miten yksityisesti voi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäluulo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäluulo

Vieras
Tämä voi olla tyhmä viestiketjun aloitus, mutta laitan sen silti. Miten yksityisesti täällä voi mielestänne kirjoittaa ja kysellä omia epäluulojaan ? Kyse on miesystävästäni, jonka epäilen pettävän minua eräässä kaupungissa (itse asun toisessa kaupungissa). Siksi laitan tämän tänne, koska ajattelin, että joku voisi tunnistaa hänet, koska minulla ei ole varaa yksityisetsiväänkään, enkä edes viitsi tuhlata rahojani moiseen.

Olen lähes sataprosenttisen varma, että hän pettää, vaikka kirkkain silmin vannoo toista. Hän ei kuulema voisi koskaan tehdä semmoista, ei ikinä ja että hän rakastaa vain minua ja on aina uskollinen. Kuitenkin käytös ja teot kertovat toista.

Haluaisin asiaan varmuuden, koska mieheltä itseltään en sitä saa tietää. Rakastan tätä ihmistä, mutta tämä epäluulo vie minulta niin paljon energiaa. Haluaisin olla varma, että voisin jatkaa elämääni ja ehkä vielä löytää uuden rakkauden.

Ja vielä. Haluaisin asiallisia kommentteja asiasta. Tiedän olevani tyhmä, mustasukkainen, epäluuloinen, en halua sitä enää kuulla keneltäkään toiselta.

Jospa kertoisit vähän yksityiskohtaisemmin, miksi epäilet häntä.

Kaikki suomalaiset eivät ole täällä eli saattaa olla, että siltä petospaikkakunnalta ei ole ketään. Sekin selviää kun kysyt ja sitten alatte käydä henkilökohtaista viestintää esim. sähköpostitse.

Kiitos Siiri vastauksestasi. Tiedän toki, että kaikki suomalaiset eivät ole täällä, mutta kun en oikein uskalla kauhean tarkasti asioita täällä selvittää. Ajattelin kuitenkin, että ehkä naisia saattaisi kiinnostaa tämä, josko vaikka olisivat ns "uhreja". Sanon vain sen, että paikkakunta on Turun lähellä, sen verran paljastan. Mulle voi myös kirjoittaa sähköpostia:

doris.day@webinfo.fi

Jospa kertoisit vähän yksityiskohtaisemmin, miksi epäilet häntä.

Kaikki suomalaiset eivät ole täällä eli saattaa olla, että siltä petospaikkakunnalta ei ole ketään. Sekin selviää kun kysyt ja sitten alatte käydä henkilökohtaista viestintää esim. sähköpostitse.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja epäluulo;10495562:
Olen lähes sataprosenttisen varma, että hän pettää, vaikka kirkkain silmin vannoo toista. Hän ei kuulema voisi koskaan tehdä semmoista, ei ikinä ja että hän rakastaa vain minua ja on aina uskollinen. Kuitenkin käytös ja teot kertovat toista.

Jos miehesi käytös ja teot kertovat, ettei hän rakasta sinua etkä ole suhteeseenne tyytyväinen, ei ole mitään väliä pettääkö hän oikeasti vaiko ei. Jos et saa suhteesta sitä mitä haluat, lähde kävelemään ja unohda neiti etsivä-leikit.

Ensin alkuperäinen kirjoittaja kertoo olevansa mustasukkainen miehestään. Hän luulee sitä sun tätä. Mitään varmuutta siitä, että mies pettäisi häntä ei ole.

Sitten sama kirjoittaja kertoo, että hän haluaisi löytää uuden rakkauden. Eikö ole ihan turha pitää miesystävästä kiinni, jos kerran etsii uutta rakkautta?

Alkuperäinen kirjoittaja tipuin kärryiltä;10495594:
Ensin alkuperäinen kirjoittaja kertoo olevansa mustasukkainen miehestään. Hän luulee sitä sun tätä. Mitään varmuutta siitä, että mies pettäisi häntä ei ole.

Sitten sama kirjoittaja kertoo, että hän haluaisi löytää uuden rakkauden. Eikö ole ihan turha pitää miesystävästä kiinni, jos kerran etsii uutta rakkautta?

Missä kohtaa hän ilmoitti haluavansa löytää uuden rakkauden?
Sähköpostiosoitteen antoi kai siksi, että jos joku Turun seudulla asuva haluaisi alkaa vakoilla hänen miestään tai sitten minä ymmärsin väärin.

Missä kohtaa hän ilmoitti haluavansa löytää uuden rakkauden?
Sähköpostiosoitteen antoi kai siksi, että jos joku Turun seudulla asuva haluaisi alkaa vakoilla hänen miestään tai sitten minä ymmärsin väärin.

EN OLE etsimässä uutta rakkautta, kannattaisi lukea kirjoitukset tarkemmin. En myöskään pyydä ketään vakoilemaan miestäni. Tarkoitan sitä, että jos joku muukin tuntee tämän oudosti käyttäytyvän miehen, tai on juuri parhaillaan hänen toinen (kolmas) naisensa kirjoittaisi minulle.

Viimeksi muokattu:
Miten ihmeessä voi tunnistaa, jos ei kerrota yhtään mitään koko miehestä tai tapauksesta, edes paikkakunnasta! Suomessa on aika paljon ihmisiä. Suomessa on aika paljon miehiä. Turun lähellä on aika paljon paikkakuntia. Tutkimusten mukaan yli 70% suomalaisista pettää puolisoaan.

Tää on ihan hölmö aloitus. Kerro nyt edes mistä syystä epäilet miehen pettävän sinua? Onko mies tumma vai vaalea? Etunimen alkukirjain? Onko ns. kantasuomalainen vai välimerentumma vai kenties jotain ihan muuta? Onko sporttinen vai kaljamasu? Mitä ikähaitaria?

Miten voit olla suhteessa miehen kanssa, joka käyttäytyy oudosti, on epäluotettava yms.?
Ja itseasiassa, se huonosti lukemansa ymmärtävä taidan ollakin minä. Sinähän kirjoitatkin ekassa viestissäsi: "Haluaisin olla varma, että voisin jatkaa elämääni ja ehkä vielä löytää uuden rakkauden."
Miksi uusi jos rakastat tätäkin miestä?

Aikamoista hakuammuntaa, outoja miehiä on niin paljon, kuin myös outoja naisia.

Miten ihmeessä voi tunnistaa, jos ei kerrota yhtään mitään koko miehestä tai tapauksesta, edes paikkakunnasta! Suomessa on aika paljon ihmisiä. Suomessa on aika paljon miehiä. Turun lähellä on aika paljon paikkakuntia. Tutkimusten mukaan yli 70% suomalaisista pettää puolisoaan.

Tää on ihan hölmö aloitus. Kerro nyt edes mistä syystä epäilet miehen pettävän sinua? Onko mies tumma vai vaalea? Etunimen alkukirjain? Onko ns. kantasuomalainen vai välimerentumma vai kenties jotain ihan muuta? Onko sporttinen vai kaljamasu? Mitä ikähaitaria?

Kerron tarkemmin heti kun taas häipyy luotani, koska silloin mittani on tarpeeksi täynnä. Hän tulee tänään ja lähtee taas viimeistään sunnuntaina, ehkä jo aiemmin, "asioita hoitamaan".

Viimeksi muokattu:
Nyt on mitta niin täynnä', et kerron vähän yksityiskohtasemmin miehestä ja toivon todella et saisin epäilyksilleni katetta. Eli mies on tumma, asuu Raisiossa, ajaa mustalla Ford Mondeolla, etukirjain J.

Hän tuli tänne mun luo torstaina ja nyt taas kovalla kiireellä lähti tänään pois ja syy oli taas niin älytön.

Eli kertokaa, jos tiedätte jotain. Haluan nyt tietää ihan todella tämän ihmisen touhuista. Pettää mua ilmeisesti todella törkeesti. Mutta nyt haluan selvyyden.

Alkuperäinen kirjoittaja epäluulo;10498446:
Nyt on mitta niin täynnä', et kerron vähän yksityiskohtasemmin miehestä ja toivon todella et saisin epäilyksilleni katetta. Eli mies on tumma, asuu Raisiossa, ajaa mustalla Ford Mondeolla, etukirjain J.

Hän tuli tänne mun luo torstaina ja nyt taas kovalla kiireellä lähti tänään pois ja syy oli taas niin älytön.

Eli kertokaa, jos tiedätte jotain. Haluan nyt tietää ihan todella tämän ihmisen touhuista. Pettää mua ilmeisesti todella törkeesti. Mutta nyt haluan selvyyden.

Unohtakaa koko juttu, tää oli provo. Myönnän sen.

Alkuperäinen kirjoittaja epäluulo;10498479:
Unohtakaa koko juttu, tää oli provo. Myönnän sen.

Ei ollut provo, kuhan eilen hätäpäissäni kirjoitin, kun alkoi kaduttaa. Kaikki mitä kirjoitin on totta. Eli tämmösestä ihmisestä jos joku tietää jotain, niin kaikki tiedot ois todella tärkeitä.

Yritä nyt hyvä nainen päättää, haluatko tietää tästä miehestä jotain vai et.
Kertooko mies mihin menee, mistä hänet saa kiinni, jos tarve vaatii?
Asuuko hän luonasi vai missä, voisitko mennä vaihteeksi hänen luokseen? Vai onko siellä jo muija ja mukula?

Aika moista tuuria, jos täältä vastauksen saat, mutta eletään toivossa.

Yhteistyössä