vierailija
Ei kaikki, vain sinä.Kaikki miehet ovat tuhkaluukkumiähiä, rimjob Best a man can get
Ei kaikki, vain sinä.Kaikki miehet ovat tuhkaluukkumiähiä, rimjob Best a man can get
Baileys on kieltämättä hyvää, noita muita en ole maistanutkaan.
Täytyy kattoo, jos hakis jotain..
Jägermeister maistuu vähän yskänlääkkeelle, mutta sen avulla nukut kuin vauva (siis ei joku koliikkivauva).Baileys on kieltämättä hyvää, noita muita en ole maistanutkaan.
Täytyy kattoo, jos hakis jotain..
Jägermeister maistuu vähän yskänlääkkeelle, mutta sen avulla nukut kuin vauva (siis ei joku koliikkivauva).
Sillä paranee koronakin.
Eikö epek anna enää peppua?
Kuukauteen siellä ei oo ollu mitään, kun oon nukkunu niin hyvin muutenki.Mikä on viinakaappisi sisältö?
Ei mulle ole ikinä tullut?Eikö siitä tule ripuli?
Maistuuko se sille salmiakki yskänlääkkeelle?Jägermeister maistuu vähän yskänlääkkeelle, mutta sen avulla nukut kuin vauva (siis ei joku koliikkivauva).
Sillä paranee koronakin.
Jotkut vetää jäxyn kanssa batteria. Se menee mun mielestä ihan pilalle kun sekoitellaan tuolleen, eikä blandatuilla mitkään koronat lähe.Jägermeister maistuu vähän yskänlääkkeelle, mutta sen avulla nukut kuin vauva (siis ei joku koliikkivauva).
Sillä paranee koronakin.
En nukkunut eilenkään päikkäreitäMutta Ellu: ensisijaisesti päikkärit pois!
Et sä voi nukkua pussuttaa 2-3 h iltapäivällä ja sit lääkitä iteltäs viinalla tajua kankaalle illalla nukkumaanmennessä.
Tai voithan sä, mut pidemmän päälle se ei oo kropalle hyvä.
Hmm...en mä käytä yskään ku Codesania tai Cocillanaa, joita molempia saa vain reseptillä.Maistuuko se sille salmiakki yskänlääkkeelle?
No tuo korona oli läppä.Jotkut vetää jäxyn kanssa batteria. Se menee mun mielestä ihan pilalle kun sekoitellaan tuolleen, eikä blandatuilla mitkään koronat lähe.
Ikävä vaivaVoi kun oisin minäkin kännissä, ulkona mollottaa täysikuu ja mulla sydän jyskyttää lujaa rinnassa eikä uni tule millään
Hyvä. Entäs miltäs tää päivä näyttää päiväunosten osalta?En nukkunut eilenkään päikkäreitä
Kirkkaalta, aurinko paistaaHyvä. Entäs miltäs tää päivä näyttää?
Et tainnut tietää, että tämä Behm on saatananmoinen suvakki. Niinkuin suurin osa artisteista. Miksiköhän... Ei kai ne ymmärrä oikeeta elämää. Mutta miksi niiden laulut sitten koskettaa meitä.Joo. Siinä on lahjakas nainen, eikä oo vielä musakoneiston pilaama.
Jokainen laulu on oma kokonaisuus, ja monipuolisia ratkaisuja.
Sanotuksensa on veikeitä.
"Kello on kahta vaille yksi...ja meitä yhtä vaille kaksi."
"Onnistumisien määrä näin vuositasolla...on muistaakseni pyöreä nolla."
Mutta Päästä varpaisiin on paras biisi!
Mun pitää laittaa klo 13-20 joku kyssäri sulle tunnin välein. Jos et vastaa siihen niin sit mulla on syytä epäillä että olet unilla.Kirkkaalta, aurinko paistaa
Kauppaan aattelin piakkoin lähteä köpöttelemään...Mun pitää laittaa klo 13-20 joku kyssäri sulle tunnin välein. Jos et vastaa siihen niin sit mulla on syytä epäillä että olet unilla.
Juu, kyl mä tiedän että suurin osa muusikoista on punavihreitä. Mut onko Behm oikein erityisen suvakki?Et tainnut tietää, että tämä Behm on saatananmoinen suvakki. Niinkuin suurin osa artisteista. Miksiköhän... Ei kai ne ymmärrä oikeeta elämää. Mutta miksi niiden laulut sitten koskettaa meitä.
Jos haluat suvaitsematonta musaa, niin siirry norjalaiseen kirkonpolttoheviin.
Jahas! Mutta kello 13:n kysymys: Pähkinäsaaren rauha solmittiin milloin?Kauppaan aattelin piakkoin lähteä köpöttelemään...
xxxx eikä 1920 toisin kuin aika moni luuli Miljonäärivisassa.Jahas! Mutta kello 13:n kysymys: Pähkinäsaaren rauha solmittiin milloin?
(Älä pelkää, tää on päivän ainut kyssäri )
On.Mut onko Behm oikein erityisen suvakki?