oisko paskamaista (rippilahja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noita pullea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ole, ajatus on oikeesti se mikä merkkaa. ja jos ei merkkaa, niin sit on tosissaan saajan vika :D itse askartelisin ison "taidekortin", kuten pienen piirroksen/maalauksen. se saattais siirtää ajatuksen pois rahasumman pienuudesta, jos siis omaat kädentaitoja.

Enemmän rippi-ikäisellä on käyttöä rahalle, kuin jollekin värssykirjalle!
Markka-aikaan 50mk oli passeli rippilahja, miksei nyt riittäisi 10e, kun se on enemmän, kuin 50mk?

Alkuperäinen kirjoittaja noita pullea:
tota hopeakorua ensin aattelin itsekin mutta kun ei kuitenkaan tiedä tykkääkö vai ei.

osta vaikka sellanen Twin Peaks sydän,eli missä 2 sydämen puolikasta? voi siitä sit antaa ystävälle tai kun rupee seurustelemaan niin poikaystävälle sen toisen puolen?

jos kysessä tyttö, niin eikö joku koru tms voisi olla? ihan kivoja korujakin saa jo n.10? jäisi muistoksikkin jotain...
mä itse olen sinäänsä tuota rahan antamista vastaan, kun se tahtoo nuorella usein mennä "johonkin" , eli häviää kuin tuhkatuuleen... ellei sitten lahjansaajalla ole joku selkeä tavoite mihin rahaa kerää/tarvii esim mopo, joku soitin tms...

Kymmenen euroa tuntuu jotenkin niin pieneltä summalta. Markka aikana 50 markalla sai enemmäin kuin nykyisin 10 eurolla. Kymmenellä eurolla voi kuitenkin löytää jotain kivaa, josta ensimmäisenä ei tule mieleen lahjan hinta. Pääasia kuitenkin on muistaminen. Sitäpaitsi 50 markkaa riitti mulle aivan hyvin, mutta nykynuoret onkin sitten eriasia.

Mä ostasin kyllä jotain pientä kivaa mieluummin sillä 10 eurolla. Mutta jos rahan laittaa, niin en mä kyllä korttiin sen kummemmin selittelis mistään omasta taloudesta. Lahjan saajan vaan pitää osata arvostaa vaikka pienempääkin lahjaa.

Jaa muokkaampa vähän.... Tajusin ton ap:n jutun väärin, luulin et laittaa 10e kuoreen + selittelee vielä korttiin ettei nyt enempää voi antaa, heh... Siinä vaan piti vissiin ollakin kysymysmerkki ton plussan tilalla....

Sori, mä törttöilen.... :D :whistle: :ashamed: :snotty:

Mulle tuli mieleen, että miksi et ostaisi sillä 10?:lla jotain? Vaikuttais ehkä isommalta summalta :)

*muoks* oho, tää sivu oli mulla tässä auki päivittämättä ja huomasin nyt vasta, että oli tullut paljon muitakin samantyylisiä vastauksia :)

Yhteistyössä