mieltymys vitsoihin

• Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
pp.
Asiallinen ja hyvä foorumi. Toki joka paikassa on ongelmansa ja kaikki eivät tykkää kaikista. Siellä pystyy kumminkin keskustelemaan ilman, että kokoajan joku kauhistelee toisten mieltymystä piiskaamiseen. Ja siellä pystyy keskustelemaan myös ne joille seksi ei kuulu kotikuriin. Säännöt on tiukat kyllä, mutta hyvä niin. Ja kaikkeen kuulopuheeseen ei kannata uskoa.Jokainen esittää asian vain omalta kannaltaan parhain päin. Parempi on tutustua ko foorumiin itse ja tehdä omat johtopäätökset. Jos ei tykkää, niin ei siellä ole mikään pakko olla.

naiseni Mies
Kirjoitit kauniisti ja aidosti kahden aikuisen ihmisen toimivasta ja intohimoisesta suhteesta. Kuvaus oli hyvin lähellä minun ja vaimoni suhdetta, hän kirjoittaisi suurin piirtein samoin kuin sinä.

Seksuaalisuus voi olla hyvin monenlaista, mutta meille, joille piiskaaminen ja alistuminen ja alistaminen on siitä tärkeä osa, se tuottaa uskomattoman täyden suhteen. Vaimoni on erittäin itsenäinen ja vahva nainen. Tuskinpa moni (paitsi näihin nautintoihin tutustunut) osaa kuvitella, että hän kokee parhaan nautintonsa, kun saa alistua vapaaehtoisesti täydellisesti tahtooni. Piiskaaminen on sovittu suhteeessamme oikeudekseni ja myös velvollisuudekseni aina, milloin katson hänen toimineen väärin. Meillä on lisäksi hänellä velvollisuus ilmoittaa aina, milloin hän on toiminut siten, jonka tietää minun pitävän vääränä tai, jota hän itse pitää väärin toimimisena. Minun tehtäväni on rangaista vaimoani tällöin.

Tosiasiassa nautin hänen piiskaamisestaan samoin kuin hän nauttii (vaikka sen kokeekin kivuliaana) saadessaan piiskaa tai remmiä. Jotta piiskaa saadakseen tai päästäkseen piiskaamaan ei tarvitsisi ehdoin tahdoin tehdä väärin tai minun keksiä uusia rangaistavia tekoja, olemme myös sopineet, että minun on säännöllisesti piiskattava häntä, jotta hän kokisi antautuneensa minulle täydellisesti. Tietenkin minä tarvitsen myös säännöllisesti sitä nautintoa, jota naisensa piiskaamisesta mies voi saada.

Kiitos minun ja vaimoni puolesta kauniista kirjoituksistasi. Meiidän kaltaisiamme onnellisia pariskuntia on paljon enemmän kuin arvaisikaan.

Riku56
Mnulla on jonkin verran kokemusta piiskauksesta saavana osapuolena. Aluksi sain piiskaa ilman sidontaa, mutta sitten päätimme kokeilla piiskausta sidottuna ja huomasimme, että kiihotumme siitä molemmat. Sen jälkeen olen saanut piiskaa välillä sidottuna ja välilla ilman. Onko muilla kokekmusta sidottuna piiskauksesta?

Heikkikö
Mnulla on jonkin verran kokemusta piiskauksesta saavana osapuolena. Aluksi sain piiskaa ilman sidontaa, mutta sitten päätimme kokeilla piiskausta sidottuna ja huomasimme, että kiihotumme siitä molemmat. Sen jälkeen olen saanut piiskaa välillä sidottuna ja välilla ilman. Onko muilla kokekmusta sidottuna piiskauksesta?

Meillä on tapana, että tyttöystäväni komentaa minut mahalleen sänkyyn ja sitoo käsistä sängyn päätyyn ja piiskaa pakarani. Siinä pääsisin kyllä kääntymään ja olen kerran niin tehnytkin, mutta silloin hän piiskasi reisiäni, joten käännyin heti mahalleni ja hän jatkoi pakaroiden piiskaamista.

Viimeksi muokattu:
piiska pete
Alkuperäinen kirjoittaja Heikkikö;10289872:
Meillä on tapana, että tyttöystäväni komentaa minut mahalleen sänkyyn ja sitoo käsistä sängyn päätyyn ja piiskaa pakarani. Siinä pääsisin kyllä kääntymään ja olen kerran niin tehnytkin, mutta silloin hän piiskasi reisiäni, joten käännyin heti mahalleni ja hän jatkoi pakaroiden piiskaamista.
Hyvä jos homma toimii.Sellainen vinkki että jos laittaa kylmänkääreen takaouplenpääle niin ei jää jälkiä jos vaikka tarvii mennä saunaan.Entä jos tyttökaverilla oli nahka-asupäällä.

aikuinen.
Että eikö aikuinen ihmnen osaa itse vetää rajoja sile, miten käyttäytyä? Tarvitaako siihen toista piiskaamaan ja näin näyttämään, että käyttäydyt, kun pieni lapsi? Seksi leikit erikseen, mutta täällä tuntuu olevan todella pariskuntia jotka käyväy" keskustelua" siitä mikä on oilein ja mikä väärin remmin tai vitsan avulla. Jotenkin tuntuu, että silloin on jotain mennyt pieleen ja on jäänyt lapsen asteelle. Jokaisessa parisuhteessa tulee riitaa, mutta kyllä se pitäisi puhumalla pystyä selvittämään. Ja jos on yhtään järkeä päässä niin ei toista samoja virheitä kokoajan uudelleen, vaan ottaa opikseen. Toki jokainen saa elää kuten haluaa ja jos piiskasta nauttii, niin siittä vaan. Siis leikin ymmärrän kyllä, mutta että ihan oikeasti pitää näyttää missä menee raja, niin kummastuttaa minua kyllä.

k n
Että eikö aikuinen ihmnen osaa itse vetää rajoja sile, miten käyttäytyä? Tarvitaako siihen toista piiskaamaan ja näin näyttämään, että käyttäydyt, kun pieni lapsi? Seksi leikit erikseen, mutta täällä tuntuu olevan todella pariskuntia jotka käyväy" keskustelua" siitä mikä on oilein ja mikä väärin remmin tai vitsan avulla. Jotenkin tuntuu, että silloin on jotain mennyt pieleen ja on jäänyt lapsen asteelle. Jokaisessa parisuhteessa tulee riitaa, mutta kyllä se pitäisi puhumalla pystyä selvittämään. Ja jos on yhtään järkeä päässä niin ei toista samoja virheitä kokoajan uudelleen, vaan ottaa opikseen. Toki jokainen saa elää kuten haluaa ja jos piiskasta nauttii, niin siittä vaan. Siis leikin ymmärrän kyllä, mutta että ihan oikeasti pitää näyttää missä menee raja, niin kummastuttaa minua kyllä.

Niin, kumpikohan siinä sitten on lapsen asteella... se joka ymmärtää mistä on kyse vai se joka ei ymmärrä mutta aukoo siitä huolimatta päätään...

Viimeksi muokattu:
MrBirch
Tämän saman ketjun sivulla 69 tätä viimeksi väännettiin rautalangasta. Mutta turha kai siitä on muistuttaa.

Viimeksi muokattu:
silk
Tämän saman ketjun sivulla 69 tätä viimeksi väännettiin rautalangasta. Mutta turha kai siitä on muistuttaa.
HEI! ongelma on siinä, että ehkä väännettiin "silkkilangasta", joka on aivan liian hienosyistä ja vivahteikasta arkiseen eloon ja oloon. Mutta rautalangasta tätä ei voikaan vääntää...
Miten rautalankaihmiset mustavalkoisine mielipiteineen ja töräyttelyineen voivat ymmärtää toista ihmistä, joka on hienoviritteinen kuin hämähäkin seitti?Jyrkät mielipiteet ja pelko heittäytyä tekevät elosta ankeaa. On hyvä jos uskaltaa, muuten ei voi yllättyäkään.

Nyt on ihan liian pitkä piiskaväli, olemme varmaan väsyneitä, olo on apea ja turhautunut. "tulis edes sota"

Viimeksi muokattu:
silk
Muuten! Mies apkoo myös kirjoittaa asiasta omalta kantiltaan. On lukenut kaikki nämä minun kirjoitukset ja olisi kiva nähdä mitä sieltä tulee. Pyysin kirjoittamaan niin, että viestistä huomataan, että on Silkin kurinpitäjä...

quga
Onko kukaan ratkaissut piiskauskiinnostustaan siten, että on varannut ajan näille netissäkin palvelujaan tarjoaville ammattidominoille? Kuinka homma sujui ja vastasiko odotuksia?

noniinon
Hei miksi ihmetellä toisten mieltymyksiä? En minäkään pidä esim. tupakasta, mutta entuomitse niitä jotka polttaa. Tai on seksinkin saralla asioita joita en ymmärrä, mutta mitä sitten? Ne ketkä tykkää ja ymmärtää tehkööt sitä.

Mitä pahaa siinä on jos haluaa tulla piiskatuksi ja saa mitä haluaa. Kukin tavallaan.

Ja teille joidenka mielestä se on väkivaltaa sanon, että aikuinen, joka ei osaa lähteä suhteesta, jossa on väkivallan alla vasten tahtoaan, on todella lapsellinen ja saamaton.

piiska pete
Onko kukaan ratkaissut piiskauskiinnostustaan siten, että on varannut ajan näille netissäkin palvelujaan tarjoaville ammattidominoille? Kuinka homma sujui ja vastasiko odotuksia?
Kannattaa kysyä etukäteen että onko piiskaus palvelua koska kaikilla ei ole sitä palvelua.Kannatta myös mainita fantasiat eli miten homma etenee.Minulla ei ole muuta kokemusta mitä olen puhelimessa jutellut.

Viimeksi muokattu:
palvelija
Leikki on leikkiä, vaikka leikitäänkin "ihan tosissaan". Eli teen kaikki kotityöt ja palvelen vaimoani kaikin tavoin ja kun joku menee vikaan saan piiskaa paljaalle takapuolelleni. Joskus joudun hakemaan piiskat lähimetsästä. Vaimo nauttii piiskaamisesta ja minäkin (ainakin pikkuveli on innoissaan jo ajatuksesta).

toisesta yhteisöstä
Tuota jälkimmäistä yhteisöä ei kylläkään voi ainakaan naisille suositella. Kuulin chat-huoneessa siitä niin iljettäviä juttuja että huh huh. Vetäjä suostuttelee kuulemma jokaisen uuden naisen "sessioon" jossa hän haluaa ottaa valokuvia itselleen. Tiedä sitten mihin se niitä kauppaa mutta ihan normaalilta ei kuullosta. Seksuaalista hyväksikäyttöä ennemminkin.

Anneli A.
Sanokaas paikkoja mistä netistä voi löytää piiskaa antavan miehen parisuhteeseen (kotikuri)?
Iskurin tiedän...
Tänne ei kai saa laittaa linkkejä, mutta jos laitat johonkin hakukoneeseen piiskatreffit tai kotikurifoorumi niin niillä löytyy. Ennen sinne sai jättää ilmoituksen rekisteröitymättä mutta ei näköjään enää. Itse löysin sitä kautta kotikuria antavan miehen joka oli vielä vapaakin. Iskurissa on enemmän valinnanvaraa mutta kokemusteni mukaan ne miehet on yleensä jo naimisissa. Kotikuriseuraa tositarkoituksella hakevia siellä ei juuri ole. Ehkä siksi että ilmiötä ei täysin ymmärretä.

Viimeksi muokattu:
jäsen minäkin
Nimimerkki quka kysyi ammattidominoista. En nyt muista nimeä, mutta joku seksiterapeutti oli sellainen joka harrastaa maksusta kaikenlaista roolileikkiä. Ja sitten esimerkiksi Tuntemattoman maan kautta löytyy joitakin. Ammattilaisen kanssa ei vain saa sitä samaa tunnelmaa minkä saa tutun kanssa. Tietty jos pelkkä piiskaaminen riittää niin mikäs siinä sitten.

[viestiä moderoitu]

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä