Elätkö kotikuri-suhteessa

  • Viestiketjun aloittaja kjkjk
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mietityttää tässä se, että jos tällaista haluaa kokeilla, mutta se miksi se sitten muotoutuu ei miellytäkkään, niin kuinka onnistuu palaaminen entiseen. En myöskään noita vaatejuttuja, esiliinat, puukengät yms. ihan täysin ymmärrä mitä niillä haetaan. Kukaan nyt kuitenkaan essu päällä ulkona kulje tai puukengät jalassa sisällä?
Ihan tätä samaa asiaa jäin miettimään, kun näitä juttuja luin.
 
vierailija
Siis kirjoitetaanko nämä säännöt jotenkin ylös vai miten? Vai ihanko tosissaan puolisolle annetaan pyllypiskaa milloin mistäkin kiukuttelusta, kun siltä tuntuu tai komennetaanko koska vain pukeutumaan johonkin kotipiian asuun?
 
vierailija
Siis kirjoitetaanko nämä säännöt jotenkin ylös vai miten? Vai ihanko tosissaan puolisolle annetaan pyllypiskaa milloin mistäkin kiukuttelusta, kun siltä tuntuu tai komennetaanko koska vain pukeutumaan johonkin kotipiian asuun?
Riippuu tapauksesta. Jotkut haluavat kirjoitetut säännöt ja jotkut eivät.

Tosin mielivaltaisesti piiskattavaksi harva suostuu, eli jos piiskaa alkaa tulla aivan turhista syistä, niin kotikuri loppunee siihen.
 
vierailija
Siis kirjoitetaanko nämä säännöt jotenkin ylös vai miten? Vai ihanko tosissaan puolisolle annetaan pyllypiskaa milloin mistäkin kiukuttelusta, kun siltä tuntuu tai komennetaanko koska vain pukeutumaan johonkin kotipiian asuun?
Joillakin pariskunnilla näitä sääntöjä on ihan seinällä, keittiössä yleisimmin. Näin varsinkin, jos elämäntavasta halutaan vihjailla myös ulkopuolisille. Jos on sovittu, että kuria tarvitseva huolehtii kodista ja kotitöistä, niin voidaan sopia myös työasusta. Esiliina ja puukengät ovat perinteisiä arki- ja työvaatteita. 70-80 luvulla oli ihan tavallista, että kotona pukeudutaan näin vaikkei mistään kotikurista kysymys ollutkaan.
 
vierailija
Meillä Ei ole mitään selviä sääntöjä Vitsaa,Remmiä annetaan Tarpeenmukaan Yleensä olemme melkonakuna itse tykkään olla lantioliiveissä,Sukissa Tai puolikorsetissa nämä asutkiihottavat minua ja Pikkarit polvissa potkia niin kauan että hajoaa Vitsaa,Remmiä otan mielelläni ja annan tietämme milloin toinen tarvitsee hyvän selkäsaunan hain vitsat valmiiksi olen pikkareissa,rinssikoissa vien kultani makkariin riisun otan syliini annan paljon vitsaa itse saan samanlaisia kylvetyksiä Remmiä annamme pari kolmekertaa vuotessa.
 
vierailija
Joillakin pariskunnilla näitä sääntöjä on ihan seinällä, keittiössä yleisimmin. Näin varsinkin, jos elämäntavasta halutaan vihjailla myös ulkopuolisille. Jos on sovittu, että kuria tarvitseva huolehtii kodista ja kotitöistä, niin voidaan sopia myös työasusta. Esiliina ja puukengät ovat perinteisiä arki- ja työvaatteita. 70-80 luvulla oli ihan tavallista, että kotona pukeudutaan näin vaikkei mistään kotikurista kysymys ollutkaan.
Miten nämä säännöt selitetään ystäville ja tuttaville, jotka ovat kylässä?
 
vierailija
Ihan tätä samaa asiaa jäin miettimään, kun näitä juttuja luin.
Usein näitä vaatejuttuja toteutetaan vain kotona. Monelle ne ovat henkinen juttu; siirrytään tiettyyn "moodiin" omassa päässä, kun käytetään tiettyjä vaatteita. Esimerkiksi itselläni on näin. Kun olen normaalivaatteissa ja "ihmisten ilmoilla", käyttäydymme myös ainakin ulospäin normaalisti. Sitten kotona, kun vaihdan "palvelusvaatteet", siirrytään myös enemmän kotikurimoodiin muissakin asioissa ja alan mm. teitittelmään miestäni ja niiaamaan hänelle.
 
vierailija
Meillä Ei ole mitään selviä sääntöjä Vitsaa,Remmiä annetaan Tarpeenmukaan Yleensä olemme melkonakuna itse tykkään olla lantioliiveissä,Sukissa Tai puolikorsetissa nämä asutkiihottavat minua ja Pikkarit polvissa potkia niin kauan että hajoaa Vitsaa,Remmiä otan mielelläni ja annan tietämme milloin toinen tarvitsee hyvän selkäsaunan hain vitsat valmiiksi olen pikkareissa,rinssikoissa vien kultani makkariin riisun otan syliini annan paljon vitsaa itse saan samanlaisia kylvetyksiä Remmiä annamme pari kolmekertaa vuotessa.
Olet kuin minun Vaimoni hän pitäämyös liiveistä ja sukista olemme antaneet lähes20vuotta toisillemme vitsaa,remmiä sääntöjä ei ole titämme myös mitä toinen tarvitsee tänään olin kultani reisillä saamassa vitsaa.
 
vierailija
Minua aina kiinnostanut jollain tavalla alistettuna oleminen, vaikka en sellaista ole elämässäni kovinkaan paljoa saanut kokea. En ole asiasta osannut oikein edes puhua ennen kuin nyt nykyisen poikaystäväni kanssa, joka alkoi puhumaan kotikurista elämäntapana. Itselleni aihe ei sanonut kerrassaan yhtään mitään. Tutkailin asiaa tarkemmin ja löysin aiheesta lukuisia ketjuja vuosienkin takaa. Taitaa oikeasti olla yleisempikin juttu parisuhteessa.
 
vierailija
Kotikuriakin on monenlaista. Mutta lähtökohtaisesti on turha tuomita suoralta kädeltä. Kaikki ihmiset eivät ole johtajia sen kummemmin työelämässä kuin kotonakaan. Johdettavana oleminen voi tuoda turvaa ja motivoida saavuttamaan asioita.
 
r0s
Kotikuriakin on monenlaista. Mutta lähtökohtaisesti on turha tuomita suoralta kädeltä. Kaikki ihmiset eivät ole johtajia sen kummemmin työelämässä kuin kotonakaan. Johdettavana oleminen voi tuoda turvaa ja motivoida saavuttamaan asioita.

Ni ja pitää myös muistaa, että osa kotikurinpitäjistä on naispuolisia!




Mulle ois muinoin yksi heppu maksanut asumisen ja olemisen kokonaan kunhan vaan olisin elänyt ikäänkuin suhteessa ja pitänyt hänelle kuria. Ni ja töissä olisin itsekin saanut käydä ja hassata ne rahat mihin mielin.
 
vierailija
Kotikuriakin on monenlaista. Mutta lähtökohtaisesti on turha tuomita suoralta kädeltä. Kaikki ihmiset eivät ole johtajia sen kummemmin työelämässä kuin kotonakaan. Johdettavana oleminen voi tuoda turvaa ja motivoida saavuttamaan asioita.
Tuomitseminen on juuri se asia, miksi joistakin asioista ei uskalla puhua. Näissäkin keskusteluissa huomaa, kuinka moni tuomitsee ja suoranaisesti pitää hulluna. Se sikäli erikoista, että alistuminen tai muu siihen liittyvä ei kuitenkaan ole keneltäkään muulta mitään pois eikä loukkaa ketään millään tavalla.
 
vierailija
Tämä kotikuri kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta. Olen lapsesta asti toivonut että olisi puoliso jolla on auktoriteettia. En kyllä usko että tästä siipastani olisi kurinpitäjäksi. En myöskään tiedä olisiko piiskaaminen sopiva tapa. Olisiko muita tapoja? Entä te joilla tämä käytäntö että mies kurittaa hölmöilystä niin entä jos / kun mies on töpeksinyt? Saako vaimo esittää mielipahaa ja miten menee käytännössä? Meillä kun on niin että puoliso ahkerammin joutuu pyytelemään anteeksi töppäilyjä. Mikään dominatrix rooli ei mulle inspaa, vaan toivoisin enemmän vahvaa vanhanajan miestä, vaikka se ruumiillinen kuritus arvelluttaa..
 
vierailija
Tämä kotikuri kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta. Olen lapsesta asti toivonut että olisi puoliso jolla on auktoriteettia. En kyllä usko että tästä siipastani olisi kurinpitäjäksi. En myöskään tiedä olisiko piiskaaminen sopiva tapa. Olisiko muita tapoja? Entä te joilla tämä käytäntö että mies kurittaa hölmöilystä niin entä jos / kun mies on töpeksinyt? Saako vaimo esittää mielipahaa ja miten menee käytännössä? Meillä kun on niin että puoliso ahkerammin joutuu pyytelemään anteeksi töppäilyjä. Mikään dominatrix rooli ei mulle inspaa, vaan toivoisin enemmän vahvaa vanhanajan miestä, vaikka se ruumiillinen kuritus arvelluttaa..
Kyllähön kotikurissa on kyse nimenomaan siitä, että sovitaan yhteiset säännöt ja seuraamukset niiden rikkomisesta. Joillakin se on selkäsauna tai nurkassa häpeämistä ja joillakin jotain muuta. Tässäkin ketjussa on mainittu muitakin tapoja rangaista, kuin piiskaa antamalla, kuten pukeutumiseen liittyviä asioita, kuten tietty mekko, esiliina ja joillakin puukengät. Ehkä tämän tyyppinen sopii paremmin, jos ei piiska tai muu fyysinen kurittaminen ole se juttu.
 
vierailija
Fyysinen rankaiseminen on monen mielestä positiivinen asia ja se kuuluu sen takia parisuhteeseen. Syitä voi olla monia. Fyysinen puoli esimerkiksi vahvistaa sitä henkistä kokemusta. Siitä vallan luovuttamisesta ja alistumisesta tulee konkreettisempaa kun siihen yhdistyy fyysinen kokemus ja jopa kipu. Aivot nollaantuvat tehokkaammin ja stressi häviää kun saa piiskaa. Vähän samalla tavalla kuin rankka urheilusuoritus tyhjää pään.

Mutta jos tuo ei sovi ihmiselle, ei sitä pidä tehdä. Kotikuri ei ole perheväkivallan muoto tai tekosyy hakata muijaa. Se on nimenomaan sopimiseen ja luottamukseen perustuva tapa elää parisuhteessa. Sitä luottamusta ei saa väärinkäyttää. Ja yhtä lailla kuriin kuuluu myös palkitseminen siitä kun sovitusta pidetään kiinni tai saavutetaan tavoitteita tai toimitaan muuten hyvin. Kehut ja kannustaminen ovat osa kotikuria.
 
vierailija
Kyllähön kotikurissa on kyse nimenomaan siitä, että sovitaan yhteiset säännöt ja seuraamukset niiden rikkomisesta. Joillakin se on selkäsauna tai nurkassa häpeämistä ja joillakin jotain muuta. Tässäkin ketjussa on mainittu muitakin tapoja rangaista, kuin piiskaa antamalla, kuten pukeutumiseen liittyviä asioita, kuten tietty mekko, esiliina ja joillakin puukengät. Ehkä tämän tyyppinen sopii paremmin, jos ei piiska tai muu fyysinen kurittaminen ole se juttu.
Siis rangaistuksena jostain joutuu käyttämään mekkoa ja puukenkiä?
 

Yhteistyössä