Tirkistely

• Viestiketjun aloittaja Poitsu
  • Ensimmäinen viesti
Poitsu
Onko kukaa tirkistellyt vastatkaista sukupuolta?Jos niin mis?Mul oli kerrostalon saunan pukuhuoneesta mukava aitio paikka kahden panelin välistä tiirailla suihku huoneesen kun naapurin siskokset pesivät toisiansa suihkus.....

M44
Onkos kellään kokemusta naisten harjoittamasta tirkistelystä? Kun itse olin alta parikymppinen kolli huomasin vastapäisen talon kotirouvan sananmukaisesti kiikaroivan huoneeseeni kun puin. Minä olin aika yllättynyt, kun luulin, että tämä on vain miesten harrastus.

Ensihämmennyksestä toivuttuani pidin tietenkin huolta että tädillä on mitä tiirailla...

Mies
Kun olimme vaimon kanssa nuoria ja asuttiin silloin kerrostalossa, niin huomasimme, että naapuritalossa asuva vanhapiika kiikaroi lähes jatkuvasti meidän asuntoon ja varmaan muihinkin. Päätimme kerran yllättää tuon kiikaroijan ja siirsimme keittiön pöydän aivan ikkunan viereen ja laitoimme kaikki valot päälle ja riisuimme aivan alasti. Ensin vaimo otti minulta pitkään suihin ja sitten naitiin kaikissa mahdollisissa asennoissa ja lopuksi käännyimme ikkunaan päin vilkutimme kiikaroijalle. Tuon jälkeen ei häntä enään nähty kiikaroimassa, taikka teki sen sitten huomaamatta.

Nais 86
Minulla ja vastapäätä asuvalla miehellä on outo suhde.Kerran kun tirkistelimme yhtä aikaa toisiamme,mies alkoi riisuutua edessäni ja jostakin syystä tein samoin.Me teemme tätä joskus,vaikka en ole ikinä sanonut sanaakaan hänelle.

levottomat silmät
Minulla on juttu meneillään vastapäätä asuvan naisen kanssa. Usein riisumme ttoistemme nähden. Välillä hän "hyväilee" itseään alusvaatteisillaan, joskus flirttailee minulle alasti... Minä taas toisinaan masturboin niin, että hän katselee... Mihinkän johtaa tämäkin.. Taitaa olla parasta lopettaa koko homma..

sivupersoona.
Miten suhtaudutte yleensäkin itsensäpaljastajiin?
Miten naiset reakoitte jos näette jossakin yllättäen alastoman miehen?
Entä miehet kun näette alastoman naisen yllättäen?
Niitä paikkoja voisi olla, metsä, rakennusten takaa, saunan kuisti, uimarannan pukukopit.

Harri
Aamulla tulee oltua alasti keittiössä ja kyllä vastapäätä olevasta talosta näkyy hyvin meille.Kerran on sanottu että sullahan on kulli karvaton,mutta ei se mitään haittaa.Näin sorolaisissa?

susa
Onko kukaa tirkistellyt vastatkaista sukupuolta?Jos niin mis?Mul oli kerrostalon saunan pukuhuoneesta mukava aitio paikka kahden panelin välistä tiirailla suihku huoneesen kun naapurin siskokset pesivät toisiansa suihkus.....
Minä tiedän että naapurin n.18v. poika käy meidän ikkunana takana tirkistelemässä. Minua se ei haittaa vaan kiihottaa ja usein liikun alusvaatteisillani tai alasti. Olen myös ottanut mieheltäni sohvalla suihin kun tiesin tuon pojan tirkistelevän.

Viimeksi muokattu:
maikkuli
Asun ok-talossa, eilen olin yksin kotona kun mieheni on kalareissussa. Päivällä tein pihatöitä ja huomasin että naapurin mies silmäili minua. Mies on ehkä kymmenisen vuotta minua nuorempi, itse olen 49 vuotias vaalea nainen. Illalla kävin kellarikerroksessa napsauttamassa saunan päälle ja hetkeä myöhemmin kävin sulkemassa pihavajan oven, silloin huomasin tämän naapurini kurkkivan kellarikerroksen ikkunasta sisään. Ensin ajattelin huutaa hänelle mutta sitten ajattelin että en huuda mitään. Tilanne siitä että mies haluaa nähdä minut alasti kiihotti minua. Tykkään usein pukeutua paljastavasti niin että joku mies näkee joskus vilauksen rinnoista ja pepustani. No minä menin saunaan tietäen että mies kurkkii ikkunan takana. Saunaan ei ole ikkunaa mutta pesuhuoneeseen näkee pienestä ikkunasta ja pukuhuoneeseen ovenikkunasta jos verhon jättää auki niin kuin nyt tein. Löylyt otettuani menin suihkuun, peseydyin hitaasti kääntyillen niin että mies saattoi nähdä minut monesta eri katselukulmasta. Alapääni oli kiihotuksesta johtuen märkä. Menin pukuhuoneen puolelle, katsselin itseäni peilistä hyväillen rintojani. Vilkaisin varovasti ovelle ja näin miehen hahmon siellä. Asetuin penkilli selin jalat miehen suuntaan. Aloin hyväillä rintojani, sitten levitin jalkoja niin että mies varmasti näki pimppini. Hyväilin häpyhuulia, työnsin sormen sisääni sitten nuolaisin sormeani ja aloin hieroa klitoristani samalla puristin toisella kädellä rintaani. Varovasti katsoin onko mies vielä siellä, erotin hänet ja jatkoin tyydyttämistä. Aloin olla huipulla ja kun orgasmi tuli minulta pääsi pieni huuto ja voihkin onnesta. Nousin ja kävin vielä suihkussa. Tuo oli erittäin kiihottava kokemus tyydyttää itseään tietäen tirkisteliän olevan ikkunan takana. Odotan innolla seuraavaa kertaa!!

kurkkija
Mä masturboin ja tirkistelen ikkunoista ja millon mistäkin kunhan näen alastomia naisia. Onhan siinä joskus niin käyny että oon jääny kiinni. Kerran kurkin yhden saunan ikkunasta naista ja runkkailin samalla. Sitten kuulu risaus, tämän naisen sisko yllätti minut. Yritin selittää että etsin koiraani. Nainen käski häipyä pihasta ja pitämään kullin housussa. Onnaksi kukaan ei ole ikinä ilmoittanut mihinkään kun minut on nähty kurkkimassa. Toisen kerran kurkin yhden rivarin ikkunasta tuntemaani nuorta naista. Naapurista sitten joku vanha nainen huusi että mitä täällä touhutaan. Lähdin rauhallisesti käveleen pois.

Yhteistyössä