Kyllä joillakin. Mulla ei.Tämän viikon perjantaina on täysikuu. Kuun täyttyminen voi oirehtia monellakin univaikeuksina muutaman päivän ajan ennen varsinaista h-hetkeä.
Kyllä joillakin. Mulla ei.Tämän viikon perjantaina on täysikuu. Kuun täyttyminen voi oirehtia monellakin univaikeuksina muutaman päivän ajan ennen varsinaista h-hetkeä.
Mulla kuu vaikuttaa tosi paljon unenlaatuun....Kyllä joillakin. Mulla ei.
Mikä lääkitys?Hormonitoimintakin vaikuttaa unettomuuteen. Lähinnä hormonipitoisuuksien laskeminen. Lääkitykset kohdilleen!
Mun unihäiriö on jotakin muuta. Sitä on kestänyt vuosia joka yö.Mulla kuu vaikuttaa tosi paljon unenlaatuun....
Joo siis mulla on vielä unihäiriö erikseen, mutta täydenkuun aikoihin se menee entistä sekaisemmaksMun unihäiriö on jotakin muuta. Sitä on kestänyt vuosia joka yö.
Mikäli hormonitoiminta on laskenut ja se oirehtii (mm.unettomuutena), niin sitä voi korjata estrogeenihoidolla. Älä nyt sano ettet sitä tiennyt.Mikä lääkitys?
En ole lääkäri.Mikäli hormonitoiminta on laskenut ja se oirehtii (mm.unettomuutena), niin sitä voi korjata estrogeenihoidolla. Älä nyt sano ettet sitä tiennyt.
eläpä nyt, näin korona-aikana etädiagnoosit on ihan tätä päivääEn ole lääkäri.
Mulla ei ole tarvetta estrogeenihoidolle. Unihäiriö johtuu muusta syytä. Älä diagnisoi vieraita netissä.
Käsittääkseni en diagnosoinutkaan. Älä ota kaikkea sanottua itseesi, kun se ei sinuun suoraan ole osoitettuna.En ole lääkäri.
Mulla ei ole tarvetta estrogeenihoidolle. Unihäiriö johtuu muusta syytä. Älä diagnisoi vieraita netissä.
Jaa, niinkö luulet.Käsittääkseni en diagnosoinutkaan. Älä ota kaikkea sanottua itseesi, kun se ei sinuun suoraan ole osoitettuna.
Sen voi omin silmin lukeakin. Ei tarvitse luulla.Jaa, niinkö luulet.
Pöheläpä nyt, näin korona-aikana etädiagnoosit on ihan tätä päivää
Mun tekstin voi ymmärtää väärin. Ei ole ensimmäinen kerta.Sen voi omin silmin lukeakin. Ei tarvitse luulla.
Ja tuskin viimeinenkään.Tekstin voi ymmärtää väärin. Ei ole ensimmäinen kerta.
plaa plaa plaaJa tuskin viimeinenkään.
Eikä ollut sitten juuri sinulle osoitettuna, vaan ihan yleisesti.
Mutta se siitä.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen.Unihäiriöt voi johtua niin monesta asiasta, ettei voida vaan sanoa yhtä tai kahta syytä.
Toki hormoonitkin voi olla syynä, mutta siihen vaikuttaa myös stressitaso, mieliala (masennus, suru, hermostumiset, jännitys...)...
Tarkoittaako tuo että ei välipaloja? Voi sopia joillekin.Mua kiinnostais toi OMAD, kun on sokeriyliherkkyyttä ja muutenkin syön niin huonosti...niin sama kai se olis tollai syödä.
Tai sitten vois syödä 2MAD tyylillä...youtubessa löytyy paljon videoita aiheeseen liittyen, enkä jaksa selittää sitä nyt juurta jaksain tähän.
Ihmisillä ja jopa lääkäreillä on aika hyviä mielipiteitä kyllä aiheesta.
OMAD = One Meal A Day
2MAD = 2 Meal A D ay
Ei ole helppoa jos on huolia. Joista ei noin vaan pääse eroon.Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Stressi, ruokahalun muutokset, tunnetilat jne., nekin vaikuttavat jopa hormonitoimintoihin, joten kierre on valmis. Pitäisi pyrkiä elämään ja olemaan mahdollisimman tasapainoisesti. Ei mikään helppo rasti.
Onneks ei ole mahdollista.Ettei mekko vain olis tiineenä taas.
Ruutis sen tietäis
Tarkoittaa, mulle sopis senkin takia kun en ole napostelija.Tarkoittaako tuo että ei välipaloja? Voi sopia joillekin.