mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
masokisti
Minä asun yksin ja olen suht.koht.varakas ja haluan että joku sadistinainen muuttaa sisään minulle,minä haluan että hän alistaa ja nöyryyttää minua joka päivää,olen ruotsinkielinen!
 
kauko
Ettei olisi mitenkään epäselvää niin: minua kiihotta minenomaa ajatus piiskan saamisesta ja niin että pyllypunottaa pitkään vielä jälkeen päin. Pihlaja piiskalla niin että juomut näkyy ja tuntuu. Piiskan antaminen toki kiihotta myös mutta l a p s i a ei piiskata, ne on meidän aikuisten leikkejä.
 
masokisti
Minäkin joudun anna minulle itse vitsa pajuvitsalla kun en löytänyt joku joka halua piiskata minua!Nytkin olen aivan raitainen ympäri reidet ja pakarat,harmitta kun ei hehtais käyttää sortsit kun reidet ovat raidat.
 
Antero Viemäri
Annan sinullr kyllä vitsaa kun kerran sitä haluat. Annsn sinullre myös tottelevaisuuskolutusa koska enusko että osaat totella käskyjäni mutta eik hätää tässsä mielesssä, opetan sinut kyllä totteemaan ja ripeästi. Sen opetan sinulle koulutusraipallani.

Bl
 
tädin kuritus
Olin nuorena poikana 15-vuotiaana 70-luvulla tätini luona
kesäisin maalla viettämässä lomaani.
Siellä minulla oli määrättyjä töitä tehtäväni, kuten polttopuittentekoa, kasvimaan kitkemistä ym., joskus olin tädin mielestä vähän laiska ja tottelematon, joten oli kurinpalautuksen paikka. Hän komensi minut riisutumaan ja otti poikittain polvilleen ja läimaytteli pakaroitani jonkin aikaa, tämän jälkeen sain nurkkakomennuksen.
Sinä aikana hän kävi hakemassa vitsan. Sitten jouduin vasalleni penkin päälle, pari tyynyä alle, että peppu oli hyvin pystyssä ja piiskaa tuli lujasti. Tämän jälkeen tuli kiittää selkäsaunasta, täti halasi ja sain luvata, että parantaisin tapani. Nyt on jälleen tullut halu löytää täti, joka kurittaisi vanhaan malliin...
 
kauko
Hei masokisti miksi sitten piiskaat itseäsi jos häpeät, piiskausksen jälkiä. Piiskaus on opetusta kyllä kai opetuksen jälki saa ja pitää näkyä.
 
masokisti
Kyllä kai ymmärät että jos minä otan aurinko täällä kotona pihalla ja naapuri tule tänne ja näkevät että reisien taka,sisä ja etupuolella on täynnä tummansiniset raidat että hän ihmittelee ja rupea kertoa kaikille kokossa kylässä että tiedätkö että vanha mies saanut piiskaa,sitten minä hävetän että en kehtais näytäytyä enää!Ne piiskaanraidat joka on pakarat hän ei näe jos on pikkuhousut yllä?
 
masokisti
Jaa,en vastanut sinun kysymys mitä varten minä piiskaan minua?
Minä piiskaan minua sen takia että nautin kun se kirvele ja minä fantasiodaan että se ainoa ihminen eli se seksipaartneri joka minä haluan saada näet ja nautit kun hän rangaistat minua mutta en halua että koko kylä ja tulevaisuudessa koko kaupunki tietää että minä haluan saada piiskaa!Kyllä minä haluan tuntea minua alisettu ja nöyryyttetty se seksipaartnerista joka en vielä saanut mutta toivon saada!
 
Tätiä myös etsivä
Kuvauksesi on kuin suoraan omista fantasiostani! Täytyy myöntää, että olen kateellinen, kun olet päässyt joskus kokemaan moista. Käyttikö tätisi koivu- vai pajuvitsaa? Paljonko antoi kerralla?
 
yks vaan
Sain kerran anopiltani piiskaa! Vei hänelle ruokatavaroita, ja olin unohtanut jotain. Hän totesi, että ""sietäisit piiskaa"" Minä siihen, että anna vaan! Hän komensikin heti housut alas ja minä tietenkin tottelin ja sitten tuli kukkakepistä. Anoppi oli jo silloin kahdeksankymmentä ja leikkinä se meni, mutta siitä joskus virnuillaan. Vien säännöllisesti hänelle kauppatavaroita ja hän aina kyselee, että ""muistitko kaikki!""
 
tädin kuritus
täti käytti tavallisesti pitkää, notkeaa koivuvitsaa.
Sivalluksia pakaroilleni tuli noin 20-30 kappaletta.
Joskus hän sitoi muutamia lyhyempiä pajuvitsoja yhteen nippuun, silloin selkäsauna annettiin poikittain polvilla ja lukumäärä oli suurempi. Täti ei aina piiskanut kovin, mutta
kesto saattoi olla pidempi....
 
Poika
Minäkin sain lapsena joskus vitsaa tädiltäni mutta kerran pääsin näkemään kun tätsi sai vitsaa. Tädin miesystävä oli käymässä ja ihmettelin mitä täti puuhasi pihakoivun luona. Vitsakimpunhan siinä valmisti ja kun täti oli mennyt sisään, hiivin keittiön ikkunan taakse salaa katsomaan mitä sisällä tapahtui. Siellähän täti pyllisti ilkialasti lattialla ja mies antoi reippaasti vitsasta. Tädin iso perse vaan tärisi piiskauksesta.
 
arja
Olen aikuinen ja lapsena sain piiskaa aika usein, olin melko vilkas ja poikamainen kujeissa. Usein vanhempani olivat kovin kyllästyneitä temppuhini. Piiskaus oli edottomasti rangaistus. Muistan aivan erityisesti yhden piiskauksen, olin rikkonut tätini kukkamaljakon ja täti tietysti vaati rangaitusta äiti komensi piiskan hakuun ja sitten syliinsä pylly paljaan tätini tietysti valvoi piiskauksen ja jouduin vielä nurkkaa miettimään tekosiani. Silloin huomasin kiihottuneeni ja pimppa märkänä seisoin häpeämässä. Sen jälkeen olen ollut kiinnostunut piiskan saamisest.
 
Seyren
No niin, peppu on punaraitainen juhannuksen kunniaksi. Sain piiskaa paljaalle pepulle tiistaina. Ja ihan aiheesta. Se sitten tuntui hyvältä, vaikkei siihen liittynyt mitään seksiin viittaavaa. Olin jo todella pitkään ollut vailla kunnon kuritusta, kuitenkin vain kotikuria....ei sadismia. Jospa nyt pysyisi vähän aikaa mielessä ystävän isälliset ohjeet. Antero Viemärille sellaiset terveiset, että asut turhan kaukana. Ei piiskaa saadakseen kovin kauas kotoa viitsi lähteä. Mielummin keskemmältä Suomea.
 
leena37
Meillä oli uskovainen koti ja piiska oli ihan yleistä käyttötavaraa varsinkin jos kuunneltiin radiosta jotain hölmöjä lopinoitä ja pulis eikä ollut paikallaan niin heti sai piiskaa oli vieraita tai ei.Monesti luulen että äidillä oli näyttämisenhalu vieraiden aikana jotta meillä on kova kuri ja piiskaa saa reilusti.ite ainakin pelkäsin ihan hirveesti aina noita tilanteita ja yritti skarpata jotta ei saisi piiskaa.Piiska oli kimppu joskus kun veli sai sillä mut yleensä sellanen haarakas koivunlatva ja aina sai niin et takamus oli punanen,ei kuulemma vaikuttanut muuten.Veli sai eniten ja lujasti ja me tytöt hiukan vähemmän mutta samat nöyryytykset vieraiden aikanakin.Itse haettiin piiskat paitsi seuroissa ym eikä talvisin.Nykyään en ole minkään uskonlahkon lähettiläs mutta saan piiskaa mieheltäni joten on se lapsuuden piiskaus jotenkin jäänyt alitajuntaan että sitä saa edelleen vielä 20v jälkeenkin.Systerikin haluaa piiskaa myös nykyisin muttta muut ei kun saivat sitä kuulemma tarpeeksi.Olen kysynyt äidiltäni joskus ei miksi niin paljon sain niin tytöt pitää piiskata lapsena usein kun he hoitaa perheen ym ja pojat on vilkkaita lapsena niin piiskalla vaan rauhotetaan niitä ja kuulemma piiskojen haku ja nöyryytys kasvattaa luonnetta.En tiedä mut itepäinen ainakin olen,mut kiva seksin mauste.
 
piiskatta jäänyt
Alkuperäinen kirjoittaja tädin kuritus:
täti käytti tavallisesti pitkää, notkeaa koivuvitsaa.
Sivalluksia pakaroilleni tuli noin 20-30 kappaletta.
Joskus hän sitoi muutamia lyhyempiä pajuvitsoja yhteen nippuun, silloin selkäsauna annettiin poikittain polvilla ja lukumäärä oli suurempi. Täti ei aina piiskanut kovin, mutta
kesto saattoi olla pidempi....
Kuinka usein sait tädiltäsi piiskaa kesäisin?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä