Naiset, oletteko mitanneet pimppinne syvyyden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naikkonen123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kas kun en ole huomannut. Ainakin hän on moittinut minua, että sotken kaikkiin kirjoituksiini huumoria. Hän on myös halunnut keskustelujen pysyvän asiallisina. No ei siinä mitään kyllä minä asiallistakin tekstiä pystyn lukemaan huumorilla.

Voisin kuvitelle, että miehille naisten pillunsyvyyden oikeista mitoista voisi olla hyötyäkin. Olettaisin, että jos useampikin nainen vaivautuisi mittailemaan isolla dildolla paljonko mahtuu, niin huomattaisiin, ettei monenkaan pilluun mahdu kunnolla 18cm enempää. Tällöin moni kaksikymppisestä kalusta haaveilevat miehet voisivat vihdoin ymmärtää, ettei moisesta kalusta ole sanottavammin hyötyä.

Voisin kuvitelle, että miehille naisten pillunsyvyyden oikeista mitoista voisi olla hyötyäkin. Olettaisin, että jos useampikin nainen vaivautuisi mittailemaan isolla dildolla paljonko mahtuu, niin huomattaisiin, ettei monenkaan pilluun mahdu kunnolla 18cm enempää. Tällöin moni kaksikymppisestä kalusta haaveilevat miehet voisivat vihdoin ymmärtää, ettei moisesta kalusta ole sanottavammin hyötyä.

pillun syvyyttä tärkeämpi on sen kireys. Naisetkin jo opiskeluaikoina sanoi, että heitä kiinnostaa paksut munat, ei niinkään se pituus. Eli jo tällöin synnyttämättömät opiskelijanaiset, joilla oletettavasti on melko kireät pesät, arvosti paksuutta. Toki pitkä muna on normaalisti myös paksu.

Viimeksi muokattu:
pillun syvyyttä tärkeämpi on sen kireys. Naisetkin jo opiskeluaikoina sanoi, että heitä kiinnostaa paksut munat, ei niinkään se pituus. Eli jo tällöin synnyttämättömät opiskelijanaiset, joilla oletettavasti on melko kireät pesät, arvosti paksuutta. Toki pitkä muna on normaalisti myös paksu.

Ei kannata olettaa, koska monesti synnyttäneillä naisilla on parempi lihaskunto ja siten tiukempi pillu. Sitä paitsi eniten vaikuttaa rakenteelliset kysymykset. Toisilla naisilla on tiukemmat ja pienemmän pillut. Eniten taitavat naiset arvostaa paksuutta, mutta nykytutkimusten mukaan monet naiset saavat helpommin ja paremmin orgasmeja, jos kalu riittää painamaan pillun pohjan erogeenisiä hermopisteitä. Valitettavasti suurimmalle osalle se ei koskaan toteudu, kun enemmistö kaluista ei sinne yletä. Silloin paksuus on valttia

Viimeksi muokattu:
Olen aina ihmetellyt jatkuvaa pohtimista mediassa, miesten kalun koosta, ja sen merkityksestä. Olen nyt 58 v ja kokemuksia naisten kanssa yli 40 vuoden ajalta. Voin vakuuttaa, kuten kaikki joilla on kokemuksia eililaisista naisista, että naiset ovat myös hyvin eri kokoisia. Ehkä aihe on kielletty! "Suurin kokemukseni" on lähes 180 cm pitkä, 4 lapsen äiti. Seksielämämme oli erittäin hyvää, koosta riippumatta. Nyt seurustelen elämäni naisen kanssa! Käsittämättömän ihana ihminen! Myös seksi hänen kanssaan on sellaista, jota en olisi pystynyt edes kuvittelemaan. Johtuu tietysti myös siitä, että olemme niin hullantuneita toisiimme, mutta hän on seksuaalisesti nainen, jollaista en ollut vielä koskaan tavannut! Vaikka minulla on ollut seksuaalisesti todella hyviäkin suhteita. Hän minua vuotta nuorempi, lapseton pieni 156 cm. Hän pitänyt itsensä hyvässä kunnossa. Voin sanoa kokemuksesta, että kuten miesten koossa, niin kyllä naisten koossa on aivan yhtä dramaattisia eroja! Edellinen avovaimoni oli myös aika lyhyt, ja vain kerran synnyttänyt hyväkuntoinen ja hiukan nuorempi, mutta himuisen paljon suurempi kuin nykyinen Enkelini. Hoksasin, että käsien ja ja jalkojen koko korreloi alapään kokoa. Sama saattaa olla myös miehillä. Enkelini on todella tiukka ja emätin lyhyt ja hänellä o todella vahvat alapään lihakset. Mutta rakkaani koko ei ratkaise meidän suhteessa yhtään mitään. Ompahan suuremmoinen extra siinä! Me arvostamme ja rakastamme toisiamme, ja suhteessa olemme soutamassa samaan suuntaan yhteistä päämäärä kohti, ja teemme toisillemme hyviä asioita. Kaikissa aikaisemmissa suhteissani olemme olleet aina eripuolilla. Se oli jatkuvaa "taistelua". Miksi naisten täytyy yrittää alistaa miestä, tai motkottaa täysin tyhjänpäiväisistä asioista? Nykyisessä suhteessa niin arki, kuin seksisikin on yhtä juhlaa. Koosta riippumatta!