Unet, joissa pannaan vierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unikeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä näin viime yönä unta että olin narkkari ja meinasin ensin salakuljettaa huumeita lentokoneeseen, mutta en uskaltanutkaan. Tullivirkailija alkoi tehdä mulle perusteellista tarkastusta ja ensin kiitin luojaani että olinkin päättänyt olla kuljettamatta huumeita. Sitten kopelointi alkoi käydä rajuksi ja intiimiksi, ja ensin pelästyin mutta sitten aloin nauttia tajuttomasti. Virkailija hyväili mun alapäätä ja mun mies ja kaverit vaan katto vieressä. Olin ihan kiihkoissani ja just ku olin orgasmin partaalla, heräsin kun lapsi tuli herättämään. Tylsää.

No, mä olen nähnyt usein esim. semmosia unia, joissa olen vahva ja uljas sotamies joka yksikätisesti tuhoaa vähintään miljardi zombia ja muuta hirviötä. Eli aika kaukana todellisuudesta kaikin puolin:D

Olen kertonut vaimolleni että panin rajusti hänen siskoaan unissani. Ironisinta tässä jutussa on että olen pannut useasti vaimoni siskoa. On vähän nuorempi ja hiukan isommat tisst, sekä panohalut suuremmat kuin vaimollani. Vaimoni sisko sanoo että on mukava tuntea samaa kalua sisällän kuin siskonkin sisällä. Molempia aina paljaalla on minulla tapana.

Olen kertonut vaimolleni että panin rajusti hänen siskoaan unissani. Ironisinta tässä jutussa on että olen pannut useasti vaimoni siskoa. On vähän nuorempi ja hiukan isommat tisst, sekä panohalut suuremmat kuin vaimollani. Vaimoni sisko sanoo että on mukava tuntea samaa kalua sisällän kuin siskonkin sisällä. Molempia aina paljaalla on minulla tapana.
Ei kuulu tänne.

Tiedättekö mikä on rodeonainti?
Seuraavan kerran kun nait vaimoasi/tyttistäsi takaapäin sanot jossain vaiheessa "tästähän se sun siskoskin tykkää".
Yritä pysyä senjälkeen kolme minuuttia satulassa.

Yhteistyössä