asti tuon mittarin mukaan. Aikamoinen jötikkä on, kun ottaa pois pumpusta 20 min päästä. tyttöystävä ihasteli, kun näki sen. Täältä tullaa RON JEREMY KOHTA OHI !
 
Pari kuukautta käyttänyt
Moi taas..olen nyt käyttänyt laitetta n.vuoden. Ensin käytin pumppua säännöllisesti 3kk jonka jälkeen käyttö hiipui ja on nyt melko satunnaista. Lähtömittani olivat pituus 17cm ja paksuus 3cm johon tuli todellakin lisää mittaa 3kk aikana ollen 19,5cm pituutta ja 4,5cm paksuutta.
Käytin pumppua kerran pvässä 20min.
Tämän alun 3kk jälkeen käyttö tosiaan jäi harvemmaksi ja olipa siinä muutamen viikkojen taukojakin. Totuuden nimissä todettava että mittani tippui 18cm ja 4cm...eli itse uskon pumpun kasvattavan mittaa säännöllisellä käytöllä mutta...onko kasvu pysyvää mikäli käytön lopettaa?Vähän itseäni epäilyttää...mutta se mikä pumppauksesta jäi on lepotilan pituus. Se todella kasvoi ja jäi pysyväksi.
Mitään haittavaikutuksia en ole huomannut päinvastoin...seisokki on parantunut ja vahvistunut.

Ajattelin jatkaa säännöllisen epäsäännöllistä pumppaustani tästä eteenpäinkin..
 
Pumppaus
4 Kuukauttaakana aamuerektiot tullut takaisin joka aamu nykyään kovana.1.5 centtiä pituutta lisää lepotilassa kookaampi paksuutta hiukka tullut lisää.Jatkan käyttöä vielä kun tuntuu auttavan ei mikään ihmelaite mutta näyttää toimivan............
 
ALLAN
Vaimo tilasi tuon Bathmaten, kun luulee, että sillä saa helposti kasvatettua kullin suureksi. On kuulemma tarkastellut täällä foorumissa saavutettuja tuloksia ja tullut siihen käsitykseen, että pumpulla saa helposti kullin kasvamaan. Itse en kyllä oikein usko, mutta pakko on alkaa treenaamaan, kun vaimo tahtoo suurta. Suuri kulli kuulemma saa himot heräämään, ja pimppi tykkää suuresta. Pakko kai sitten on uskoa jos asia niin on.
Olen nyt pumppaillut muutaman kerran ja kyllä kulli turpoo ainakin, sitä en kyllä tiedä , että kasvaako se pysyvästi. Kakskytsenttistä vaimo vaan vaatii. Mulla vaan 18 cm toi lähtömitta. Saa nyt nähdä kasvaako se siitä?
 
Testaaja!
Ostin bathmaten tänään ja huomenna aloitan pumppailun. Tulen kertomaan tuloksia ja mietteitä rehellisesti kyseisestä härvelistä ilman lisäyksiä ja pois jättämisiä tasaisin väliajoin. Katsotaan miten lähtee toimimaan, jos lähtee :)
 
Allan
Kaksi viikkoa takana pumppailua ja hyvältä näyttää. Alussa tuntu vähän hankalalta tuo käyttö, mutta kaikkeen oppii vähitellen. Tuntuu ,että ammeessa toimii tuo pumppu parhaiten, koska täyttö onnistuu veden alla parhaiten. Onnistuu se myös suihkussa, mutta ammeessa lötköttely lämpimässä vedessä kyllä on parasta. Sopiva paine tuntuu kyllä kullistakin parhaalta, on niin nautinnollinen tunne, se 20 min kuluu kyllä äkkiä. Lopussa, kun ottaa kalun pois pumpusta, niin tosi turpeena se sieltä tulee. Mitään punaisia pisteitä kaluun ei kyllä ole tullut, vaikka muutamat käyttäjät on niistä raportoineet. Kalun juureen ja kivespussiin tulee kyllä niitä renkaita pumpun kumin painamina,niin minusta se on siinä se huono puoli. Kalun ihoa voi vähän kirvellä , kun noi renkaan jäljet ärsyttää arkaa ihoa. Kannattaa käyttää rasvaa pumppauksen jälkeen.

Kasvattaako pm kalua, sitä en voi kyllä vielä sanoa. Seisokki tuntuu kyllä parantuvan ja samoin verenkierto. Aamulla herätessä seisokki on kova ja panettaa hirveesti. Vaimohan siitä tykkää, kun saa lähteä munalla töihin, sillä kai hän sen pumpun tilasikin. Odottelee varmaan, että kulli alkais kasvamaan. Näyttäisi, että lepopituus on vähän jo kasvanutkin.
 
Testaaja!
nyt pari viikkoa takana, ihan jees fiilikset! näyttäis ainakin tuohon erektioon aika hyvin vaikuttavan jo, tuntuu että koko ajan olisi halut ihan katossa. 2 viikossa ei mittoihin varmasti tulekkaan muutoksia mutta katsotaan tästä eteenpäin.
 
JUSSI
Päätinpä kertoa vähän kuulumisia, kun viimeisestä viestistäni on kulunut kohta 4 viikkoa. Kesälomaa vietän ja hellettä näyttää piisaavan edelleen. Pumppailtu on ahkerasti Bathmate goliath pumpulla. Kasvua on tullut paksuuteen vielä jonkin verran lisää, mutta pituuskasvu näyttää olevan pysähdyksissä tällä hetkellä. Pumppu kyllä venyttää kullia mukavasti, mutta erektiopituus on edelleen sen 22 cm aivan sama kuin kuukausi sitten.
Tilattiin tyttöystävän kanssa isompia kortsuja, kun entiset mallit rupesi puristamaan ja kävi pieniksi.
Kaikki tuntuu olevan kesälomalla, kun viestejäkin on tullut vain muutama. Onkohan pumppailut unohtuneet välillä. Laittakaahan viestejä tulemaan, että miten hommat sujuu! Mukava olisi kuulla miten Goliath pumpun käyttäjillä sujuu?
 
Hoikkis pumppari
Päätinpä kertoa vähän kuulumisia, kun viimeisestä viestistäni on kulunut kohta 4 viikkoa. Kesälomaa vietän ja hellettä näyttää piisaavan edelleen. Pumppailtu on ahkerasti Bathmate goliath pumpulla. Kasvua on tullut paksuuteen vielä jonkin verran lisää, mutta pituuskasvu näyttää olevan pysähdyksissä tällä hetkellä. Pumppu kyllä venyttää kullia mukavasti, mutta erektiopituus on edelleen sen 22 cm aivan sama kuin kuukausi sitten.
Tilattiin tyttöystävän kanssa isompia kortsuja, kun entiset mallit rupesi puristamaan ja kävi pieniksi.
Kaikki tuntuu olevan kesälomalla, kun viestejäkin on tullut vain muutama. Onkohan pumppailut unohtuneet välillä. Laittakaahan viestejä tulemaan, että miten hommat sujuu! Mukava olisi kuulla miten Goliath pumpun käyttäjillä sujuu?
Näin on , että tuli hankittua tuo pumppu, kun se ilmestyi markkinoille. Pumppaillu olen sillä noin 3 kk, joten kokemuksia on jo jonkin verran. Mitään muuta pumppua en ole ennen tätä käyttänyt, joten voin puhua vain tästä bathmate goliathista.
Hankalan alun jälkeen oon nyt vähitellen oppinut sitä käyttämään kunnolla. Mun kulli on aina ollut melkonen jötikkä 24 cm seisokissa, joten pituutta on tarpeeksi ollut, mutta erektion kanssa ollut välillä toivomisen varaa. Vimolta salaa hankin tuon pumpun, kun en viitsinyt kertoo, kun se valittaa kulliani liian suureksi, että tuntee kipua naidessa. Pohjaan se ottaa,että täytyy työntää varovasti niin, että pimppi venyy ja hieroo silleen kivasti, kun vaimo uikuttaa ääneen, että jatka hiljaa...tuntuu niin saakelin hyvältä.
Salaa olen käyttänyt tuota pumppua pesuhuoneessa ammeessa ja kivasti se paisuttelee kullia 26 cm on putkessa venyneenä, kun en aivan kovilla paineilla pumppaile. Näyttää tulleen jo 1cm erektio mittaan lisää, vaikka en sitä haluaisikaan. Paksuutta tullu ympärysmittaan 2 cm lisää on nyt 18 cm, mutta parasta , että kovuutta näyttää tulevan, kun sitä halusinkin lisää. Vaimo ei ole vielä huomannut, että kulli on kasvanut kokoa lisää. Sen hän huomasi, että kulli on nykyään tosi kovana ja seisokki kestää kauan ennenkuin spermat lentää pillun perukoille, ja siitähän vaimo tykkää, että jaksaa panna reilut puoli tuntia.
Aion jatkaa salaa pumppailua edelleen, kun näyttää auttavan tuohon erektion kovuuteen, jos kasvua tulee lisää, niin ei se minua haittaa antaa tulla vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Aku
Näin on , että tuli hankittua tuo pumppu, kun se ilmestyi markkinoille. Pumppaillu olen sillä noin 3 kk, joten kokemuksia on jo jonkin verran. Mitään muuta pumppua en ole ennen tätä käyttänyt, joten voin puhua vain tästä bathmate goliathista.
Hankalan alun jälkeen oon nyt vähitellen oppinut sitä käyttämään kunnolla. Mun kulli on aina ollut melkonen jötikkä 24 cm seisokissa, joten pituutta on tarpeeksi ollut, mutta erektion kanssa ollut välillä toivomisen varaa. Vimolta salaa hankin tuon pumpun, kun en viitsinyt kertoo, kun se valittaa kulliani liian suureksi, että tuntee kipua naidessa. Pohjaan se ottaa,että täytyy työntää varovasti niin, että pimppi venyy ja hieroo silleen kivasti, kun vaimo uikuttaa ääneen, että jatka hiljaa...tuntuu niin saakelin hyvältä.
Salaa olen käyttänyt tuota pumppua pesuhuoneessa ammeessa ja kivasti se paisuttelee kullia 26 cm on putkessa venyneenä, kun en aivan kovilla paineilla pumppaile. Näyttää tulleen jo 1cm erektio mittaan lisää, vaikka en sitä haluaisikaan. Paksuutta tullu ympärysmittaan 2 cm lisää on nyt 18 cm, mutta parasta , että kovuutta näyttää tulevan, kun sitä halusinkin lisää. Vaimo ei ole vielä huomannut, että kulli on kasvanut kokoa lisää. Sen hän huomasi, että kulli on nykyään tosi kovana ja seisokki kestää kauan ennenkuin spermat lentää pillun perukoille, ja siitähän vaimo tykkää, että jaksaa panna reilut puoli tuntia.
Aion jatkaa salaa pumppailua edelleen, kun näyttää auttavan tuohon erektion kovuuteen, jos kasvua tulee lisää, niin ei se minua haittaa antaa tulla vaan.
Hyvä Hoikkis, kirjoitit mielenkiintoisen testitekstin!

Kirjoituksesi sisältö on pelkää fulaa, mutta kirjoitit sen näppärällä tavalla niin, että se ensi lukemalla vaikuttaa jopa ihan mahdolliselta, joskin silloinkin kyllä varsin uskomattomalta. Kullisi erektiomitta on kertomuksesi mukaan siis 25 senttiä pituutta ja 18 senttiä ympärysmittaa eli siis lähes 6 senttiä paksuutta. Vaimosi piti heppiäsi jo ennen lisäkasvua liian suurena, mutta ei ole huomannut lisäkasvua, vaikka se on volyymiltään jopa 155,65 cm3 eli 31.2 %!! Vaikka vaimosi piti kaluasi jo ennen tätä lisäkasvua kipua tuottavana, hän siis kuitenkin haluaa, että survot sillä häntä kerrallaan peräti puoli tuntia.

Ilmoittamasi kalukoko on tutkimusten mukaan äärimmäisen harvinainen. Sillä vaimosi kanssa harjoitamasi sessiopituus (puoli tuntia) on pienemmilläkin kaluilla naisille tutkimusten mukaan epämielyttävän pitkä sekä lisäksi miehen kestokyvyn osalta harvinaisen pitkäkestoinen.

Edellä esitetyn perusteella on selvää, että tekstisi on täyttää legendaa, mutta yritys oli kaiken kaikkiaan erittäin hieno.
 
Viimeksi muokattu:
HOIKKIS
Hyvä Hoikkis, kirjoitit mielenkiintoisen testitekstin!

Kirjoituksesi sisältö on pelkää fulaa, mutta kirjoitit sen näppärällä tavalla niin, että se ensi lukemalla vaikuttaa jopa ihan mahdolliselta, joskin silloinkin kyllä varsin uskomattomalta. Kullisi erektiomitta on kertomuksesi mukaan siis 25 senttiä pituutta ja 18 senttiä ympärysmittaa eli siis lähes 6 senttiä paksuutta. Vaimosi piti heppiäsi jo ennen lisäkasvua liian suurena, mutta ei ole huomannut lisäkasvua, vaikka se on volyymiltään jopa 155,65 cm3 eli 31.2 %!! Vaikka vaimosi piti kaluasi jo ennen tätä lisäkasvua kipua tuottavana, hän siis kuitenkin haluaa, että survot sillä häntä kerrallaan peräti puoli tuntia.

Ilmoittamasi kalukoko on tutkimusten mukaan äärimmäisen harvinainen. Sillä vaimosi kanssa harjoitamasi sessiopituus (puoli tuntia) on pienemmilläkin kaluilla naisille tutkimusten mukaan epämielyttävän pitkä sekä lisäksi miehen kestokyvyn osalta harvinaisen pitkäkestoinen.

Edellä esitetyn perusteella on selvää, että tekstisi on täyttää legendaa, mutta yritys oli kaiken kaikkiaan erittäin hieno.
Kyllä täytyy jaksaa se puoli tuntia, kun vaimo ei saa ennen enkä minäkään. Meillä se on ollut aina näin, että hiljaa edetään aina nautiskellen kliimaksiin. Ei vaimo kestä mitään mahdotonta rynkytystä, vaan välillä huilitaan pysäytellen sitten jatketaan taas . Vaimon on saatava ensin ja sitten vasta minä. Minun kalu kyllä kestää, en ole koskaan ollu herkkä laukeamaan ja joskus jää orkku saamatta, kun vaimo ei kestä pitempään ja täytyy lopettaa.
 
Viimeksi muokattu:
simsalapim
katoh mä ostin tämmöse pumpu. mä pumpaili tosaa yks päivä nii helvetist et mu kyrpä räjähtih. onks muil tullu samoi onkelmii vai ooks mä vaa sit ainoo?
Aevan ja,kun se räjähti, nii sul ei oo nyt kyrpää ollenkaan. ainoo oot siinä mielessä, että oot nyt sit kyrvätön miäs . Hahahahahahahaaaaaaaaa! SOPISIT SIT HYVIN HAAREMIN VARTIJAKS.
 
Viimeksi muokattu:
IRINA
Päätinpä kertoa vähän kuulumisia, kun viimeisestä viestistäni on kulunut kohta 4 viikkoa. Kesälomaa vietän ja hellettä näyttää piisaavan edelleen. Pumppailtu on ahkerasti Bathmate goliath pumpulla. Kasvua on tullut paksuuteen vielä jonkin verran lisää, mutta pituuskasvu näyttää olevan pysähdyksissä tällä hetkellä. Pumppu kyllä venyttää kullia mukavasti, mutta erektiopituus on edelleen sen 22 cm aivan sama kuin kuukausi sitten.
Tilattiin tyttöystävän kanssa isompia kortsuja, kun entiset mallit rupesi puristamaan ja kävi pieniksi.
Kaikki tuntuu olevan kesälomalla, kun viestejäkin on tullut vain muutama. Onkohan pumppailut unohtuneet välillä. Laittakaahan viestejä tulemaan, että miten hommat sujuu! Mukava olisi kuulla miten Goliath pumpun käyttäjillä sujuu?
Mielenkiinnosta tulin vilkaseen tänne, ku toi kalun koko kiinnostaa. Sul Jussi näyttää toi kalu kasvaneen ihan hiton isoksi , vai että pumppaat goliathilla. Oot varmaan kiva kundi, mutta niin nuori viel, että kulli tuntuu mahdottoman isolta. En muista nähneeni niin isoa missään. Älä nyt kasvata sitä enää. Ei tytöt halua valtavaa, se sattuu. Mitä nyt tyttöystäväsikin siit sanoo, vai tykkääkö suuresta? Ethän kuitenkaan pahastu jos tämmösiä juttelen? Hyvää kesän jatkoa sinulle Jussi? Vastaile jos viitsit!


















+
 
Viimeksi muokattu:
JUSSI H
Mielenkiinnosta tulin vilkaseen tänne, ku toi kalun koko kiinnostaa. Sul Jussi näyttää toi kalu kasvaneen ihan hiton isoksi , vai että pumppaat goliathilla. Oot varmaan kiva kundi, mutta niin nuori viel, että kulli tuntuu mahdottoman isolta. En muista nähneeni niin isoa missään. Älä nyt kasvata sitä enää. Ei tytöt halua valtavaa, se sattuu. Mitä nyt tyttöystäväsikin siit sanoo, vai tykkääkö suuresta? Ethän kuitenkaan pahastu jos tämmösiä juttelen? Hyvää kesän jatkoa sinulle Jussi? Vastaile jos viitsit!


Aika kivan viestin kirjoitit, joten hieman punastellen vastaan. Varmaan vähän liioittelet mun kaluni kokoo. En nyt tiijä onhan se tollanen ruipelo, mutta välttää, jos nyt sais vähän viel kasvatettua sitä. Tyttöystävä antaa viel kasvatella sitä. Itsekin toivon viel ainakin sentin lisää. Kivalta se kyllä tuntuu jos kehutaan suureksi. Sinä Iina tunnut olevan kyllä hirveen kiva tyttö, kun niin fiksusti kirjoittelet. Hyvää kesän jatkoa Sinulle vaan ja viestittele joskus!
 
Viimeksi muokattu:
moi
Alkuperäinen kirjoittaja löysää lihaa;10563376 begin_of_the_skype_highlighting**************10563376******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************10563376******end_of_the_skype_highlighting:
onko se totta että erektio paranee tuolla pumpulla?
oon 27v ja joskus ongelmia erektion kans eikä viitti mennä lääkärii itkee asiasta :D varmaa vaan kehottas vähentää tupakkaa ja muuta turhaa. sentti pari pituutta ei olis myöskään paha kaupan päälle jos samalla erektiota parantas :)
eli vastailkaa jos ootte tuolla pumpulla saanu kovemman erektion/halut parantunu.

hyvää kesää kaikille!
itellä on parantunu erektio tosi paljo jo 3vk pumppailuilla. tuntuu että koko ajan olis pystys :D eli voin ainaki suositella
 
31 vuotias
itellä on parantunu erektio tosi paljo jo 3vk pumppailuilla. tuntuu että koko ajan olis pystys :D eli voin ainaki suositella
Näin on täällälin auttaa se , mullakin ollu vähän vaikeuksii tuon erektion kanssa, mutta nyt se on jo palautunut ennalleen. Kyllä nussituttaa nyt yhtenään ja kaku sykkii kiimassa kovana. Mulla aina ennen saatto käydä niin että se lerbayti kesken panon, ennenkuin sain orkun. Minä nyt olen ollu aina hidas laukeemaan, puol tuntia ja risat sitten vasta lentää. Nyt kulli pysyy kyllä niin kauan kovana ja hirmusella sykkeellä pallit tyhjenee , joten olen tosi tyytyväinen. Varmaan käytän tuota pumppua aina. kun siit näyttää olevan apua. Kiva naida, kun kulli pelaa.
 
Viimeksi muokattu:
Arnold
Rupesin tässä kyseleen Goliath pumpun käyttäjiltä , että onko minkälaista kokemusta tuosta pumpun tehosta ja toiminnasta? Niitähän on jo hankittu aika lailla, varsinkin kellä kalu on 20cm tai isompi? Miten toimii , kasvaako kalu vielä, miten paksuus kehittyy, entä pituus, ym ???

Olis kiva kuulla mielipiteitä ja kokemuksia!!!
 
EIKKA KP
Luulen vaan, että tuon kokoluokan pumpun käyttäjii on suomessa aika vähän, ei normaalisti oo kullin koko sitä luokkaa. Pinemmillä putkilla useampi pärjää vallan mainiosti, vaikka tuo pienempi bathmate on pienille kulleille tehty, niin kyllä silläkin saa pippelinsä turvoteltua.
Erektion kovuutta voi hyvin treenata tuolla goliath mallilla ja paksuutta se kyllä kasvattaa tehokkaasti.
Kalun on kuitenkin oltava jo aika jööti, kun alkaa sitä käyttämään 20cm tai yli. Tehty isoille kaluille trimmaamista varten ja seisokin harjoitteluun.
 
Minttu
Eipä näytä olevan toisia bathmate goliatin käyttäjiä, kun ei kukaan vastaa. Vai oonko minä sitten ainoo?

Minä luulen, että mun mies pumppailee salaa kylvyssä, kun viipyy siellä ammeessa aina hirveen pitkään. Joku härveli sillä on kuitenkin siellä, näin sen vilaukselta, mutta ei suostunut näyttämään, pisti vaan piiloon.
Kulli sillä on jo muutenkin hirvee parru, mutta pelkään vaan, että se vielä yrittää sitä kasvattaa. Mulle on joskus sanonut, että on se suurin meijän suvussa, mutta sais olla vielkin suurempi. En kyllä ymmärrä miksi miehet on niin tonttuja, että viel salaa pitää sitä yrittää kasvatella. Varmaan luulee, että olen niin tyhmä, etten sitä huomaa jos se kasvaa. Nytkin se on siinä ja siinä, että pystyn sen ottamaan sisään. Orkkukin irtoo heti multa jo muutaman työnnön jälkeen , en kyllä kestäiskää pitkää pumppausta. Vilaukselta näin, että joku hirveen iso sininen putki sillä oli, jota se piilottelee.
Voisko joku mulle selittää mikä se semmoinen on? Onko epäilykseni oikeaan osunut?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä