lääkkeet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TIINA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TIINA

Vieras
Olen nyt raskausviikoilla 32. Olen käyttänyt raskauden aikana n.1-2kertaa kuussa tenoxia tai imovanea. Onko jollain todellista tietoa siitä mitä olen saattanut lapselleni aiheuttaa. Kuinka suuri todennäköisyys epämuodostumiin jne. on tällaisella satunaisella käytöllä?????????
 

Yhteistyössä