Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pitäisiköhän kääntyä ortodoksiksi? Ukrainalaiset talviset uskonmenot saisivat osallistumaan, kyllä avantouinti kirkossa istumisen voittaa. Ja eikös Lissu suositellut ukrainalaisia (ortodoksi?)naisia?


 
Viimeksi muokattu:
Huomentaaaa!❤

Yritin nukkua pitkään mutta heräsin jo pari tuntia sitten tosi virkeänä.

Selailin juutuuppia ja löysin kivaa.

Mikä on tekosyysii enää kulkea laivalla Tallinnaan?:geek:
(sori palstan tekosyykaveri kun lainaan hittisloganiasi)

 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
r0s
Huomentaaaa!

Yritin nukkua pitkään mutta heräsin jo pari tuntia sitten tosi virkeänä.

Selailin juutuuppia ja löysin kivaa.

Mikä on tekosyysii enää kulkea laivalla Tallinnaan?
(sori palstan tekosyykaveri kun lainaan hittisloganiasi)


To kyytiin ei taida Volvo-muru sopia.

Tosin, onneksi vuoden ensimmäinen pakollinen reissu on jo tehty ja toinen voidaan ehkä jättää väliin vallitsevien olosuhteiden vuoksi.

*varautuu saamaan kauheat kasat kakkaa niskaan kaikilta yksinhuoltajilta joiden eksät eivät jaksa kauhean usein lapsiaan tapailla*
 
r0s
Niihei ja! Huomenet!

Ja vinkki. Salaattiorvokki. Kerrassaan jännän makuiset lehdet. Miedot ja maukkaat. Ja kukakin ovat kauniita. Kannattaa kokeilla.

Ja nyt mulla porisee ruis-puolukkapuuro kattilassa. Omin kätösin Hossasta poimittuja puolukoita. Ja niitä samoja hassuja savustettuja riihi-ruisjauhoja.
 
r0s
Ja @Echo olet oikeassa!

Behmin levy.


Ihan sairaan hyvä!. Jos voisi kuunnella ton autossa täysillä (teen niiin het ku ostan sen) ni kuulostaisi vielä paremmalta, olen varma. Mutta jo näinään karvat nousevat pystyyn. Jotain hymnimäistä. Tai kuin virsi. Tästä tulee samanlainen juttu kuin Chisun Alkovi-albumista että on pakko kuunnella silloin tällöin yksin autossa uusiksi ja laulaa mukana ja joskus itkeä ja...

Vaikuttava!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Huomentaaaa!

Yritin nukkua pitkään mutta heräsin jo pari tuntia sitten tosi virkeänä.

Selailin juutuuppia ja löysin kivaa.

Mikä on tekosyysii enää kulkea laivalla Tallinnaan?
(sori palstan tekosyykaveri kun lainaan hittisloganiasi)

Ovat hönineet mun viattoman kissan nimen tolle härpäkkeelle
#EIvoiollatotta #härpäke2020 #nytahistaa #metoo #ihanlelu #ostasin
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Lispetti
On kyllä tosi ikävä juttu!
Mitäs jos tosiaan ottais hömpsyt ennen nukkumaanmenoa? Se vois rentouttaa.
Oon kanssa miettinyt, että pitäis tehdä niin...lääkäri ehdotteli joskus jotain kolmiolääkettä (jonka nimeä en muista) mutta niitä en ainakaan suuhuni pistä.
Viinasten kanssa on vaan siitä huono, että mulla nousee oksennuksenmaku suuhun jo pelkästä hajusta.

Mummo otti aikoinaan aina ruokalusikallisen kossua iltasin, että sai unenpäästä paremmin kiinni....mummo :love: :love: :love:
 
Oon kanssa miettinyt, että pitäis tehdä niin...lääkäri ehdotteli joskus jotain kolmiolääkettä (jonka nimeä en muista) mutta niitä en ainakaan suuhuni pistä.
Viinasten kanssa on vaan siitä huono, että mulla nousee oksennuksenmaku suuhun jo pelkästä hajusta.

Mummo otti aikoinaan aina ruokalusikallisen kossua iltasin, että sai unenpäästä paremmin kiinni....mummo
Jos jotakin hyvää likööriä? Baileys tms. ja Amarula tai Sheridan (sheridania saa nykyään vain laivalta tai tilaamalla) on jääkylmänä ihanan makuisia.
Lämmittää ja rentouttaa mukavasti.

Pidän kossua, lippuviinaa ja muita sellaisia täysin juomakelvottomina, kuka niitä ny ees pystyy ottamaan kun ne jo haisee ihan tärpätille!:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ja @Echo olet oikeassa!

Behmin levy.


Ihan sairaan hyvä!. Jos voisi kuunnella ton autossa täysillä (teen niiin het ku ostan sen) ni kuulostaisi vielä paremmalta, olen varma. Mutta jo näinään karvat nousevat pystyyn. Jotain hymnimäistä. Tai kuin virsi. Tästä tulee samanlainen juttu kuin Chisun Alkovi-albumista että on pakko kuunnella silloin tällöin yksin autossa uusiksi ja laulaa mukana ja joskus itkeä ja...

Vaikuttava!
Joo. Siinä on lahjakas nainen, eikä oo vielä musakoneiston pilaama.
Jokainen laulu on oma kokonaisuus, ja monipuolisia ratkaisuja.
Sanotuksensa on veikeitä.

"Kello on kahta vaille yksi...ja meitä yhtä vaille kaksi." :cry:

"Onnistumisien määrä näin vuositasolla...on muistaakseni pyöreä nolla."

Mutta Päästä varpaisiin on paras biisi!
 
Jos jotakin hyvää likööriä? Baileys tms. ja Amarula tai Sheridan (sheridania saa nykyään vain laivalta tai tilaamalla) on jääkylmänä ihanan makuisia.
Lämmittää ja rentouttaa mukavasti.

Pidän kossua, lippuviinaa ja muita sellaisia täysin juomakelvottomina, kuka niitä ny ees pystyy ottamaan kun ne jo haisee ihan tärpätille!
Baileys on kieltämättä hyvää, noita muita en ole maistanutkaan.
Täytyy kattoo, jos hakis jotain..
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä