Nuorena, kun odotin esikoistani 17-vuotiaana, join alkoholia satunnaisesti. Raskausviikolla 15 taisin jopa vetää kunnon kännitkin. Sikiön liikkeiden tunnuttua en koskenut mihinkään muuhun kuin tupakkaan. Raskauden puoleen väliin tuli poltettua kaikilta salaa, paitsi kaveripiirissä täysin avoimesti muiden mukana. Mutta sitä oli nuori ja tyhmä ja liikku täysin väärässä porukassa.
Jälkeen päin sain vielä pojan, joka on nyt 15vuotta. En hänen odotusaikana polttanut tai juonut alkoholia. Olen nyt 39 ja odotan kuopustani enkä ole koskenut, enkä koske tupakkaan tai muuhunkaan. kaduttaa vieläkin että jo nyt täysin aikuisen tyttäreni odotusaikana piti olla niin idiootti.