Bathmate Peniksensuurennin

• Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Pontius Panetus
Jussi treenari,

Moi. Oletko huomannut värimuutosta kullissaasi? Mulla kulli on juuresta sellainen normaali vaalea, mutta sitten varresta ja terskasta aika selvästi tummempi. Voiskohan tuota tummenemista mitenkään välttää? Vaaleana kulli nyttäisi isommalta ;)

Olen pumppaillut nyt nelisen kuukautta 20 minsaa päivässä. Pituutta on tullut pari senttiä lisää, mutta paksuutta ei yhtään, vaikka muuten kalu tuntuu kädessä joenkin "lihaksikkaamalta". Stondis on jämäkämpi kuin ennen. Mutta taitaa olla niin, että paksuuden kasvu on aika yksilölinen juttu. Kertokaa kokemuksuksianne. Ite haluaisin mielummin paksuutta kuin pituutta lisää. Lähtömitat mula 13/11,5cm.

NaapurinTyttö
Siitä on vierähtänyt jokunen viikko, kun viimeksi värkkäsin viestii tänne. Pumppaillu olen ahkerasti samalla lailla aamuin ja illoin, päivisin en ehdi, kun täytyy käydä viel kouluu.

Koulussa on ollut tapana, että mittaillaan kundien kanssa tota veitikkaa kerran vuodessa, ja katsotaan kellä on suurin. Nyt tänään olen vähän kipeenä ja jäin pois koulusta, joten päätin
raportoida tuloksii. Mittailussa kävi niin, että voitto tuli nyt kotiin tuloksella 19,5 cm ja toisek tulleella mittaa oli 18 cm. Pumppu on kyllä varmaan auttanut tohon kasvuun. toiset jäi kyllä reilusti taakse, kolmas sai tuloksen 15 cm.

Viime vuonna mittani oli 16 cm ja voittajan 17 cm , mulla oli kasvanut tosi muhkeeks myös toi paksuus. Oottelen vaan lisää kasvua ja pääsyä 20cm kerhoon. Kundit kyl näytti olevan kateellisia mulle kun voitin kisan, mut hauskalta se vaan tuntui. Naurettiin vaan porukalla lopuks ja vitsailtiin.
Varmaan palaillaan viel asiaan jatkossakin, mikäli aihetta ilmaantuu.

Eh, mitenkähän noihin vuotuisiin mittailusessioihin pääsisi mukaan ? Vaikka ihan katseluoppilaaksi?

Viimeksi muokattu:
Jussi Treenari
Jussi treenari,

Moi. Oletko huomannut värimuutosta kullissaasi? Mulla kulli on juuresta sellainen normaali vaalea, mutta sitten varresta ja terskasta aika selvästi tummempi. Voiskohan tuota tummenemista mitenkään välttää? Vaaleana kulli nyttäisi isommalta ;)

Olen pumppaillut nyt nelisen kuukautta 20 minsaa päivässä. Pituutta on tullut pari senttiä lisää, mutta paksuutta ei yhtään, vaikka muuten kalu tuntuu kädessä joenkin "lihaksikkaamalta". Stondis on jämäkämpi kuin ennen. Mutta taitaa olla niin, että paksuuden kasvu on aika yksilölinen juttu. Kertokaa kokemuksuksianne. Ite haluaisin mielummin paksuutta kuin pituutta lisää. Lähtömitat mula 13/11,5cm.

Samoin mulla noi värimuutokset, juuresta selvästi vaaleampi. Uimahalliin mennessä laitan itseruskettavaa aurinkovoidetta juureen, niin se tummentaa, että sitä ei sitten helposti erota.
En tiedä voisko sitä mitenkään välttää, ettei värimuutosta tulisi, mutta ei se nyt mikään suuri haitta liene.
Minulla on kyllä tullut tuota paksuutta hyvin lisää läpimitta on nyt 4,4 cm ja pituuden toivon vielä kasvavan. Jatkan pumppailua ainakin siihen asti, kun täytän 18 vuotta, siihen on vielä aikaa lähes kaksi vuotta. Ellei tuleva tyttöystäväni sitten sano,että on jo tarpeeksi suuri. Uskon, että kookkaalla kullilla saa annettua paremmin nautintoo naisille.

Viimeksi muokattu:
JUSSI TREENARI
Alkuperäinen kirjoittaja NaapurinTyttö;10456341:
Eh, mitenkähän noihin vuotuisiin mittailusessioihin pääsisi mukaan ? Vaikka ihan katseluoppilaaksi?
Mitähän luokkani pojat sanoisivat, jos tulisit mukaan yleisöksi tai mittaajaksi? Ehkä se onnistuisi , kun alkaisit minun valmentajaksi, sitten ehkä voisin sinut viedä sinne mukanani. MITÄ TUUMAAT TÄSTÄ??

arska
Kyllä kasvua on jo tullut 1cm pituuteen ja 1,5 cm ympärys mittaan . Täytyy jatkaa harjoituksia. Tuossa joku jo epäili,että pumppaan liian usein.Oen kyllä käyttänyt
muita pumppuja jo useita vuosia ja andropenistä myös sekä saanut niillä yhteensä
kasvua 4,5 cm. Halusin nyt vain kokeilla,että onko bathmate parempi, kun sitä niin
mainostetaan niin paljon.Tiedän, että kasvua ei heti aina tule ,mutta täytyy uskoa
niin kyllä se vähitellen tulee. Kaluni on nyt tottunut tähän pumppuun niin, että mitään
kipua ei enää tunnu ja homma hoituu näppärästi. mittaakin on jo sen verran,että riittäisi. Vaimo vaan tykkää, että se yltää sinne pohjalle, kun siellä on se hekumapiste
ja sitä kun hieroo ja nytkyttää saa mahtavan orkun helposti. Toiset naiset kun tykkää
isosta. Jatketaan vain pumppailua ja viestitellään välistä.
Anatomiasta sen verran että naisen hekumapiste EI ole pohjalla vaan se (g-piste) sijaitsee sormen ulottuvilla eli n. 5cm syvyydessä.

Viimeksi muokattu:
Sale
Se että muna näyttää mitan mukaan kasvavan 1-2 cm, johtuu siitä että viikkojen aikana munan juuressa oleva rasvakerros ohenee! RASVAKERROS! Jatkuvan painamisen seurauksena näin käy. (Ilmiö on sama kuin vatsaläskeissä: vyön kohdalla läskiä on vähemmän, kun vyö kiristää samalla kohdalla.) Itse pumppu ja muut mitat menevät silloin lähemmäksi häpyluuta ja mitta näyttäisi kasvaneen sen 1-2cm.

Akuuttia turvotusta toki voi saada aikaiseksi, mutta samalla tuntoherkkyys heikkenee.

huhuh
Ei kasvata enää kalua liian pieni, kyllä se sinne menee ,mutta heti on pummppu täynnä ,joten öli pakko lopettaa sen käyttö. Käytän nyt racin pumppua vedellä täytettynä, toimii ihan hyvin ja paisumistila kyllä riittää.
Uskon, että se tehoo aivan samalla lailla kuin bathmatekin. Muuten on ihan miellyttävä käyttää veden kanssa. Tehoja kyllä riittää. PIdän putkessa kalua sen 20 min kerralla aivan samoin kuin bathmatessa. Voitte kokeilla jos teillä on racin pumppu.

Siis toi racing pumppuhan on ihan täys susi, oot varmaan itse sen maahantuoja tai kauppias? tollanen surkee pumppu epäluotettavalla pumppausmekanismilla. älkää nyt vaan menkö ostaan tollasta romua.

Viimeksi muokattu:
pidentäjä
Käytän ite kumpaistakin, aluksi vuosia sitten käytin andropenistä ja sit oli pitkä tauko, andropenis tosin on aika pirun kallis. Nyt ostin wickedtoys.fi:stä tollasen Male Edge pron, Peniksen suurennus - Isompi Penis

suosittelen ehottomasti tota pro mallia sillä noita kumipantoja kuluu varsinki jos meinaat venytellä pidempään. Ajaa ihan saman asian mun mielestäni kun toi andropenis, halvempi vaan.

En ollu mikään isomunanen kaveri kun alotin ..14cm, nyt meen 18,5cm mutta tää ei ole tullut yön yli. Eli hermoja ja kärsivällisyyttätää vaatii eli älkää olettako että viikon jälkeen kyrpä on 10 senttiä pidempi :).

Jori
Siis toi racing pumppuhan on ihan täys susi, oot varmaan itse sen maahantuoja tai kauppias? tollanen surkee pumppu epäluotettavalla pumppausmekanismilla. älkää nyt vaan menkö ostaan tollasta romua.
Racing pumppu kyllä toimii ja kestää on monen vuoden kokemus. KASVATTAA PARHAITEN KALUA.

Kahvapumppu hyvä käyttää ja on tarpeeksi suuri, sopii suurellekin kalulle . Mitat kyllä kertoo tehon. NYT JO 6CM KASVUN LISÄYS. Enkä ole mikään mainosmies. Tietysti pienelle pilille sopii mikä vain, vaikka hutsun horoperse.

Viimeksi muokattu:
JM
Kaikilla konsteilla te miehet kidutatte itteänne, että kelpaisitte jollekin toiselle. Uskon kyllä, että enemmän sillä kalun koolla on merkitystä miesten välillä jossain yleisessä saunassa kun miehen ja naisen välillä vuoteessa.

MAIJU
Kaikilla konsteilla te miehet kidutatte itteänne, että kelpaisitte jollekin toiselle. Uskon kyllä, että enemmän sillä kalun koolla on merkitystä miesten välillä jossain yleisessä saunassa kun miehen ja naisen välillä vuoteessa.
Mie kyl tykkään, jotta kival miehel on iso, siit mie nautin, kun ihana kundi painaa tosi syväl.
AI, että tekkee hyvää nam, nam. Laukeen vain isol kalul , himot herää het, kun mietin sitä suurt
ihanaa kaluu. Kasvatelkaa vaan pojat sassiin se suureks, ettei tartte vonkata sitä isoo aina, kun se on niin harvinaist herkkuu. JUU isot kullit ON JEES !!!

Viimeksi muokattu:
SANTERI S
Kertokaa pojat ja miehet totuus. Onnistuuku kalun kasvatus kotikonstein Bathmatella? Mun muna on 11 cm , siis tosi pieni, niin haluaisin muutaman sentin mittaa lisää. AUTTAAKO BATHMATE TAI JOKIN MUU PUMPPU ASIAA?
Kertokaa, jotka olette käyttäneen pumppuja onko tullut kasvua vai ei?? Toivon, että useampi kertoo kokemuksistaan. Kiitos jo etukäteen !

Nalle 23vee
Kertokaa pojat ja miehet totuus. Onnistuuku kalun kasvatus kotikonstein Bathmatella? Mun muna on 11 cm , siis tosi pieni, niin haluaisin muutaman sentin mittaa lisää. AUTTAAKO BATHMATE TAI JOKIN MUU PUMPPU ASIAA?
Kertokaa, jotka olette käyttäneen pumppuja onko tullut kasvua vai ei?? Toivon, että useampi kertoo kokemuksistaan. Kiitos jo etukäteen !
Moi Santeri. Kyllä se onnistuu. Olen käyttänyt Bathmatea nelisen kuukautta lähes päivittäin, muutama lepopäivä välissä. Mulla lähtömitat oli 13 cm pituus ja ympärysmitta 11,5 cm. Nyt pituus on 15 cm ja paksuus 12 cm. Suosittelen bathmaten ohessa myös jotain venytyslaitetta, jonka käyttö ei tarvitse olla rasittavalla maksimiteholla, koska tuo pumppu on aika tehokas. Homma tuottaa tulosta, mutta vaatii malttia ja kärsivällisyyttä.

Viimeksi muokattu:
Jorma
Pienen kullin venytys ja kasvatus on suhteessa vaikeampaa isoon kulliin verrattuna, mutta mielestäni ihan realistinen mahdollisuus. Ota tavoitteeksi vuoden säännöllinen treeni, ja unohda senttien kyttääminen. Ota pari ekaa viikkoa varovasti, sulla ei ole mihinkään kiire. Äläkä odota kuukauden tai kahden treenillä pysyvää kasvutulosta, se on mahdottomuus pumppu-, tai venytyskonsteilla. Puolen vuoden jälkeen huomaat jo pysyvää muutosta, ja se kannustaa jatkamaan.

Viimeksi muokattu:
David
:)))) Nyt tullut bathmate myös isokullisille: Bathmate Suomi - Bathmate Goliath Peniksensuurennin

Emn vaan tajua että jos on jo tommonen karmee kanki niin miksi sitä pitää edelleen kasvattaa?!?!
Jos joku suunnittelee filmiuraa aikuisviihteen parissa, niin siellä tuota muskelia tarvitaan. Muuta tarvetta en keksi minäkään. Mutta toisaalta - onhan tekopeniksiäkin jättikoossa. Kuka niitä käyttää, ja mihin tarpeseen?

Viimeksi muokattu:
Just joo
Älkää ihmiset oikeesti uskoko tähän sopaan "10cm lisää jne..."
On olemassa useita frimoja joiden ainoa tarkoitus on kiertää eri keskustelpalstoja ja mainostaa sovittua tuotetta. Tälläkin sivulla useimmat jotka kertovat kasvattaneensa pituutta tai paksuutta "kylpykaverilla" ovat joko mainostajia tai sitten ns. "trolleja"

Mikko
Se että muna näyttää mitan mukaan kasvavan 1-2 cm, johtuu siitä että viikkojen aikana munan juuressa oleva rasvakerros ohenee! RASVAKERROS! Jatkuvan painamisen seurauksena näin käy. (Ilmiö on sama kuin vatsaläskeissä: vyön kohdalla läskiä on vähemmän, kun vyö kiristää samalla kohdalla.) Itse pumppu ja muut mitat menevät silloin lähemmäksi häpyluuta ja mitta näyttäisi kasvaneen sen 1-2cm.

Akuuttia turvotusta toki voi saada aikaiseksi, mutta samalla tuntoherkkyys heikkenee.

-Juuri näin. Akuuttia turvotusta kuukausien työllä. Näin totesin minäkin. No, sentti saattoi tulla lisää just ton rasvakerroksen ohennuttua. Ken ei usko niin kokeilkoon.

Viimeksi muokattu:
Jortsu
-Juuri näin. Akuuttia turvotusta kuukausien työllä. Näin totesin minäkin. No, sentti saattoi tulla lisää just ton rasvakerroksen ohennuttua. Ken ei usko niin kokeilkoon.
Höpöhöpö. Kun seisokkia mitataan viivottimella, ei rasvakerroksen paksuus vaikuta asiaan. Pumppaus kasvattaa kullin pituutta, myös paksuutta tulee lisää, mutta kasvu ei tapahdu parissa kuukaudessa.

Viimeksi muokattu:
Jortsu
Lisään vielä sen, että muutaman kuukauden pumppauksen tuloksena kalu on kookkaampi, ja muutenkin kuin uusi. Se on komeemman näköinen, lihaksikkaampi ja stondaa ihan kybällä.

Jussi
Lisään vielä sen, että muutaman kuukauden pumppauksen tuloksena kalu on kookkaampi, ja muutenkin kuin uusi. Se on komeemman näköinen, lihaksikkaampi ja stondaa ihan kybällä.

Mulla nyt aivan mahdoton jo toi mulkku, eihän se tahdo sopii housuihin, nyt se on jo hieman yli 20 cm. Tosi mahtavat fiilikset, seisoo kovana jatkuvasti. Treeni antaa tosiaan mittaa lisää.
Tavoitetta on pakko nostaa, en voi tyytyä viel tähän. Lisään nyt painot mukaan treeneihin, että näin mennään nyt. tervehdys toisille!

Viimeksi muokattu:
Jack
Mulla nyt aivan mahdoton jo toi mulkku, eihän se tahdo sopii housuihin, nyt se on jo hieman yli 20 cm. Tosi mahtavat fiilikset, seisoo kovana jatkuvasti. Treeni antaa tosiaan mittaa lisää.
Tavoitetta on pakko nostaa, en voi tyytyä viel tähän. Lisään nyt painot mukaan treeneihin, että näin mennään nyt. tervehdys toisille!

Ahahahahahahahha. Ja pumput auttaa. Sama kun sanois, että tupakalla terveys paranee tai roskaruualla paino laskee. Koko threadin luin ja nauranu oon vedet silmissä. Toiset (viisaat) varottaa, ja toiset (mainostajat) kehuskelee tuotteitaan. Huhhuh mitä porukkaa. Samalla ajalla mitä käytätte pumppaamiseen ja tälläste palstoje tekemisee, saattas jopa ehtiä iskemään jonkun typykän, joka ei loppu peleissä oo ees kiinnostunu kullin koosta, vaan korkeintaa teijä aivojen ympärysmitasta.

t. luonnostaan isoin +20cm :D

Viimeksi muokattu:
JORI
Nyt sopii munkin kulli putkeen, kun vihdoin tuli tuo isompi pumppu postissa. GOLIATH on todella mahtava pumppu, ja voin jatkaa taas treenejä. Vaimo vaan haluu suurta, joten pakko jatkaa kas-
vattamista edelleen 23cm ei enää riitä. Hyvin turpoo putkessa, ja stondis mahtava. Eka treeneissä
veny jo putkessa 24,5 cm asti. Suosittelen kaikille joille HERKULES on käynyt pieneksi. Uskon, että
kasvua tulee viel lisää,kun paisunta tilaa riittää.

Yhteistyössä