Tilailin tuossa viikko sitte bathmaten ja nytte oli tänään tullu postissa, ajattelin tässä sit sitä käyttää ja alkukankeuden jälkee, piti trimmailla karvoja ja sillee niin onnistuin saamaan kunnon imun, ei mitään niin, että ois kipeetä ottanu vaan painoi vaan, kattelin sitä siin istues suihkun lattial, että tää vääristää tää putki kyl jotenki, mutta sitte 15min jälkeen(aina välistä pumppailin pois vettä, kunnes 10min jälkeen ei enää lähteny) kun nousin pystyyn, otin pumpun pois(näin neuvottiin ohjeissa) niin olin suorastaan "
" EI TÄÄ OO MUN!, aivan hirveesti tullu lisää ympärysmittaa lisää käytön jälkeen niin, että oli varsi about samaa tasoa terskan kanssa toisin kuin yleensä.
Lähtömittaa levossa ja kovana. 9cm, 8cm - 16cm, 10cm
1. Käytön jälkeen kovana: 17cm ja 12cm!
Olin aivan järkyttyny, että toimiiko tää oikeesti näin, nyt vaan pitää toivoo, ettei tuu mitään "punasia pisteitä" jne. Mutta niin ne tais bathmaten sivuilla lupailla, että mitä pienemmät levon lähtömitat niin sitä isompia tuloksia saa.
ps. nyt on ollut levossa tunnin ja ympärysmitta on pysynyt isompana myös levoasennossa.