Liian sininsilmäinenkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppu

Vieras
Väitetään että kaikki miehet pettää...tiedän liian monia jotka pettävät. Luotan mieheeni, mutta välillä hiipii epävarmuus ja pelko. Luotanko turhaan? Hän naurattaa naisia..on työnsä puolesta naisten kanssa kaiket päivät. Olenko tyhmä? Kärsin huonosta itsetunnosta. Olen välillä raivostuttava, ja raivostun miehelleni pienistä. Hän ei koskaan ole vihainen minulle. Minä en sano rakastavani, koska en enää tiedä rakastanko...tuntuu kuin tunteet ois kuolleet, jäljellä vain v...tus! Mieheni sanoo joka päivä rakkastavansa! Miksi rakastaisi minua? Lupasi alttarilla, mutta miksi?
Onko maailmassa uskollisia miehiä? Voiko mieheni olla uskollinen tälläiselle vaimolle? ei varmaan, kuka vain sortuisi tässä tilanteessa, vai mitä?
Sääliksi käy lapsemme. Uskoin joskus ikuiseen rakkauteen.
Olen loppuun palanut äiti, tämä on kait tilapäistä, mutta sitä suuremmalla syyllä. En voisi enää elää mieheni kanssa, jos luottamus menisi.

Alkuperäinen kirjoittaja loppu:
Väitetään että kaikki miehet pettää...tiedän liian monia jotka pettävät. Luotan mieheeni, mutta välillä hiipii epävarmuus ja pelko. Luotanko turhaan? Hän naurattaa naisia..on työnsä puolesta naisten kanssa kaiket päivät. Olenko tyhmä? Kärsin huonosta itsetunnosta. Olen välillä raivostuttava, ja raivostun miehelleni pienistä. Hän ei koskaan ole vihainen minulle. Minä en sano rakastavani, koska en enää tiedä rakastanko...tuntuu kuin tunteet ois kuolleet, jäljellä vain v...tus! Mieheni sanoo joka päivä rakkastavansa! Miksi rakastaisi minua? Lupasi alttarilla, mutta miksi?
Onko maailmassa uskollisia miehiä? Voiko mieheni olla uskollinen tälläiselle vaimolle? ei varmaan, kuka vain sortuisi tässä tilanteessa, vai mitä?
Olen loppuun palanut äiti, tämä on kait tilapäistä, mutta sitä suuremmalla syyllä. En voisi enää elää mieheni kanssa, jos luottamus menisi.

Miksi kiusaat itseäsi ajattelemalla tuollaista jos mies ei ole sinua tietääksesi pettänyt?
Jos mies (tai nainen) haluaa pettää niin hän tekee sen vaikka olisi minkälaisessa työssä. Aika ja paikka löytyy kyllä jos vaan tahtoa on. Älä mieti asiaa suotta, itsellesi teet vaan elämän vaikeammaksi. Ja tuollaisella käytöksellä aivan varmasti miehesi etsii vähemmän raivostuttavaa seuraa. Ja tietenkin on olemassa myös uskollisia miehiä, toivottavasti sinun miehesi on yksi heistä.

Alkuperäinen kirjoittaja loppu:

Toivon että saat asiallista apua ongelmiisi.
Itse en ymmärtänyt työuupumistani. Vaikka tuossa lopuksi toteatkin että olet loppuunpalanut, mutta mahdatko todella tiedostaa sen!

A) Ole onnellinen olet naimisissa/parisuhteessa ( ei eronnut/eromassa)
B) Ole onnelliinen sinulla on rakkaat, terveet lapset. Se, että on yleensä saanut lapsia on jo iso onnen aihe.
C) Sinulla on työpaikka. Jos et jaksa pidä vapaa, vuorotteluvapaata.

Lopuksi ajattele asiat toisinpäin. Kuinka monta yksin eläjää suomessa on ? Paljon....Kuinka monta lapsetonta pariskuntaa on ? Monta....Kuinka monta valittajaa vaikka on asiat aivan hyvin. Olet yksi niistä , oletko huomannut?

Yhteistyössä