Huh, heti aloituksen luettuani toivoin, että ap olisit valinnut jonkun muun palstan.
Yritä olla välittämättä noista paskiaisista. Se on helppo sanoa mitä pitäisi tehdä kunnei itse elä siinä tilanteessa, ap he eivät tunne sinua eivätkä elämäntilannettasi. For all we know kirjoittajana voi olla kolme 11-vuotiasta. Itse asiassa toivon, että olisi, hirvittää ajatella jos ovat aikuisia.
Sinun elämäsi tärkein henkilö on tällä hetkellä lapsesi, hänen jälkeensä sinä itse, tai miten päin sen nyt haluaa nähdä. Te kaksi. Sinun on kuitenkin saatava tilanne ratkaistua, lapsi kunnei siihen pysty. Happinaamari laitetaan ensin itselle, sitten vasta muille.
Ensimmäiseksi voisit mennä terveyskeskukseen, kertoa lääkärille tilanteestasi ja pyytää jos saisit keskusteluapua. Tilanteenne on tulehtunut, ja sinulle olisi varmasti hyötyä päästä puhumaan ulkopuoliselle. Seuraavaksi älä menetä toivoasi! Jaksa uskoa, että kaikki vielä järjestyy. Lisäksi, tämäkin on vain elämää, luota siihen, ettei sinussa ole vikaa, etkä sinä ole vastuussa miehesi toimista. Miksi hakkaisit päätäsi seinään, vielä oman terveytesi kustannuksella? Vaikeista parisuhdetilanteista tekee järjenvastaisen se, että usein sydän vielä uskoo ja toivoo ja haaveista on niin vaikea luopua, vaikka järki sanoisi, että suhteen on loputtava. Suhteen loppuminen yleensäkkin on hirvittävä pettymys, kun kaikki se, mitä salaa tai avoimesti on toivonut pitääkin heittää roskikseen.
Jos haluat pois yhteisestä kodistanne, että myy se auto. Sitä on hirveän kallis ylläpitää. Hae tukea, soita kelaan, työkkäriin, sossuun joka paikkaan! Käytettäväksi ne tuet on tarkoitettu, se on täysin toisarvoista mitä mieltä esimerkiksi tämän palstan kirjoittajat henkilökohtaisesti sosiaalitukien käytöstä ovat. Soita kaupunkisi asuntotoimistoon. Koska olet vihanen miehellesi, eikä hän kuitenkaan ole kiinnostunut ottamaan sitä vastaan, sinulle voisi olla hyötyä erillään asumisesta. Teidän pitää pystyä keskustelemaan.
Jo tehtyjen valintojen kelailu tai arvostelu on turhaa. Sinä olet nyt tässä tilanteessa, suuntaa katsesi eteenpäin. Tulevaisuuttasi voit muuttaa, mennyttä tietysti et ja voit valita millainen ihminen haluat olla.