Asun ok-talossa, eilen olin yksin kotona kun mieheni on kalareissussa. Päivällä tein pihatöitä ja huomasin että naapurin mies silmäili minua. Mies on ehkä kymmenisen vuotta minua nuorempi, itse olen 49 vuotias vaalea nainen. Illalla kävin kellarikerroksessa napsauttamassa saunan päälle ja hetkeä myöhemmin kävin sulkemassa pihavajan oven, silloin huomasin tämän naapurini kurkkivan kellarikerroksen ikkunasta sisään. Ensin ajattelin huutaa hänelle mutta sitten ajattelin että en huuda mitään. Tilanne siitä että mies haluaa nähdä minut alasti kiihotti minua. Tykkään usein pukeutua paljastavasti niin että joku mies näkee joskus vilauksen rinnoista ja pepustani. No minä menin saunaan tietäen että mies kurkkii ikkunan takana. Saunaan ei ole ikkunaa mutta pesuhuoneeseen näkee pienestä ikkunasta ja pukuhuoneeseen ovenikkunasta jos verhon jättää auki niin kuin nyt tein. Löylyt otettuani menin suihkuun, peseydyin hitaasti kääntyillen niin että mies saattoi nähdä minut monesta eri katselukulmasta. Alapääni oli kiihotuksesta johtuen märkä. Menin pukuhuoneen puolelle, katsselin itseäni peilistä hyväillen rintojani. Vilkaisin varovasti ovelle ja näin miehen hahmon siellä. Asetuin penkilli selin jalat miehen suuntaan. Aloin hyväillä rintojani, sitten levitin jalkoja niin että mies varmasti näki pimppini. Hyväilin häpyhuulia, työnsin sormen sisääni sitten nuolaisin sormeani ja aloin hieroa klitoristani samalla puristin toisella kädellä rintaani. Varovasti katsoin onko mies vielä siellä, erotin hänet ja jatkoin tyydyttämistä. Aloin olla huipulla ja kun orgasmi tuli minulta pääsi pieni huuto ja voihkin onnesta. Nousin ja kävin vielä suihkussa. Tuo oli erittäin kiihottava kokemus tyydyttää itseään tietäen tirkisteliän olevan ikkunan takana. Odotan innolla seuraavaa kertaa!!