Isoin pippeli, jonka kanssa olet ollut? (ei provo!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskikokoset on hyviä, isot muistaa ja pienet muistaa. Tietysti onhan se iso kalu/pippeli/muna/siitin(mikä nyt olis hyvä sana?) semmonen urbaanin leganda jota voi sitten kavereille kertoa, ja pieni pippeliys taas vähä miehiyttä alentava tekijä..

Alkuperäinen kirjoittaja miten niin muka iso??:
Ai niinku täydessä valmiudessa??? kait se nyt on ihan normikokoa... tollanen nivusesta napaan ulottuva.

Makuasia tämäkin, itse en kuitenkaan ihan niin rontista välitä kun ei ollut mikään ohuinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miten niin muka iso??:
Ai niinku täydessä valmiudessa??? kait se nyt on ihan normikokoa... tollanen nivusesta napaan ulottuva.

Makuasia tämäkin, itse en kuitenkaan ihan niin rontista välitä kun ei ollut mikään ohuinkaan.

Ei ku mä ihmettelin tuota, että muka iso ois. Keskiverto koko luulisin. Makuasia sit tietty mistä eniten tykkää, mut miehellä on se mikä on ja ihan hyvältähän tuo tuntuu.

joo ja mulla ei ainakaan tila riitä tuolla alhaalla, paksuutta kyllä menee (onhan sieltä vauvan pääkin tullut ;)) mutta jos kokeilee jotain dildoakin niin ei se loppuun asti mee. siis ihan turhia senttejä niillä pitkä kaluisilla

Yli 180 senttinen jättikyrpä oli ensimmäinen pitkä suhteeni. Varustus oli sen mukainen. Mies itsekin halusi mitattavan.
Se oli silloin. Nyt on kuin mittatilaustyönä olisi tehty. (käy kuin puukko tuppeensa, menikö sanonta noin?)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ai 25 cm keskiverto? haloo! 15 cm on varmaan keskiverto :P sä olet tavannut jotain kauheita oreja!

Ähä, eikö tässä joku maininnu kouluviivottimen ja mun kouluviivottimet oli ainaki 20 senttisiä =) Mut anyway ihan soppilu tuon oman miehen varustus noine mittoineen on ;)

Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Yli 180 senttinen jättikyrpä oli ensimmäinen pitkä suhteeni. Varustus oli sen mukainen. Mies itsekin halusi mitattavan.
Se oli silloin. Nyt on kuin mittatilaustyönä olisi tehty. (käy kuin puukko tuppeensa, menikö sanonta noin?)

Yli 180 senttinen? Onko tuossa pilkkuvirhe?

joo joo koolla ei oo välii
mutta tiedän senkin
testaat arvioit ja mittaat joka sentin

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:

Yli 180 senttinen? Onko tuossa pilkkuvirhe?

joo joo koolla ei oo välii
mutta tiedän senkin
testaat arvioit ja mittaat joka sentin

Ei oo pilkkuvirhettä, koska koko tyyppi oli yhtä kyrpää.

En todellakaan ole mitannut. Mutta voinen kertoa anonyymina sen, että eräällä oli kyllä niin mieletön vehje ettei niistä hommista tullut mitään vaikka olisin ollut kuinka öljytty.. Repesin mukavasti heti alussa niin se jäi siihen :laugh: Muuten oikein ihana ja kultainen mies, mutta minä olen aikamoinen seksipeto..

Yhteistyössä