L
loppu
Vieras
Väitetään että kaikki miehet pettää...tiedän liian monia jotka pettävät. Luotan mieheeni, mutta välillä hiipii epävarmuus ja pelko. Luotanko turhaan? Hän naurattaa naisia..on työnsä puolesta naisten kanssa kaiket päivät. Olenko tyhmä? Kärsin huonosta itsetunnosta. Olen välillä raivostuttava, ja raivostun miehelleni pienistä. Hän ei koskaan ole vihainen minulle. Minä en sano rakastavani, koska en enää tiedä rakastanko...tuntuu kuin tunteet ois kuolleet, jäljellä vain v...tus! Mieheni sanoo joka päivä rakkastavansa! Miksi rakastaisi minua? Lupasi alttarilla, mutta miksi?
Onko maailmassa uskollisia miehiä? Voiko mieheni olla uskollinen tälläiselle vaimolle? ei varmaan, kuka vain sortuisi tässä tilanteessa, vai mitä?
Sääliksi käy lapsemme. Uskoin joskus ikuiseen rakkauteen.
Olen loppuun palanut äiti, tämä on kait tilapäistä, mutta sitä suuremmalla syyllä. En voisi enää elää mieheni kanssa, jos luottamus menisi.
Onko maailmassa uskollisia miehiä? Voiko mieheni olla uskollinen tälläiselle vaimolle? ei varmaan, kuka vain sortuisi tässä tilanteessa, vai mitä?
Sääliksi käy lapsemme. Uskoin joskus ikuiseen rakkauteen.
Olen loppuun palanut äiti, tämä on kait tilapäistä, mutta sitä suuremmalla syyllä. En voisi enää elää mieheni kanssa, jos luottamus menisi.