Mulle! Mulle!Mä hain pojan kanssa tänään tien toiselta puolelta kiinalaista, haluukko?
On hyvää, chilikanaa
Mulle! Mulle!Mä hain pojan kanssa tänään tien toiselta puolelta kiinalaista, haluukko?
On hyvää, chilikanaa
Miten tuo paahto+suolaus vaikuttaa allergiaan?Mullakin, mutta käsittelemättömiä. Pitää kevyesti paahtaa ne ja heittää hieman suolaa pintaan ni en saa allergiaa.
Miten tuo paahto+suolaus vaikuttaa allergiaan?
Aaa.... enpäs tiennyt että tuo pätee pähkinöihinkin. Tytöllä on kans porkkana ja omena sellaiset mitä ei voi raakana syödä mutta kypsänä kyllä.Ku mulla on vain ristiallergia pähkinöihin, tai siis niiden proteiineihin ja ne muuttuvat käsiteltäessä. Sama juttu perunan tai herneiden kansssa, raakaa en voi syödä kutinatta.
Ollaan sit kai teillä kun täällä meillä joutuu kana tekeen ihan itse.Mä hain pojan kanssa tänään tien toiselta puolelta kiinalaista, haluukko?
On hyvää, chilikanaa
Mitäs kanaa teet?Ollaan sit kai teillä kun täällä meillä joutuu kana tekeen ihan itse.
Ei kanaa tänä viikonloppuna. Texmexteema joten huomenna joku lihainen tacopelti.Mitäs kanaa teet?
Mä aattelin huomenna ostaa kanan tissilihoja ja tehdä wokkiruokaa sen kanssa
Mun on tehny mieli pitkän aikaa jo nachopeltiä ja ei siis sitä peltiä vaan sitä ruokaa siinä!Ei kanaa tänä viikonloppuna. Texmexteema joten huomenna joku lihainen tacopelti.
Mun on tehny mieli pitkän aikaa jo nachopeltiä ja ei siis sitä peltiä vaan sitä ruokaa siinä!
Pitää kattoo jos jossain vaiheessa muistais sen myös kaupassa
Eikö olisi helpompi tulla vaan tänne syömäänMun on tehny mieli pitkän aikaa jo nachopeltiä ja ei siis sitä peltiä vaan sitä ruokaa siinä!
Oisko sinne joku tökkiny reiän!?!?Mä heräsin yöllä monta kertaa vaihtaa siteen. Oli täys ver*. Perse vuotaa ku seula.
Mikähän siinä muuten on että sit kun onkin kaupassa niin ei enää tule mieleen mitä on tehnyt aiemmin mieli syödäMun on tehny mieli pitkän aikaa jo nachopeltiä ja ei siis sitä peltiä vaan sitä ruokaa siinä!
Mä en edes muista milloin olisin hakenu kinukkilasta jotain, täällä laski yhtäkkiä ruuan taso niin ei sit oo enää käyty. Aiemmin tulikin varmaan kerran kuussa haettua jotainMä hain pojan kanssa tänään tien toiselta puolelta kiinalaista, haluukko?
On hyvää, chilikanaa
Menkat vaan.Oisko sinne joku tökkiny reiän!?!?
Ite kun tekkee niin saa mieleistään. tai ainakin sellaista mitä sattuu tulemaan.Mä en edes muista milloin olisin hakenu kinukkilasta jotain, täällä laski yhtäkkiä ruuan taso niin ei sit oo enää käyty. Aiemmin tulikin varmaan kerran kuussa haettua jotain
Mä en oo kiinalaisesta ruuasta onnistunut tekeen sellaista kuin haluaisin. Kaipaisin chilinautaa mut mulla ei ole pientäkään käryä mitä siihen tulisi. Tai sitten pekingin nauta mut tuntuu et kaikki raaka-aineet on niin hämäriä et ei uskalla lähteä kikkaileen.Ite kun tekkee niin saa mieleistään. tai ainakin sellaista mitä sattuu tulemaan.
Täällä on sen verran tiukka arvopohja et kebabit ja muut mätöt tehään ite.
Tuohan kuulostaa ihan siltä, että myö tullaan kaikki (ketjun naiset) sinne syömään sun herkkujaIte kun tekkee niin saa mieleistään. tai ainakin sellaista mitä sattuu tulemaan.
Täällä on sen verran tiukka arvopohja et kebabit ja muut mätöt tehään ite.
Mun poika osaa tehdä täydellistä chilikanaa, maku voittaa jopa paikallisen kiinalaisravintolan maut....siis keskimmäinen poitsu, aiemmin puhuin nuorimmaisestaMä en oo kiinalaisesta ruuasta onnistunut tekeen sellaista kuin haluaisin. Kaipaisin chilinautaa mut mulla ei ole pientäkään käryä mitä siihen tulisi. Tai sitten pekingin nauta mut tuntuu et kaikki raaka-aineet on niin hämäriä et ei uskalla lähteä kikkaileen.
Päivän paras idea!Tuohan kuulostaa ihan siltä, että myö tullaan kaikki (ketjun naiset) sinne syömään sun herkkuja
Toivottavasti meidänkin mukulat opettelee laittaan erilaisempia ruokiaMun poika osaa tehdä täydellistä chilikanaa, maku voittaa jopa paikallisen kiinalaisravintolan maut....siis keskimmäinen poitsu, aiemmin puhuin nuorimmaisesta
Kinkkilän ruoat on tavallisen epäterveellisiä. Kannattaa tehdä itte. Tietää ainakin, että saa tuoretta kanaaMun poika osaa tehdä täydellistä chilikanaa, maku voittaa jopa paikallisen kiinalaisravintolan maut....siis keskimmäinen poitsu, aiemmin puhuin nuorimmaisesta
Meidän mutsi teki niin pahaa safkaa, niin oli pakko opetella nopsaan tekemään itse. Mahtaiko se olla taktiikka?Toivottavasti meidänkin mukulat opettelee laittaan erilaisempia ruokia
Nii, ensiks syödään kiinalaista ja sen jälkeen pojan kebutPäivän paras idea!
Tullaan eka sun luo kiinalaiselle ja sitten sieltä pojan notkuvaan pöytään