autossa rakasteleminen

• Viestiketjun aloittaja julia
  • Ensimmäinen viesti
xx
Mielellään aina takapenkillä, vaikka etupenkin voi kallistaa... Pitää antaa himoille valta ja rakastella kun tuntuu siltä... minä ottaisin mieheni heti autossa jos hän haluaisi.. joskus vuosia sitte teimmekin niin..
Siellä voisi maistaakkin miestä...

pillufani
Yksi autossa lempiminen on jäänyt erityisesti mieleeni. Kainuun puolessa olin menossa tuoteesittelyyn yhdessä naispuolisen kesäapulaisen kanssa. Kun päivä oli pulkassa ja lähdimme kotiin päin niin autossa jutustelin siihen malliin että emmekö voisi hieman hidastaa jossakin vaiheessa. Nainen sanoi suoraan ettei anna minulle. Sen jälkeen meni hiljaisuudessa ihan jonkin aikaa, varmaan molemmat aatteli entä jos. Minua alkoi pissittää siispä sanoin että nyt pissitauolle. Menin auton keulapuolelle niin että nainen voisi katsella toimitusta. Kun lopetin toimituksen kysyin onko naisella kosteuspyyhkeitä jonka hän sitten ojensi minulle. Pyyhin kädet ja terskan. Jatkoin ajamista. Sitten ehdotin taas että ajanko sivummalle, ei kuulunut mitää, aattelein kokeillaa ja käännyin sivutielle ja siitä ensimmäiselle metsätielle vai olikohan pihatie. Minua huvitti että tässä sitä Fordissa nuollaan naisen pimppaa etuistuimen selkänoja alhalla ja hento naisen nautinnon ääni kuuluu korviini. Nousin siitä ylemmäs, naitiin valtavalla himolla finaaliin. Posket punaisina, sperman ja pimpansekainen tuoksu ja rento tunnelma siivitti loppumatkaamme. Hyvin onnistui saatuani luvan :)

Yhteistyössä