Elätkö kotikuri-suhteessa

  • Viestiketjun aloittaja kjkjk
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näitä kun lukee, niin pakko myöntää itselle, pikkasen alkaa kiinnostamaan ja mietityttämään voisiko toimia meilläkin:oops: Osa jutuista menee kyllä lujasti yli hilseen, kuten esimerkiksi nilkkaraudat 24/7, mutta muuten ajatustasolla ainakin ehkä...jossain kesämökillä:sneaky:
 
vierailija
Olemme kumppanimme kanssa muuttamassa yhteiseen kotiin ja keskusteltu paljon siitä, mitä se käytännössä tarkoittaa, miten yhteisiä asioita ja tehtäviä jaetaan. Mies on nostanut joitakin asioita esille, joissa minun pitäisi parantaa, kasvaa ikäänkuin aikuiseksi. Hän on puhunut kotikurista ja siitä, kuinka voisi "kasvattaa" minua.

Luonteeltani olen alistuva ja pidän siitä, että mies on vahva ja komentaa, mutta en silti oikein ole ymmärtänyt, mitä hän todella tarkoittaa selkäsaunalla tai kotiarestilla. Tai toki ymmärrän, mitä ne tarkoittavat, mutta olen pitänyt niitä enemmän kielikuvina, kunnes perehdyin asiaan enemmän ensimmäisen selkäsaunan jälkeen ja löysin tämänkin ketjun. Aiheesta löytyy valtavasti keskustelu ja mielipiteitä puolesta ja vastaan.

Itse en muiden mielipiteistä juurikaan välitä, jokainen elää kuten haluaa. Minua asia on alkanut todella kiinnostaa ja tuntuu, että juuri tällaista tarvitsen, mutta samalla en voi olla miettimättä, mihin olen sitoutumassa ja mitä se käytännössä sitten tulisi tarkoittamaan.

Alkuvuodesta olimme ulkomailla kevätmarkkinoilla. Hän halusi välttämättä ostaa minulle esiliinan, joka minustakin oli kyllä ihan nätti, mutta kerroin etten ole tottunut sellaista käyttämään. Lisäksi hän vaati saasa ostaa minulle puupohjaiset hollannikkaat, sellaiset ruotsalaiset puukengät vaikka kerroin, etten varmaankaan osaa niillä kävelle. Oppisin kyllä, hän sanoi. Saisin essun ja puukengät sitten, kun muutamme yhteiseen kotiin. Ymmärsin syyn keskustelupalstoilta. Ilmeisesti samoja palstoja on hänkin lukenut. Mietin mihin olen joutumassa, miten koen asiat parin vuoden kuluttua.
Olet menossa suhteeseen, jossa olet hellan ja nyrkin välissä vai pitäisikö sanoa hellan ja vitsan välissä.
 
vierailija
Sellaisen dominoivan patriarkan tai matriarkan rooli on kaikkea muuta kuin helppo. Se ei todellakaan mene niin, että alistetaan muija kotiorjaksi ja vedetään sitä turpaan kun pentu saa nelosen kokeesta. Johtajan pitää osata johtaa ja kantaa vastuuta. Olla puolisonsa tukena eikä vain rääkyä ohjeita. Jos pentu saa nelosen, niin se vastuunkantaja on silloin mokannut. Se on raskas ja vaativa rooli perheyhteisössä. Joku voi tietysti tehdä siitä pelkän seksileikin, mutta se ei ehkä koskaan yllä siihen mistä asiassa oikeasti on kyse.
 
vierailija
Mietityttää tässä se, että jos tällaista haluaa kokeilla, mutta se miksi se sitten muotoutuu ei miellytäkkään, niin kuinka onnistuu palaaminen entiseen. En myöskään noita vaatejuttuja, esiliinat, puukengät yms. ihan täysin ymmärrä mitä niillä haetaan. Kukaan nyt kuitenkaan essu päällä ulkona kulje tai puukengät jalassa sisällä?
 
vierailija
Näitä kun lukee, niin pakko myöntää itselle, pikkasen alkaa kiinnostamaan ja mietityttämään voisiko toimia meilläkin:oops: Osa jutuista menee kyllä lujasti yli hilseen, kuten esimerkiksi nilkkaraudat 24/7, mutta muuten ajatustasolla ainakin ehkä...jossain kesämökillä:sneaky:
Pakko kommentoida: Olen koittanyt mökillä käytettäväksi koittanut löytää sellaista yksiosaista yöpukua, jossa on luukku takapuolen kohdalla:unsure:
 
vierailija
Piiska oikein käytettynä tekee aina hyvää.Tehokkaimpia tapoja on nöyryytys esim. seisottaminen piiskattu pylly paljaana nurkassa itkua tuhertaen. Pidän myös tärkeänä, että koulutetteva pitää itse huolta piiskoista ja noutaa ne pylly paljaana piiskaajalle. Vielä nöyrä niiaus ja pyyntö saada piiskaa kurittomuudesta. Tähän pääseminen vaatii jonkunverran koulutusta mutta toimii. Terv. Kotikurittaja
Kyllä näin, mutta mielummin kiehnäisin kurittajalla piiskattu pylly pystyssä kehräten.
 
vierailija
Meillä mies antaa piiskaa, dominoi siinä suhteessa, mutta minä dominoin kun on tissinimemispäivä. Komennan miehen leipomaan tissejä ja sitten työnnän niitä vuoronperään miehen suuhun ja mies imeä lutkuttaa parhaansa mukaan ja opetan sitä miten naisesta tissin imeminen tuntuu hyvältä. Kokeilkaa
 
vierailija
Oletteko muut naiset saaneet mieheltänne Sini tuotteen vaaleansinisestä
Mattopiiskasta?
Se on aika tiukka mutta jollei lyö kovaa se tekee ihanan kiihoittavan tunteen ja pylly punoittaa....
Tykkään tosi paljon kun tiedän, että jollen pyllistä reippaasti, niin mies pistää pyllyn pyörimään tuon muovivitsan tahdissa. Sitten kun pyöritän pyllyä kiltisti hänen haluamassaan tahdissa niin ei tarvitse niin lujaa lyödä.

Sinituotteen mattopiiska on ihan paras pyllypiiska.
 
vierailija
Siis onko tämä "kotikuri" suurimmalta osin piiskan saamista ja nurkassa häpeämistä? Jollakulla tai olla jokin kirjoitusjuttu kyllä, mutta pääosin rangaistaan antamalla selkäsauna.
Piiskan saamista tai sen uhkaa, muttei nurkassa seisomista, vaan yllä on lyhyt leopardikuvioinen hamonen jonka alla paljas pylly ja pillu, ei alushousuja. MIes käskee pyllistämään ja nostaa hameen korviin ja käskee pyörittämään ja toisinaan tulee sitten myös se palkinto, jos tottelen ehdoitta eli mies laukasee pilluntäyden mällin ja mä hukun siihen.
Sitten mun pitää yrittää pitää se latinki sisällä ja jos se valuu, niin tulee aina koivuniemeä sitä myötä paljaalle pyllylle.
 
vierailija
Pidätte sen kielen kurissa, niin ei tarvitse piiskata.

Mutta vakavasti puhuen, kotikuri tai ei, kyllä tuo puolison haukkuminen ja juoruilu, josta tuossa puhutaanm, on varsinainen parisuhteen syöpä. Kannattaa joskus pysähtyä miettimään millaisen kuvan omasta rakkaastaan maalaa muille ihmisille.
 
vierailija
Millä tavalla teillä piiskataan? Niinkö että se sattuu tosissaan vaiko enemmän rituaalisesti?
Meillä siihen liittyy hyvin vahvasti se, että minun pitää olla pylly paljaana miehen edessä. Sanookin aina, että kun nainen on pylly paljaana ja miehellä koivuniemen herra kädessä niin se tekee naisesta tottelevaisen ja antavaisen. Totta. Piiskan saanti on lähinnä rituaalista, tuntuu, mutta en kärsi siitä kun kevevillä ranneliikkeillä annetaan, mutta pyllistyskomento on ihana, mies sanoo usein esim. Että kaikki pitää näkyä ja komentaa pyllistämään lisää ja reippaammin. Katselee kun teen parastani miellyttääkseni ja kun piiska tanssii paljaan pyllyn päällä, on minun pyöritettävä pyllyä villisti, muuten tulee kovempaa.
Olen myös joskut ajatellut, että olisiko kiihottavaa, jos joku toinen mies olisi katsomassa, kun saan piiskaa ja näkisi mun "koko tavaran" piiskauksen aikana.? Mies on mustasukkainen, joten olen tyytynyt pelkkään ajatukseen.
Olemme kokeilleet myös pyllistyskomentoa siten, että hän komentaa minut pyllistämään kaksinkerroin, sillee että pyllyreikä on kattoa kohden ja hän puristaa pyllyreikään rasvaa tuubista ja työntää sormellä vähän sisään ja komentaa pyllistämään lisää.... sitten patukka pyllyyn, odotan kun mies saa mällin sisään ja sitten vasta saan nousta pystyyn. Paljon kivempaa kuin nurkassa seisominen.
 
tuhmeliini
Jo pienestä lapsesta lähtien minulla on siis ollut jonkunlainen piiskausfetissi esim. annoin piiskaa nukeilleni, tunsin tykyttävää kuumotusta ‘alapaassa’ aina kun ajattelin piiskaamista, kun piiskauksella uhattiin tai jos näin/kuulin muita lapsia piiskattavan/ uhattavan piiskauksella tai, jos piiskauksista, selkäsaunoista yms. keskusteltiin millään tavalla. Teini-iässä vaikuttava oli Elvis elokuva (Blue Hawai) jossa Elvis piiskaa hemmotellun nuoren naisen. Ahmin Jalna-kirjoja, joissa koko ajan piiskattiin jotakuta ja niistä tarinoista erityisesti muistan Rennyn! En kuitenkaan kuin vasta aikuisena tajunnut, että piiskauksiin liittyvät keholliset tuntemukseni olivat seksuaalisia. Ja sitten kun tämän tajusin, olin näistä tuntemuksistani tosi häpeissäni enkä edes uneksinut kertovani niistä poikakavereilleni tai ensimmäiselle miehelleni. Vasta keski-iän kynnyksellä olen tunnustanut piiskatuksitulemisfetissin osaksi omaa seksuaali-identiteettiäni. Ajattelen nykyisin lapsuudestani siten, että en itse silloin valinnut jatkuvaa piiskatuksi tulemista, eli en ole siitä vastuullinen. Kyseessä oli pahoinpitely ja hyväksikäyttö ja siitä olisi jonkun pitänyt tehdä viranomaisilmoitus. Näin ei kuitenkaan tapahtunut. En voi mitään sille, että vanhempani piiskasivat minua niin paljon, että jo lapsena kehitin itselleni fetissin. Voisin toki viettää loppuelämäni häpeillen tätä tai sitten antaa sen rikastuttaa seksuaalielämääni! En siis enää tunne häpeää sen takia, vaikka en kyllä aiheesta avoimesti puhu kuin tällaisessa foorumissa ja nykyisen mieheni kanssa!

Ilokseni ja helpotuksekseni viimeisen kymmenen vuoden ajan nykyinen mieheni on antanut minulle piiskaa ja siitä on muodostunut normaali osa esi-leikkiä. Hänkin kiihottuu siitä vaikkei itse ole lapsena koskaan saanut, eikä hänellä ole tällaisia mielikuviakaan ollut ennen minuun tutustumistani. No minä tietty kiihotun aina valtavasti! Vaikka meillä nämä piiskaukset ovat roolileikkejä, niihin liittyy minulla aina mielikuvia tilanteesta, joissa saisin ‘ihan oikeasti’ häneltä piiskaa rangaistuksena ja kuritustarkoituksessa. Kaikkein eniten kiihotun tilanteesta, jossa hän kertoo, että illalla tulen saamaan piiskaa oikein kunnolla tai, että hän aikoo antaa minulle piiskaa koska olen ollut ’tuhma’ tai ’tottelematon’ yms. Vaikka miehelleni tämä on selkeästi leikkiä ja liittyy puhtaasti seksiin niin minun mielikuvissani mahdollisimman todenmukainen kuritus on kaikkein kiihottavinta. Joskus haemme yhdessä koivurisun tai pajupiiskan metsästä odottamaan valmiiksi. Ostin miehelleni myös tietynlaisen nahkavyön juuri tätä tarkoitusta varten. Mitkään SM-lelut tai seksikaupoista saatavat hapsuruoskat eivät minua kiihota. Minua kiihottavat samanlaiset piiskausvälineet, joilla minua lapsena piiskattiin ja samankaltaiset tilanteet. Kaikkein kiihoittavinta on kun mieheni vetää minut vastustelustani huolimatta polvelleen, ja lukitsee jalkani polviensa valiin niin, että en voi rimpuilla pois ja jopa pitää toista kättäni lukittuna selkääni vasten. Sitä ennen tai siinä polvien päällä hän myös laskee kaikki housuni polvitaipeisiin tai nilkkoihin. Kaikkein kiihoittavinta on, jos mieheni ennen piiskaamisen aloittamista kertoo piiskauksen syyn ja, esimerkiksi, että aikoo piiskata minut ’oikein kunnolla’. Minun rooliini kuuluu vastustaa viimeiseen asti (aivan niin kuin tein lapsenakin) mutta lopulta kuitenkin ’antautua’. Tärkeintä rooli-leikin onnistumiselle kuitenkin on, ettei mieheni lopeta piiskausta liian aikaisin esim. siksi koska kiljun tai pyydän tai vaadin häntä lopettamaan! Olen pohtinut paljon sitä mikä tässä kuviossa kiihottaa ja tullut siihen lopputulokseen, että se liittyy siihen, että miehelläni on tilanteessa silloin kaikki kontrolli. Hän (enkä minä) päättää milloin olen saanut tarpeekseni kuritusta. Oikein kunnon piiskaamisen jälkeen saatamme rakastella montakin kertaa ja orgasmini ovat joskus tosi uskomattomia minusta itsestänikin. Mieheni on syntynyt -60 eli mitään nuoria ei enää olla mutta seksuaalielämämme on tosi vilkasta. Ehkä asiaa edesauttaa toki sekin, ettei lapsia enää asu kotona. Erityisen kiihottava minusta on piiskauksen jälkeinen tunne, kuumottavat ja sykkivät pakarat ja eräänlainen ’piiskattu’ olo. Kunnon piiskauksen jalkeen seksin tarve minulla usein jatkuu viela seuraavaan parinkin päivän jälkeen. Sanonkin usein miehelleni seuraavana aamuna, että sellaisen piiskauksen jälkeen hänen turha kuvitella, etten tarvitsisi kunnon panoja vielä seuraavana aamunakin. Eli, minun kohdallani nimenomaan mielikuva on se mika kiihottaa. Miestäni kuulemma kiihottaa itse piiskaustilanne ja minun paljas, pikkuhiljaa punaiseksi muuttuva pyllyni.

Emme kuitenkaan elä kotikuri suhteessa sillä mieheni ei siihen ole halukas vaikka alkuaikoina sita hänelle jopa yritin ehdotella kun olin lukenut internetistä ’domestic discipline’ blogeja. Miehelleni minun piiskaamiseni liittyy vain ja ainoastaan hyvään seksiin, mutta minulle se on jotain muutakin ja joskus mietin, millaista olisikaan elää ihan ’oikeassa’ kotikuri suhteessa ja saada ’oikeasti’ piiskaa. Tosin nytkin saan ’oikeasti’ piiskaa, nimittäin mieheni piiskaa aina ’kunnolla’ eli oikeasti sattuu ja jää jälkiäkin joskus vielä seuraavalle päivälle. Hänen motiivinsa ei kuitenkaan ole koskaan minun ’oikea’ kurittamiseni, vaikka voihan olla, etta rooli-leikin takana siitäkin saattaa joskus olla kyse, erityisesti kun hän piiskaa minua riitojen jälkeen. Silti, omien sanojensa mukaan piiskaukset ovat hänelle aina rooli-leikkiä ennen seksiä. Minulle, siis mielikuvissani, sekä itse piiskaustilanne, että sitä edeltävät hetket, eli kuritukseen valmistautuminen tai sen odottaminen, on aina ’oikea’ kuritus. Eli, vaikka nuorempana yritin jonkun aikaa taistella piiskausfetissiäni vastaan, niin nykyisin antaudun sille ja nautin sen ansiosta hyvästä esileikistä ja sitä seuraavasta todella hyvästä seksistä.
 
tuhmeliini
Eli piiskaus 'fetissi' on ollut jo lapsena, (johtuen jatkuvasta piiskauksesta) vaikken seksuaalisuudesta tietty silloin tajunnut. Seuraava muistikuva on varhaisin:

...äiti piiskasi millä tahansa mitä käteen sattui, hyppynaruillani, käsilaukkunsa nahkahihnalla, valkoisella muoviputken pätkällä… muistan selkeästi nämä välineet ja samankaltaisten näkeminen nyt aikuisena (sekä tietynlaiset koivun tai pajun oksat) saavat minussa kyllä tutut tykyttävät tuntemukset vatsanpohjassa… Niitä tuntemuksia koin ensimmäistä kertaa jo alle kouluikäisenä piiskaukseen liittyen. Se oli pelkoa tietenkin, kuin perhoset vatsassa, alavatsan jomotusta ja tykytysta, mutta samalla sitä tietynlaista kutinaa alapäässä. Muistan kuinka usein vessassa tai jossain sohvan takana yritin katsoa minkälaisia jälkiä piiskaus oli peppuun jättänyt! Ja nukkien peppuihin piirsin samanlaisia viiruja tusseilla (mistä kylläkin sain sitten uudelleen piiskaa!)

Isä ei piiskannut minua koskaan risuilla vaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (pajupiiskat & puuhenkari), hän aina piiskasi omalla, ohuella, mustalla nahkavyöllaan, jonka siis otti pois housuistaan juuri ennen piiskausta, mikä rituaali soljen kilahduksineen on itsessään minulle nykyisin fetissi! Lisäksi isä piiskasi aina täysin voimin, tai siltä se ainakin silloin lapsena tuntui! Eli, aina kun isä piiskasi, hän antoi ‘kunnolla piiskaa’. Aina piiskattiin paljaalle pyllylle ja kaikki housut, villahousut, sukkahousut ym. olivat laskettuna alas nilkkoihin tai polvitaipeisiin piiskauksen ajaksi. Tämän takia potkiminen oli vaikeampaa.

Kerran, ehkä noin 6-7-vuotiaana etsin kotoa kaikki piiskausvälineet, hyppynarut, remmit, johdonpätkät ym., joilla olin joskus saanut piiskaa (paitsi risua, johon en uskaltanut koskea) ja laitoin ne mukamas piiloon nukenvaunuihini! Muistan, että sen jälkeen menin piiloon nukenvaunujen taakse sängyn ja kaapin väliin, jonkinlaisen peiton alle. Muistan hyvin vatsanpohjan tunteen ja tykytyksen alapäässä ja kuinka painoin ja hieroin sitä kädelläni jotenkin kummastuneena! Kun äiti kohta huusi minua auttamaan en vastannut vaikka tiesin, että siitä ei hyvä seuraa. Aivan selkeästi siinä ajattelin, että en olekaan saanut pitkään aikaan piiskaa! No, kun äiti sitten tuli etsimään minua ja veti peiton yltäni ja sanoi, etta nyt saat kylla oikein kunnolla remmistä minulle tuli heti itku, mutta jotenkin helpotuksesta! Eli on mahdollista, että alitajuisesti ikään kuin kerjäsin piiskaa! Siitä piiskauskerrasta en muista muuta kuin sen miten se alkoi. Isä kutsuttiin olohuoneesta kurittamaan minua ja muuta en muista. Jos toisilla samanlaisia kokemuksia lapsuuden ajan seksuaalisiin tuntemuksiin piiskaukseen liittyen, olisi kiva kuulla…
 
vierailija
Oletteko muut naiset saaneet mieheltänne Sini tuotteen vaaleansinisestä
Mattopiiskasta?
Se on aika tiukka mutta jollei lyö kovaa se tekee ihanan kiihoittavan tunteen ja pylly punoittaa....
Tykkään tosi paljon kun tiedän, että jollen pyllistä reippaasti, niin mies pistää pyllyn pyörimään tuon muovivitsan tahdissa. Sitten kun pyöritän pyllyä kiltisti hänen haluamassaan tahdissa niin ei tarvitse niin lujaa lyödä.

Sinituotteen mattopiiska on ihan paras pyllypiiska.
Kokeiltu on!!! Ja hyvin piiskaa pyllyn punaiseksi!
 
tuhmana usein ollut
meillä mies antaa minulle paljaalle pyllylle piiskaa sinä tarpeen vaatiessa. Polvillaan tai kumartuesssni sängyn laidalla. Nahka vyöllä, risulla tai lomamatkoilla puhelinjohdosta tehdyllä piiskalla, josta ei lähde mitään ääntä, joka kuuluisi viereiseen hotellihuoneeseen. Sattuu muuten tajuttomasti! Eli yritän olla kilttinä aina lomamatkojen aikana!!!!
 

Yhteistyössä