Viime kesänä otin jätkäkaverilta suihin auton takapenkil samaan aikaan kun sen vanhdmmat istu edes!Oltiin tulos niitten mökilt ja mää olin muka kauheen väsynyt.Vedin huovan päälleni ja painoin pääni jätkäkaverini syliin.Aika kauvan sain imee ja hinkata ennenko silt tuli oli aika vaikeet touhuta hiljaa ja otta""lastit""suuhun!Olin sit loppumatkan sairaan kiimanen,mut koton mäkin sain sit hoidon.
miten tuo homma käytännössä onnistuu autossa?! onko kellään kokemuksia?!
Alkuperäinen kirjoittaja Aina mielessä;10809961:Juhannustansseista palatessa istuin takapenkillä miespuolisen tanssikaverin sylissä.Lyhyt hamonen,(kellohelma)pikkupökät väljillä lahkeilla.Aviosiippa oli nautiskellu liikaa "efetriiniä"sammahti viereen. Tunsin kun iso kalu koveni allani. Kohotin itseeni,ja asteittain kalu upposi sisääni. Mukulakivikatu S.linnassa oli tosi herkullista.Pitkä kotimatka 40 Km sujui rattoisasti.Ongelma tuli vain kun partnerini sai orgut.Mutta hyvin sekin "hoitui" Huvittava tapaus
Onnistuu nissan vanettessakin, monesti kokeiltu ja ehkä elämäni parhaan seksin olen saanu sen pakun etupenkillä, ei se ole paikasta kiinni vaan oikeasta vastakappaleesta
*huoks voi niitä aikoja*
Alkuperäinen kirjoittaja Spermaläiskät;10817097:Vaimoni on hoidellut myös ilmeisesti panonsa kanssa autossa hommia.Vaaleita spermaläiskiä on vänkärin puolella ja takapenkillä keskikohdalla.Niitä sitten yritetty pyykiä mutta levinneet vain pahemmin.Olenkin jälkikäteen niitä kaikenlaisilla tekstiilipesuilla yrittänyt pyyhkiä pois mutta ei lähde tiukassa ovat.
Miten olette saaneet sperma läiskät penkeistä(tummista) pois ?
100Amppeerisessakin se onnistui ihan hyvin pelkääjän paikalla penkki nurin normaali lähetsysaarnaaja. Kyllähän se kumimatto vähän polviin kävi, mutta ei haitannu.
Ai mikäkö on 100Amppeerinen, jos ette sitä tiedä olette liian nuoria.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainamielessä;10810728:Tässä pitää lisätä kiitokset hienolle naistaksikuskille. Ymmärsi "yskän" laittaen etupenkkiä edemmäs.
Kosteuspyyhe tarjoutui myös. Kiitos
Unohtumaton juttu
Ehkä hyvä?mutta Siitä puuttuu "kielletyn hedelmän maku" Herääkö aviosiippa pahaan aikaan? Jos vielä ehkäisykin puuttuu? Tuskin Juhannustanssin temmellyksessä "kortsuja pujoteltiin" Täysillä sisään!olisi tarkoitus kokeilla näin avioparina tuo rakastelu autossa. Verestää nuoruusvuosien jännitystä ja huumaa