Kirjoitit kauniisti ja aidosti kahden aikuisen ihmisen toimivasta ja intohimoisesta suhteesta. Kuvaus oli hyvin lähellä minun ja vaimoni suhdetta, hän kirjoittaisi suurin piirtein samoin kuin sinä.
Seksuaalisuus voi olla hyvin monenlaista, mutta meille, joille piiskaaminen ja alistuminen ja alistaminen on siitä tärkeä osa, se tuottaa uskomattoman täyden suhteen. Vaimoni on erittäin itsenäinen ja vahva nainen. Tuskinpa moni (paitsi näihin nautintoihin tutustunut) osaa kuvitella, että hän kokee parhaan nautintonsa, kun saa alistua vapaaehtoisesti täydellisesti tahtooni. Piiskaaminen on sovittu suhteeessamme oikeudekseni ja myös velvollisuudekseni aina, milloin katson hänen toimineen väärin. Meillä on lisäksi hänellä velvollisuus ilmoittaa aina, milloin hän on toiminut siten, jonka tietää minun pitävän vääränä tai, jota hän itse pitää väärin toimimisena. Minun tehtäväni on rangaista vaimoani tällöin.
Tosiasiassa nautin hänen piiskaamisestaan samoin kuin hän nauttii (vaikka sen kokeekin kivuliaana) saadessaan piiskaa tai remmiä. Jotta piiskaa saadakseen tai päästäkseen piiskaamaan ei tarvitsisi ehdoin tahdoin tehdä väärin tai minun keksiä uusia rangaistavia tekoja, olemme myös sopineet, että minun on säännöllisesti piiskattava häntä, jotta hän kokisi antautuneensa minulle täydellisesti. Tietenkin minä tarvitsen myös säännöllisesti sitä nautintoa, jota naisensa piiskaamisesta mies voi saada.
Kiitos minun ja vaimoni puolesta kauniista kirjoituksistasi. Meiidän kaltaisiamme onnellisia pariskuntia on paljon enemmän kuin arvaisikaan.