autossa rakasteleminen

• Viestiketjun aloittaja julia
  • Ensimmäinen viesti
Tirlittan
Riippuu autosta... Omassa pienessä autossani takapenkki oli liian ahdas. Parhaiten onnistui pelkääjän paikalla, penkki niin taakse kuin mahtui, selkänoja alhaalla, minä alla ja mies päällä. Pitäis olla isompi auto niin vois onnistua paremmin...

Kokemuksia
on ja hyvin onnistuu. Monissa eri merkkisissä olen tullut pannuksi. Asentojakin on vaikka kuinka monta.
Pikku Fiiatissa kävi nolosti, kun olin tapankillä reidet ihan levällään ja kaveri lattialla polvillaan. Kaveri laukes ja yritti vetää itsensä ulos, mutta selkä otti kiinni etupenkin sälkänojaan. Piti silleen vinosti muljauttaa kalu ulos. Onneks oli kortsu, ettei roiskunu mihin sattuu.
Yhden kaverin vanhasta ladasta jäi apumiehen selkänoja ala-asentoon. Piti purkaa koko penkki.

Lee
Mies istuu takapenkillä (etupenkki siirretään mahdollisimman eteen) ja nainen istuu miehen syliin, kasvot vastakkain. Kysyy naiselta hieman jalkalihaksia mutta on se sen arvoista...

Ei oo kivaa
missään asuntoautossa. Liian helppoa.
Jutun juoni on just se mutkille vääntäytyminen ja mahdollinen näkyminen muille.
Mä oon varma, että kerran meitä käytiin kurkkaamassa ikkunasta, kun oikein ähellettin takapenkillä.

Silon nuorena tehtiin kaveriporukaal silleen, että ajettiin johonki hiekkamontulle ja homma käyntiin yhtäaikaa kaikissa autoissa. Kiva seurata, miten nopeesti kukakin pääs tupakalle ja miten punaset oli posket. Muistan yhden kaverin, jolla ei koskaan meinannu tulla ja sen sillonen tyttökaveri huus apua auton sisällä, kun kaveri pani ja pani. Leikisti tietysti apua, kun paikat puutuu niitten asentojen takia. Se likka ei menannu saad housuja takas jalkaan, kun kramppas ja veti suonta niin pahasti.

nam
Kyllä se onnistuu, jollei molemmat ole kaksimetrisiä hujoppeja. Minä koin tämän hulluuden vasta taannoin nelikymppisenä eka kertaa, en suinkaan teininä, kuten normaalit ihmiset... Selkänojat taakse vaan niin paljon kuin saa ja siinä sitten. On niin hullun huvittavaa, että tahdon toistekin!

yx mies
100Amppeerisessakin se onnistui ihan hyvin pelkääjän paikalla penkki nurin normaali lähetsysaarnaaja. Kyllähän se kumimatto vähän polviin kävi, mutta ei haitannu.
Ai mikäkö on 100Amppeerinen, jos ette sitä tiedä olette liian nuoria.

Peppi
Viime kesänä otin jätkäkaverilta suihin auton takapenkil samaan aikaan kun sen vanhdmmat istu edes!Oltiin tulos niitten mökilt ja mää olin muka kauheen väsynyt.Vedin huovan päälleni ja painoin pääni jätkäkaverini syliin.Aika kauvan sain imee ja hinkata ennenko silt tuli;) oli aika vaikeet touhuta hiljaa ja otta""lastit""suuhun!Olin sit loppumatkan sairaan kiimanen,mut koton mäkin sain sit hoidon.

ossi
Viime kesänä otin jätkäkaverilta suihin auton takapenkil samaan aikaan kun sen vanhdmmat istu edes!Oltiin tulos niitten mökilt ja mää olin muka kauheen väsynyt.Vedin huovan päälleni ja painoin pääni jätkäkaverini syliin.Aika kauvan sain imee ja hinkata ennenko silt tuli;) oli aika vaikeet touhuta hiljaa ja otta""lastit""suuhun!Olin sit loppumatkan sairaan kiimanen,mut koton mäkin sain sit hoidon.

Tosi reipas olit. Muistitko nuolla myös anuksen?

Viimeksi muokattu:
Aina mielessä
miten tuo homma käytännössä onnistuu autossa?! onko kellään kokemuksia?!

Juhannustansseista palatessa istuin takapenkillä miespuolisen tanssikaverin sylissä.Lyhyt hamonen,(kellohelma)pikkupökät väljillä lahkeilla.Aviosiippa oli nautiskellu liikaa "efetriiniä"sammahti viereen. Tunsin kun iso kalu koveni allani. Kohotin itseeni,ja asteittain kalu upposi sisääni. Mukulakivikatu S.linnassa oli tosi herkullista.Pitkä kotimatka 40 Km sujui rattoisasti.Ongelma tuli vain kun partnerini sai orgut.Mutta hyvin sekin "hoitui" Huvittava tapaus

Viimeksi muokattu:
Ainamielessä
Alkuperäinen kirjoittaja Aina mielessä;10809961:
Juhannustansseista palatessa istuin takapenkillä miespuolisen tanssikaverin sylissä.Lyhyt hamonen,(kellohelma)pikkupökät väljillä lahkeilla.Aviosiippa oli nautiskellu liikaa "efetriiniä"sammahti viereen. Tunsin kun iso kalu koveni allani. Kohotin itseeni,ja asteittain kalu upposi sisääni. Mukulakivikatu S.linnassa oli tosi herkullista.Pitkä kotimatka 40 Km sujui rattoisasti.Ongelma tuli vain kun partnerini sai orgut.Mutta hyvin sekin "hoitui" Huvittava tapaus

Tässä pitää lisätä kiitokset hienolle naistaksikuskille. Ymmärsi "yskän" laittaen etupenkkiä edemmäs.
Kosteuspyyhe tarjoutui myös. Kiitos

Unohtumaton juttu

Syrjähyppyseksiä
Harrastimme syrjähyppyseksiä useiden vuosien ajan autojen takapenkeillä, milloin missäkin. Nyt naureskelemme, että nupeja olisi aikas tieheään tietyillä alueilla, jos jokainen tapaaminen merkittäisiin muistiin. Ihanaa aikaa!

sussu****
Onnistuu nissan vanettessakin, monesti kokeiltu ja ehkä elämäni parhaan seksin olen saanu sen pakun etupenkillä, ei se ole paikasta kiinni vaan oikeasta vastakappaleesta :)
*huoks voi niitä aikoja*

Spermaläiskät
Onnistuu nissan vanettessakin, monesti kokeiltu ja ehkä elämäni parhaan seksin olen saanu sen pakun etupenkillä, ei se ole paikasta kiinni vaan oikeasta vastakappaleesta :)
*huoks voi niitä aikoja*

Vaimoni on hoidellut myös ilmeisesti panonsa kanssa autossa hommia.Vaaleita spermaläiskiä on vänkärin puolella ja takapenkillä keskikohdalla.Niitä sitten yritetty pyykiä mutta levinneet vain pahemmin.Olenkin jälkikäteen niitä kaikenlaisilla tekstiilipesuilla yrittänyt pyyhkiä pois mutta ei lähde tiukassa ovat.
Miten olette saaneet sperma läiskät penkeistä(tummista) pois ?

Viimeksi muokattu:
Eine Lähde
Alkuperäinen kirjoittaja Spermaläiskät;10817097:
Vaimoni on hoidellut myös ilmeisesti panonsa kanssa autossa hommia.Vaaleita spermaläiskiä on vänkärin puolella ja takapenkillä keskikohdalla.Niitä sitten yritetty pyykiä mutta levinneet vain pahemmin.Olenkin jälkikäteen niitä kaikenlaisilla tekstiilipesuilla yrittänyt pyyhkiä pois mutta ei lähde tiukassa ovat.
Miten olette saaneet sperma läiskät penkeistä(tummista) pois ?

Ei lähde sperma pois tummista penkeistä, eikä tummista vaatteista.
Kaikkea olen koittanut rouvan panoreissujen jälkeen, mutta niin on ja pysyy mähnä, niin pikkareissa, pikkumustassa, kuin tissiliiveissäkin. On se musta väri ihmeellinen tässä mielessä.
Punaisesta saa nöljän pois paljon helpommin.

diibadaabaduu
eilen kokeiltiin kyseistä paikkaa ensimäistä kertaa, vähän jännitti mua, aina jännittää ku on uudessa paikassa. Etittiin syrjäinen kohta, päädyttiin jonkun pimeelle kesämökin pihalle. Takapenkille miehen syliin kasvokkain, mies nojaa selkänojaan ja meikä mukavasti siinä päällä. Ihanasti lähekkäin. pää välillä iski kattoon mut ei se menoo haitannu. Kokeiltiin myös silleen etistuttiin sivuttain siinä takapenkeillä ja olin puoliks sen sylissä nojaten käsillä taakse, ihan kiva mut tykkäsin enempi tosta ensimmäisestä :)

oli helpompaa kun luulin, aattelin et menee hirmuseks akrobatiaks ja vääntelemiseks mut hyvin suju. Oon tosin sen verran lyhyt että mut vois taitella vaikka matkalaukkuun

Kaarlo kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja Ainamielessä;10810728:
Tässä pitää lisätä kiitokset hienolle naistaksikuskille. Ymmärsi "yskän" laittaen etupenkkiä edemmäs.
Kosteuspyyhe tarjoutui myös. Kiitos

Unohtumaton juttu

Yksi parhaista kokemuksesi,Kerroitko aviosiipalle,että "nautiskkelit sinäkin kunnolla" Jatka samaan tyyliin,Toivoisin,että istuisit ensi Juhannuksena minun sylissäni. Tulisi vielä "UNOHTUMAMPI"

Koko riittää!!!

Kaarlo kokenut
olisi tarkoitus kokeilla näin avioparina tuo rakastelu autossa. Verestää nuoruusvuosien jännitystä ja huumaa :D
Ehkä hyvä?mutta Siitä puuttuu "kielletyn hedelmän maku" Herääkö aviosiippa pahaan aikaan? Jos vielä ehkäisykin puuttuu? Tuskin Juhannustanssin temmellyksessä "kortsuja pujoteltiin" Täysillä sisään!
AAAHHH

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä