Joskus 1300 luvulla muistini mukaan.Jahas! Mutta kello 13:n kysymys: Pähkinäsaaren rauha solmittiin milloin?
(Älä pelkää, tää on päivän ainut kyssäri )
1323.Joskus 1300 luvulla muistini mukaan.
Olen saanut sen käsityksen. Kysy häneltäKui?
Ei mulle ole ikinä tullut?
Päivää murut.
Vähän paremmin sain nukuttua vaikka heräilin pari kertaa yöllä.
Nätti syysilma.
Päärynä-puurohiutalepaistos oli muuten aamulla hyvää.Omenaa voisi kokeilla joku kerta.
Päivää,joskus kotona,valkoisia, mustia,punaisia.Päivää.
Käytätkö sinä stringejä?
Päivää,joskus kotona,valkoisia, mustia,punaisia.
En,juon nykyään tosi harvoin ja silloinkin yleensä siiderin tai viiniä.Juotko Baileysia?
En,juon nykyään tosi harvoin ja silloinkin yleensä siiderin tai viiniä.
Höpö höpö,miten voi olla juoppo jos juo harvoin ja silloinkin siiderin tai viiniä ? Juominen ei kiinnosta.Eli rehellisesti sama, olet juoppo!
Höpö höpö,miten voi olla juoppo jos juo harvoin ja silloinkin siiderin tai viiniä ? Juominen ei kiinnosta.
Kyllä se totta on.
Mä hassuttelen muutenkin,ei siihen hiprakkaa tarvia mutta vain tietyssä porukassaÄlä ruoki Trollia.
Hassutteletko hiprakassa?
Mä hassuttelen muutenkin,ei siihen hiprakkaa tarvia mutta vain tietyssä porukassa
Miksi ei ?Otin kaikki vaatteet pois ja menin peiton alle. Nyt ei saa laittaa eroottista viestiä, erektio voi tehdä elämästäni hankalan :/
Ei siihenkään tarvia hiprakkaaEntäpäs tuleeko Sinusta kyltymätön seksipeto hiprakassa?
Napsahtaako pippelsoni niin nopeasti pystyyn, että lennähtää peitto ilmaan?Otin kaikki vaatteet pois ja menin peiton alle. Nyt ei saa laittaa eroottista viestiä, erektio voi tehdä elämästäni hankalan :/
Napsahtaako pippelsoni niin nopeasti pystyyn, että lennähtää peitto ilmaan?
Ei siihenkään tarvia hiprakkaa
No muutamia alus-asuja sekä sukkanauhalla että ilman ja muutama yöasu. Käsiraudat,muutama lelu. Siteinä nyt voi käyttää muitakin ku käsirautoja.Onko sinulla seksihepeneitä tai muuta rekvisiittaa?
No muutamia alus-asuja sekä sukkanauhalla että ilman ja muutama yöasu. Käsiraudat,muutama lelu. Siteinä nyt voi käyttää muitakin ku käsirautoja.