No ei ne Tomppaa ainakaa vaihda seovvaan nii hyvä!Ens kesänä tulee kakkososa. En kyl tiiä näyttelijöistä
No ei ne Tomppaa ainakaa vaihda seovvaan nii hyvä!Ens kesänä tulee kakkososa. En kyl tiiä näyttelijöistä
Kannattaa olla tarkkana noiden termien kanssa. Eli onko tuhkaluukun vai tuhkalapion osassa?Vastaus harmaalle: En oo tuhkaluukkumiähiä.
Ei oo luonnollista olla nuohoojana tai nuohottavanakaan...Kannattaa olla tarkkana noiden termien kanssa. Eli onko tuhkaluukun vai tuhkalapion osassa?
Tääl toinen joka ottanut perseet olallePerds perd.. mitä oli.. haa perseet olalle juu.
Mikä tuota sydäntä rasittaa? Tunteet vai fysiikkasi?Voi kun oisin minäkin kännissä, ulkona mollottaa täysikuu ja mulla sydän jyskyttää lujaa rinnassa eikä uni tule millään
Kuu.Mikä tuota sydäntä rasittaa? Tunteet vai fysiikkasi?
On kyllä tosi ikävä juttu!Voi kun oisin minäkin kännissä, ulkona mollottaa täysikuu ja mulla sydän jyskyttää lujaa rinnassa eikä uni tule millään
Huomentaaaa!
Yritin nukkua pitkään mutta heräsin jo pari tuntia sitten tosi virkeänä.
Selailin juutuuppia ja löysin kivaa.
Mikä on tekosyysii enää kulkea laivalla Tallinnaan?
(sori palstan tekosyykaveri kun lainaan hittisloganiasi)
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
mitä on savustetut riihiruisjauhot?
Ovat hönineet mun viattoman kissan nimen tolle härpäkkeelleHuomentaaaa!
Yritin nukkua pitkään mutta heräsin jo pari tuntia sitten tosi virkeänä.
Selailin juutuuppia ja löysin kivaa.
Mikä on tekosyysii enää kulkea laivalla Tallinnaan?
(sori palstan tekosyykaveri kun lainaan hittisloganiasi)
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Oon kanssa miettinyt, että pitäis tehdä niin...lääkäri ehdotteli joskus jotain kolmiolääkettä (jonka nimeä en muista) mutta niitä en ainakaan suuhuni pistä.On kyllä tosi ikävä juttu!
Mitäs jos tosiaan ottais hömpsyt ennen nukkumaanmenoa? Se vois rentouttaa.
Jos jotakin hyvää likööriä? Baileys tms. ja Amarula tai Sheridan (sheridania saa nykyään vain laivalta tai tilaamalla) on jääkylmänä ihanan makuisia.Oon kanssa miettinyt, että pitäis tehdä niin...lääkäri ehdotteli joskus jotain kolmiolääkettä (jonka nimeä en muista) mutta niitä en ainakaan suuhuni pistä.
Viinasten kanssa on vaan siitä huono, että mulla nousee oksennuksenmaku suuhun jo pelkästä hajusta.
Mummo otti aikoinaan aina ruokalusikallisen kossua iltasin, että sai unenpäästä paremmin kiinni....mummo
Joo. Siinä on lahjakas nainen, eikä oo vielä musakoneiston pilaama.Ja @Echo olet oikeassa!
Behmin levy.
Ihan sairaan hyvä!. Jos voisi kuunnella ton autossa täysillä (teen niiin het ku ostan sen) ni kuulostaisi vielä paremmalta, olen varma. Mutta jo näinään karvat nousevat pystyyn. Jotain hymnimäistä. Tai kuin virsi. Tästä tulee samanlainen juttu kuin Chisun Alkovi-albumista että on pakko kuunnella silloin tällöin yksin autossa uusiksi ja laulaa mukana ja joskus itkeä ja...
Vaikuttava!
Baileys on kieltämättä hyvää, noita muita en ole maistanutkaan.Jos jotakin hyvää likööriä? Baileys tms. ja Amarula tai Sheridan (sheridania saa nykyään vain laivalta tai tilaamalla) on jääkylmänä ihanan makuisia.
Lämmittää ja rentouttaa mukavasti.
Pidän kossua, lippuviinaa ja muita sellaisia täysin juomakelvottomina, kuka niitä ny ees pystyy ottamaan kun ne jo haisee ihan tärpätille!
Vastaus harmaalle: En oo tuhkaluukkumiähiä.